pawel_78 Napisano 23 Października 2016 Udostępnij Napisano 23 Października 2016 Skrzyżowanie 90 stopni czterdziestką? Szacun! nie kąt a promień łuku decyduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 23 Października 2016 Udostępnij Napisano 23 Października 2016 No, a o czym ja pisałem? O redukowaniu przecież. No a jak chcesz redukować, nie mając prędkości większej od zera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 (edytowane) Zapraszam do Fluence z 1.5 dCi Nic nie telepie, nie drży, nie hałasuje na wolnych obrotach. Trochęgo czasem słuchać przez kilka sekund po odpaleniu na zimnym i przy gwałtownym przyspieszaniu. A tak to ciszej niż w benzynowej Corolli. Jeździłem 1.6 dCi i był jeszcze lepszy. a wiesz ze akurat tym jechalem... jak mi renault probowalo udowodnic rzecz zupełnie nie zwiazana z silnikiem (mialem wtedy Megane i walczylem z Aso w temacie przekładni)... i w moich kryteriach - kwestia punktu odniesienia... moglbym jezdzic bmw 530d... jakbym musial... ale Fluence... to byla masakra. wibracje czuć, do tego olaboga - manual to był, a dzwieki dochodzace, ja bym tym nie chcial jezdzic... cóż... zeby przyspieszyc tym, trzeba kręcić i wyć i wachlować... kwestia punktu odniesienia. Megane poprzednie nie bylo jakos genialnie wytlumione, FLuence troszku gorzej... Edytowane 25 Października 2016 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.