Skocz do zawartości

Renault Laguna Grandtour G.2013


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja Bose Edition 2.0 dCI 150

 

Moi drodzy, warto interesować się takim egzemplarzem?

Są jakieś wady fabryczne tego modelu?

 

Warto.

 

Są i wady:

- trzeszczy;

- uszczelka klapy bagażnika wyciera lakier do blachy  :facepalm:

 

Elektryka raczej nie dokucza, silnik i turbo są trwałe, DPF z tych niekłopotliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto.

 

Są i wady:

- trzeszczy;

- uszczelka klapy bagażnika wyciera lakier do blachy  :facepalm:

 

Elektryka raczej nie dokucza, silnik i turbo są trwałe, DPF z tych niekłopotliwych.

a że tak spytam w którym miejscu to wycieranie bo nie zauważyłem ?

 

co do trzeszczenia to zgoda ale za parę godzin pracy można wyciszyć francę do poziomu akceptowalnego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli opcja do rozważenia, chyba, że cena jaką dostanę to brać w ciemno :)

 

Tą uszczelkę można zmodyfikować/wymienić by zniwelować wspomniane wycieranie?

 

olej wymieniać nie jak fabryka mówi 30 kkm a max 15 km i silnik nie do zajechania osobnik z serwisu u którego robię mówił że pilnuje się oleju to ma sztuki które dobiją do 500kkm daleko nie patrzeć nawet niemiecka bulwarówka nie bardzo ma się do czego dop#$%^ http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/oto-najwieksze-wady-silnika-2-0-dci-sprawdz-co-w-nim-sie-psuje/n172g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olejami czy wymianami okresowymi w moim przypadku nie ma się co martwić ;)

 

Czyli pozostaje czekać na możliwość zakupu i dokładnie jeszcze obejrzeć egzemplarz by móc negocjować :)

Dziękuję za uwagi u sugestie.

 

@@eryko, miałbym prośbę. Gdy pojawi się zapowiadana kolejna część po wyjęciu 2.0 dCI 150, poinformowałbyś proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Bose Edition 2.0 dCI 150

Moi drodzy, warto interesować się takim egzemplarzem?

Są jakieś wady fabryczne tego modelu?

 

 

Warto.

Miałem wcześniej dwie sztuki przedliftowe 150KM. Auta sprawdziły się idealnie więc teraz są dwie kolejne poliftowe initiale, moja 150KM manual i 173KM automat żony. Zrobiłem nimi jakieś 400kkm. Poza trzeszczeniem plastików wadą są jedynie zamki drzwi (pasują od clio III) i czasami świrują czujniki ciśnienia. Jedna z tych lagun dojechała 300kkm na oryginalnym zawieszeniu i osprzęcie silnika, ale wtedy do wymiany był już DPF (wypalał się co tysiąc kilometrów). Poza zamkami wymieniałem także łożyska (~220kkm przebiegu). Nic więcej tylko standardowe rzeczy, jak olej, klocki i filtry.

 

Jak masz zadbany i bezwypadkowy egzemplarz, to bierz. Będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto znam. Pierwszy właściciel. Jej trasy to Warszawa - Szczecin.

Aktualny przebieg ~125000.

Wszystkie sprawy załatwiane w ASO. Pełna dokumentacja. Jedno zdarzenie w swoim życiu w pełni opisane i nie groźne.

Jedynie jeszcze muszę na nią poczekać parę miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.