badyl1982 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 (edytowane) W VW T4 popękane są osłony przegubów, zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych. Pytanie jak zdiagnozować stan przegubów? Znam sposób z jazdą ze skręconymi kołami i efekt jest taki, że pojawia się terkotanie. Znaczy przeguby są do wymiany, ALE zewnętrzny i wewnętrzny? Czy tylko zewnętrzny? Jak to rozróżnić? Jak diagnozować uszkodzenie przegubów wewnętrznych? Edytowane 16 Października 2016 przez badyl1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Jeśli nie masz obecnie żadnych symptomów uszkodzenia - rozbierz i wymyj. Oceń stan pod względem uszkodzeń - nasmaruj i załóż nowe osłony. Ciesz się jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 zewnętrzne terkotanie przy skręcie, wewnętrzne terkotanie, drżenie, przy jeździe na wprost , drżenie może również przenośność się z krzywej półosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2016 zewnętrzne terkotanie przy skręcie, wewnętrzne terkotanie, drżenie, przy jeździe na wprost , drżenie może również przenośność się z krzywej półosi Terkotanie jest przy skręconych kołach, przy jeździe na wprost brak odgłosów. Dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 W VW T4 popękane są osłony przegubów, zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych. Pytanie jak zdiagnozować stan przegubów? Znam sposób z jazdą ze skręconymi kołami i efekt jest taki, że pojawia się terkotanie. Znaczy przeguby są do wymiany, ALE zewnętrzny i wewnętrzny? Czy tylko zewnętrzny? Jak to rozróżnić? Jak diagnozować uszkodzenie przegubów wewnętrznych? Przy wewnętrznych uszkodzonych wibracje przy obciążeniu np przy dodaniu gwałtownie gazu na danym biegu, przy szybkiej jeździe etc. Zewnętrzne-terkotanie. Niektórzy zamieniają lewy z prawym, by jeszcze to pojeździło w innym zakresie, ale do większości aut te elementy są tak tanie (np. zamienniki) że szkoda rozbierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.