kamileeek Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 (edytowane) Witam,coś mi zaczeło ostatnio trzeć przy hamowaniu,dziś zdjąłem koło i wygląda na to że jeden klocek się skończył. Wklejam foto,może mi to ktoś potwierdzić na 100%. Jeden klocek ma sporo jeszcze okładziny a drugi praktycznie nie ma ten od wewnątrz. Czy to normalne że wewnętrzny szybciej sie zużywa? I czy jak tarcza ma grubość około 23,5 mm to wymieniac też czy same klocki. Podobno 22 mm to minimum tarcz. Edytowane 26 Października 2016 przez kamileeek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Czy to normalne że wewnętrzny szybciej sie zużywa? I czy jak tarcza ma grubość około 23,5 mm to wymieniac też czy same klocki. Podobno 22 mm to minimum tarcz Tak. Zawsze wewnętrzne zużywają się szybciej. Spokojnie może kolega wymienić same klocki (jeżeli tarcza jest w dobrym stanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Tak. Zawsze wewnętrzne zużywają się szybciej. Spokojnie może kolega wymienić same klocki (jeżeli tarcza jest w dobrym stanie). gdzie to wyczytałeś? jeżeli układ hamulcowy jest sprawny to klocki zużywają się w podobnym tempie, na pewno nie tak jak założycielowi tematu. podejrzewam że klocek (ten zużyty) stanął w jarzmie i nie odbijał dlatego go zjadło. przy montażu wszystko wyczyścić, nasmarowac prowadnice i będzie cacy. jeszcze zwróć uwagę na stan gumek na tłoczkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Z tego co widzę, to są zaciski Boscha, więc prowadnic się w nich nie smaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 gdzie to wyczytałeś? jeżeli układ hamulcowy jest sprawny to klocki zużywają się w podobnym tempie, na pewno nie tak jak założycielowi tematu Nie wyczytane tylko z życia wzięte. Ale rzeczywiście tutaj jest bardzo duża różnica między klockami i tak jak pisałeś prawdopodobnie wewnętrzny mógł się przyblokować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.