4thelement Napisano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Zmierzyłem pobór prądu. Auto po kilku godzinach postoju na multimetrze ustawionym na 10A wypluło wynik 0.33... Coś mi się wydaje że gdzieś wciąga prąd na którymś obwodzie ...czy nie mam jednak racji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Za dużo. Co to za auto, ma już cany, bsi czy inne wynalazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Zmierzyłem pobór prądu. Auto po kilku godzinach postoju na multimetrze ustawionym na 10A wypluło wynik 0.33... Coś mi się wydaje że gdzieś wciąga prąd na którymś obwodzie ...czy nie mam jednak racji? Na oko jakieś 10 razy za duży prąd. Sprawdzaj po kolei odłączając bezpieczniki, który obwód tyle wciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Za dużo. Co to za auto, ma już cany, bsi czy inne wynalazki Octavia 02 w klekocieZabrałem się prawie co za sprawdzenie i ponownie zmierzyłem uplynność...tym razem 0.01 -0.03...sam nie wiem co wczoraj pomieszałem...chyba że wpływ na pomiar wczorajszy miał fakt iż akurat był chwilę przed pomiarem odłączony od prostownika. Wczoraj wspomogłem się w ładowaniu starym ruskim prostownikiem ustawionym na 7A..tak się ładowałaskawie 3h...potem przełączyłem na lidlowską ładowarke i rano był full.... Trzeba monitorować zachowanie elektryki i zobaczymy co dalej Dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Nie wydaje mi się żeby fakt odłączenia chwilę wcześniej prostownika miał wpływ na wynik pomiaru poboru prądu. Prędzej czas pomiędzy podłączeniem w szereg miernika i odczyt. Pomiar chwilę po podłączeniu może być przekłamany. Najlepiej dać ok. 5 minut ECU samochodu na ustabilizowanie/wyłączenie wszystkich odbiorników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Auto stało od 3h więc co miało się uśpić to spało....dziś 0.5h pomiarów i wyniki w normie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Auto stało od 3h więc co miało się uśpić to spało....dziś 0.5h pomiarów i wyniki w normie ... Tak, ale czy zdjęcie klemy i jej ponowne "połączenie" poprzez amperomierz nie powoduje pobudzenia uśpionego systemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Tak, ale czy zdjęcie klemy i jej ponowne "połączenie" poprzez amperomierz nie powoduje pobudzenia uśpionego systemu? Wczoraj zrobiłem tak ze nie rozłączałem obwodu... wiec nie doszlo do wzbudzenia dziś się już nie pieprzylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.