proshotter Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Hej, Wiem że jest tu kilku co to przerabiało... Jakim lakierem malowaliście zwykły akryl, czy jakiś żaroodporne cuda ? Podkład zwykły akrylowy czy jakiś epoksyd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Dół silnika czarny żaroodporny, góra np. czerwony/żółty jak do zacisków hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 No właśnie zastanawiam się czy jest sens Z tego co czytam, piszą że wystarczy epoksyd + zwykły akryl... Dlatego czekam na wypowiedzi osób które coś takiego przerabiały, a nie tylko czytały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Ja od zawsze zaciski i bębny maluje zwykła farba ostatnio malowałem chlorokauczukiem i nigdy nic sie nie spaliło ani nie stopiło warunek tylko taki ze kilka dni schnie farba zanim je założę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 @@proshotter akurat przerabiane jeden raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 Ja na wszelki malowałem żaroodporną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 15 Października 2016 Udostępnij Napisano 15 Października 2016 malowałem niedawno blok... chlorokauczuk jako podkład a na to emalia śnieżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 No i coś tam wymodziłem... chlorokauczuk jako podkład i akryl przemysłowy jako baza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Mówisz, że leciałeś wszystko, cewki, bagnet, zaślepki A czemu nie pomalowałeś korka wlewu oleju, osłony rozrządu i koła zamachowego? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Aż na tyle leniwy nie jestem A co do cewek, korków, zaślepek itp to będą malowane ale w innym kolorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Wiesz, tu nie chodzi o lenistwo, tylko o kulturę techniczną. Ten silnik wygląda teraz jak zabawka na choinkę pryśnięta złotkiem w spreju, od miski po samą górę w jeden kolor, na dodatek niedokładnie. Ale ważne że się Tobie podoba i będzie pasować do pochlastanego pasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Spokojnie silnik nie jest jeszcze skończony...a właściwie jest lewdo co zaczęty Tak jak wspomniałem wcześniej zaślepki korki mocujące pokrywę wałków obudowy cewek plastikowy kolektor ssący itp będą pomalowane w kolor komory... A co do pasa, to będzie zmieniany bo troszkę ruda go już chwyciła Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.