DoLeCk Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Wersja Bose Edition 2.0 dCI 150 Moi drodzy, warto interesować się takim egzemplarzem? Są jakieś wady fabryczne tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 @@DoLeCk imo warto sam rozważam zakup LIII Silnik nissana, nie mający nic wspólnego z francuskim dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Silnik bardzo dobry kolega ujezdza i tylko olej wymienia. LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Wersja Bose Edition 2.0 dCI 150 Moi drodzy, warto interesować się takim egzemplarzem? Są jakieś wady fabryczne tego modelu? Warto. Są i wady: - trzeszczy; - uszczelka klapy bagażnika wyciera lakier do blachy Elektryka raczej nie dokucza, silnik i turbo są trwałe, DPF z tych niekłopotliwych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Czyli opcja do rozważenia, chyba, że cena jaką dostanę to brać w ciemno Tą uszczelkę można zmodyfikować/wymienić by zniwelować wspomniane wycieranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Warto. Są i wady: - trzeszczy; - uszczelka klapy bagażnika wyciera lakier do blachy Elektryka raczej nie dokucza, silnik i turbo są trwałe, DPF z tych niekłopotliwych. a że tak spytam w którym miejscu to wycieranie bo nie zauważyłem ? co do trzeszczenia to zgoda ale za parę godzin pracy można wyciszyć francę do poziomu akceptowalnego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Czyli opcja do rozważenia, chyba, że cena jaką dostanę to brać w ciemno Tą uszczelkę można zmodyfikować/wymienić by zniwelować wspomniane wycieranie? olej wymieniać nie jak fabryka mówi 30 kkm a max 15 km i silnik nie do zajechania osobnik z serwisu u którego robię mówił że pilnuje się oleju to ma sztuki które dobiją do 500kkm daleko nie patrzeć nawet niemiecka bulwarówka nie bardzo ma się do czego dop#$%^ http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/oto-najwieksze-wady-silnika-2-0-dci-sprawdz-co-w-nim-sie-psuje/n172g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Czyli opcja do rozważenia, chyba, że cena jaką dostanę to brać w ciemno Tą uszczelkę można zmodyfikować/wymienić by zniwelować wspomniane wycieranie? Podobno niespecjalnie skutecznie. Radzą się nie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 a że tak spytam w którym miejscu to wycieranie bo nie zauważyłem ? Sprawdź załamania nad lampami albo obejrzyj uszczelkę. To miejsce jest na niej odciśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Olejami czy wymianami okresowymi w moim przypadku nie ma się co martwić Czyli pozostaje czekać na możliwość zakupu i dokładnie jeszcze obejrzeć egzemplarz by móc negocjować Dziękuję za uwagi u sugestie. @@eryko, miałbym prośbę. Gdy pojawi się zapowiadana kolejna część po wyjęciu 2.0 dCI 150, poinformowałbyś proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Września 2016 Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Wersja Bose Edition 2.0 dCI 150 Moi drodzy, warto interesować się takim egzemplarzem? Są jakieś wady fabryczne tego modelu? Warto. Miałem wcześniej dwie sztuki przedliftowe 150KM. Auta sprawdziły się idealnie więc teraz są dwie kolejne poliftowe initiale, moja 150KM manual i 173KM automat żony. Zrobiłem nimi jakieś 400kkm. Poza trzeszczeniem plastików wadą są jedynie zamki drzwi (pasują od clio III) i czasami świrują czujniki ciśnienia. Jedna z tych lagun dojechała 300kkm na oryginalnym zawieszeniu i osprzęcie silnika, ale wtedy do wymiany był już DPF (wypalał się co tysiąc kilometrów). Poza zamkami wymieniałem także łożyska (~220kkm przebiegu). Nic więcej tylko standardowe rzeczy, jak olej, klocki i filtry. Jak masz zadbany i bezwypadkowy egzemplarz, to bierz. Będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 18 Września 2016 Udostępnij Napisano 18 Września 2016 Jak chcesz któregoś razu obejrzeć możemy się gdzieś spotkać w tygodniu to ocenisz co i jak. Moja - 2014 / 2,0 dci manual / BOSE + dodatki / 50tkm przelotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Auto znam. Pierwszy właściciel. Jej trasy to Warszawa - Szczecin. Aktualny przebieg ~125000. Wszystkie sprawy załatwiane w ASO. Pełna dokumentacja. Jedno zdarzenie w swoim życiu w pełni opisane i nie groźne. Jedynie jeszcze muszę na nią poczekać parę miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.