deszczowyRoman Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Po 10 tys gdy instalacja ladnie smiga. Czesci stag. Wtrysk ac w03 ponoc styknie do 150tys km. Jest sens serwisowania w autoryzowanej sracji? Wymienic filtrry sam dam rade. Ps jakie filtr fazy lotnej polecicie? Obecnie mam certools Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateob Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Co mówi gwarancja producenta, czy chcesz ją utrzymać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Jest sens serwisowania w autoryzowanej sracji? Przegląd co 10 kkm kosztuje od 50 do 100 zł. Gwarancję masz na 3 lata. Przelicz sobie czy Ci się to opłaca i ile km zrobisz w tym czasie. Jeśli masz dobry warsztat to bym serwisował, jeśli nie koniecznie to bym się zastanowił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 ja bym z pierwszych serwisów nie rezygnował, dzisiejsza elektronika lubi padać, zresztą sam zaliczyłem pad kompa od staga kilka lat temu po mniej więcej roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Jeżeli masz jako taką wiedzę, możesz podłączyć do kompa i zobaczyć co się dzieje z gazem, do tego wymienić filtry i sprawdzić szczelność to możesz to robić sam. Wydaje mi się, że sama wymiana filtrów to trochę mało. Nie wiem, jak masz w gwarancji. Moi gazownicy oświadczyli, że nie wymagają wizyt w okresie gwarancji do jej zachowania. Wystarczy, że będę wymieniał filtry (i zachowam dowody zakupu). Jeżeli do zachowania gwarancji u Ciebie przeglądy są wymagane, to warto to zachować. Nie ma rzeczy bezawaryjnych ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Koszt przegladu 100zl. Silnik.malo litrazowy wiec koszt zwrotu instalacji jest dosyć dlugi. Komp to stag loguje odlaczenia.do kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Jakie.filtry fl. Polecacie? Mam certools chyba bulpren. Jest roznica pomiedzy filtrem certools a np czaja fls. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Jakie.filtry fl. Polecacie? Mam certools chyba bulpren. Jest roznica pomiedzy filtrem certools a np czaja fls. ? Różnice ponoć są i to duże. Ja poprzednio miałem odstojnikowy Matrixa + wkłady z włókna szklanego. Teraz mam zwykły poliester. I takie coś to chyba minimum. Dobre opinie zbiera prosty Czaja FL-03, też kiedyś taki miałem. Im lepszy filtr tym mniejsza szansa na szybkie zabrudzenie wtrysków, ale jak trafisz na ..ujowy gaz to nic nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 i sprawdzić szczelność to możesz to robić sam. szczelność można sprawdzić na SKP, ja sobie zawsze po wymianie podjeżdżam na zaprzyjaźnioną stację i jak nie ma ruchu to gość wychodzi z czujnikiem elektronicznym, chwilkę pogadamy, posprawdza. Mam certools chyba bulpren. Jest roznica pomiedzy filtrem certools a np czaja fls. ? dwustopniowy filtr Czaja do fazy lotnej , czyli FL-03 daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Po 10 tys gdy instalacja ladnie smiga. Czesci stag. Wtrysk ac w03 ponoc styknie do 150tys km. Jest sens serwisowania w autoryzowanej sracji? Wymienic filtrry sam dam rade. Ps jakie filtr fazy lotnej polecicie? Obecnie mam certools Zalezy ile masz gwarancji i ile jezdzisz rocznie i ile za przeglad? Ja mialem 2 lata gwarancji i przy przebiegu 10-15 tys km rocznie (przeglad 100pln) to zrobilem tylko po pierwszym roku. Potem dalem sobie siana z nastepnym przegladem bo juz bylo niewiele do konca gwarancji. Przydac sie przydalo bo padl wielozawor w butli, chociaz przeciez zwykly serwis by temu nie zapobiegl. Przy nastepnym zakladaniu gazu bede unikal gazownika, gdzie bede zmuszony do przegladow tylko u niego. Z drugiej strony komp, wielozawor, listwa wtryskowa kosztuja nieduzo i prawdopodobienstwo padu przez 2 lata znikome przy malych (do 20 tys rocznie) przebiegach, wiec teraz to bym w ogole nie serwisowal chyba ze serwis bylby za 50 pln, albo jakas bardzo droga instalacja i dlugi okres gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Podam swój przykład, mam wpisy w KG od lpg do 80kkm/2,5roku. Filtr FL miałem od początku montowany Czaja FL01 czyli absolutne minimum, i tak listwa Valtek 3 Ohm dojeździła do 93kkm bez żadnego czyszczenia i itp Po problemach z szarpaniem i szukanie przyczyny wziąłem się sam za regulacje instalacji lpg, tym bardziej że gwarancja się kończyła a gazmen zaczął mnie zbywać powoli. Na gwarancji oprócz drobnych regulacji, miałem uszczelniany reduktor AT09 wszystko w kwestii gwarancji. Przekopałem troche internetu, zakupiłem interfejs Stag-a i zacząłem sam regulować. Zacząłem do wymiany listwy wtryskowej na AC-W02, i zmieniłem filtry. Zgodnie z zaleceniami zastosowałem filtr FL Czaja FL03. Także póki co, wychodzę z założenia że jak chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sobie sam. Oczywiście kosztowało mnie to kilka godzin doszkalania sie i itp, ale za to satysfakcja w tym wypadku jest bezcenna. Czy nadal bym jeździł na przeglądy gwarancyjne jakbym miał gwarancje, myślę że tak. Koszt nie jest kosmiczny a zawsze można spać spokojnie. Oczywiście wcześniej bym naprostował gazmena w kwestii ustawień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 gwarancja 2 lata, przebiegi do 15 tys rocznie, silnik 1.2. takze przeglada 100zł zjada kilkaset kilometrów jazdy na LPG co by było zeby przed drogim filtrem dać tańszy np FLS? drozszy bedzie sie mniej brudził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 gwarancja 2 lata, przebiegi do 15 tys rocznie, silnik 1.2. takzeprzeglada 100zł zjada kilkaset kilometrów jazdy na LPG to jeszcze niech wystroją na ubogo, zaoszczędzisz 0,2l/100km... co by było zeby przed drogim filtrem dać tańszy np FLS? drozszy bedzie sie mniej brudził? nie kombinuj, kup FL-03, jest tanio i dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Moze czaja blaster? Wklad 9zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domann Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Moze czaja blaster? Wklad 9zl O - kiedyś o nim nawet przez chwilę myślałem, ale ostatecznie stosuję FL-02. Powód - czysta wygoda. Nie chce mi się rozkręcać opasek na czterech wężach. Wymiana trwa niecałą minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.