WaWeR Napisano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2016 Chyba. Bo padl. Nie byl doladowywany z zewnatrz, a latem tez mu sie raz odechcialo...ale wtedy grali radio. Generalnie podladiwalem, ale. Ladowarka z lidla i po okolo 3.5h powiedziala ze już. To chyba ciut za szybko jak na teoretyczne 50ah. Zostawie go na noc na 0.8A...ale czy szukac mu juz zamiennika? Lokalnie znalazlem tople 50ah ale mam dylemat, czy juz czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2016 Chyba. Bo padl. Nie byl doladowywany z zewnatrz, a latem tez mu sie raz odechcialo...ale wtedy grali radio. Generalnie podladiwalem, ale. Ladowarka z lidla i po okolo 3.5h powiedziala ze już. To chyba ciut za szybko jak na teoretyczne 50ah. Zostawie go na noc na 0.8A...ale czy szukac mu juz zamiennika? Lokalnie znalazlem tople 50ah ale mam dylemat, czy juz czas. Jak nie domaga to wymienic i zapomniec o klopocie Ewentualnie wczesniej sprawdzic czy z ladowaniem wszystko OK... Przy obecnych cenach aku proby reanimacji raczej nie maja wiekszego sensu, chyba ze auto stalo jakos dlugo, itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2016 Auto nie stoi. Ladowanie 14.4V i ze swiatlami 14.2v wiec raczej ok. Dam mu szanse... A jak nie to wymienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2016 @@WaWeR sprawdź poziom elektrolitu, jak mało dolej wody destylowanej i ładuj minimum dobę na wolnym ogniu kilka lat temu w ten sposób zreanimowałem aku, który po tym zabiegu działał jeszcze ponad 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2016 Obydwie opcje raczej odpadają. Aku z tych bezobslugowych. Blac power by Varta. Ma albo 3.5 albo. 4.5 roku temu. Bo widzialem kwity u poprzedniego wlasciciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Dziś, po około 12h ładowania i 7h stania, akumulator miał 12,9V. Auto odpaliło od strzała. Ciekawe jak długo z tego czasu ładowania to większość stał na podtrzymaniu, bo jak wspomniałem ładowarka z lidla napełniła go niby w około 3h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Zobaczysz jak zniesie duży mróz. Wtedy się okaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Nie zniosl. Nawet mniejszego. Pobor na postoju na poziomie 0.02-0.03 A Ale po 2 dniach postoju juz nie odpalil. Niby ma 12.3 V ale kreci mocno leniwie wrecz stajac i resetujac kompa. Tak ze pewnie wymiana...(tak sie tylko chce upewnic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Nie zniosl. Nawet mniejszego. Pobor na postoju na poziomie 0.02-0.03 A Ale po 2 dniach postoju juz nie odpalil. Niby ma 12.3 V ale kreci mocno leniwie wrecz stajac i resetujac kompa. Tak ze pewnie wymiana...(tak sie tylko chce upewnic) Sprawdz też mase, słaba masa może być przyczyna restartowania się kompa. Ale swoją drogą aku bym wymienił, nowy 200zł, a przynajmniej nerwów nie ma jak auto jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 No i wypadla varta black power a w to miejsce wpadl bosch S4. Mam nadzieje na 3 lata spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 No i wypadla varta black power a w to miejsce wpadl bosch S4. Mam nadzieje na 3 lata spokoju. Żona jeździ Thalią z 2003 roku. Akumulator padł dopiero po 11 latach (wymieniony w 2014). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Żona jeździ Thalią z 2003 roku. Akumulator padł dopiero po 11 latach (wymieniony w 2014). W Fiacie Brava 1.2 z 99r pierwszy aku padł, chwilę po gwarancji, wiec w wieku 3-4 lat. Kolejny wytrzymał też okolo 4-5 lat, kolejny za to wytrzymal 10-11 lat...(wymieniony w zeszłym roku) Punto 1.2 60km, oryginał 5 lat, kolejna centra 2 lata, kolejny aku 3 lata (i działał super) (auto skasowane) Opel Omega B 2.5TD 94r ściągnięty z DE, aku wymieniany w PL w 2008r więc wytrzymał oryginał 14 lat.... Obojętnie co kupisz to po prostu loteria i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 W seiceto aku padlo* po 7 latach. Kolejny mialem 4 lata i krecil jak glupi, na e garach odpalil po 2 miesiacach stania i to przy -20. Nowy kreci duzo lepiej niz stary wyjety z cieplego pomieszczenia swierzo po naladowaniu...wiec jednak tamten byl trup. *padl...nie do konca. Zostawilem go sobie. Dolalem tylko wody i tesc dal go swojemu koledze. Krecil kolejne 3 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.