Skocz do zawartości

Focus Mk3 1.6 tdci


mkm27

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp.

 

z gory dzieki za info

 

pzdr

mkm27

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mkm27 napisał:

Czesc,

 

przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp.

 

z gory dzieki za info

 

pzdr

mkm27

ten silnik to jest francuskie HDI i nie słyszałem o jakichkolwiek zmianach konstrukcyjnych w stosunku do produktu PSA. Natomiast w 1.5 tdci Ford już grzebał i ten silnik to chyba jeszcze wielka niewiadoma. 

Co do 1.6 TDCI to w serwisie (GetCar) obsługującym flotę tych aut powiedziano mi, że w problematyczne są skrzynie biegów, ale szczegółów nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2017 o 22:40, mkm27 napisał:

Czesc,

 

przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp.

 

z gory dzieki za info

 

pzdr

mkm27

 

Szwagier miał taki motor w swoim focusie ale II. Wersję 109KM. Największe problemy jakie miał to z dpf'em - był strasznie upierdliwy w mieście - potrafił się dopalać co 150 km. Z osprzętem żadnych problemów, wtryski trwałe (i można regenerować).

Kłopot miał z pinami przy czujniku ciśnienia na listwie wtryskowej. Skutkowało to przerywaniem pracy silnika i przejściem w tryb awaryjny. Podobno dość powszechny problem.

Poza tym nie kojarzę żeby miał jakieś dużo większe problemy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎24‎/‎01‎/‎2017 o 22:45, Gregs0N napisał:

ten silnik to jest francuskie HDI i nie słyszałem o jakichkolwiek zmianach konstrukcyjnych w stosunku do produktu PSA. Natomiast w 1.5 tdci Ford już grzebał i ten silnik to chyba jeszcze wielka niewiadoma. 

Co do 1.6 TDCI to w serwisie (GetCar) obsługującym flotę tych aut powiedziano mi, że w problematyczne są skrzynie biegów, ale szczegółów nie znam.

 

Grzebal, grzebal niestety ;]

W Fordach potrafi sie przekrecic panewka, a w PSA nie slyszalem o tym problemie..

Ale to moze byc kwestia innego oleju lub interwalu wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.01.2017 o 06:54, Maciej__ napisał:

 

Grzebal, grzebal niestety ;]

W Fordach potrafi sie przekrecic panewka, a w PSA nie slyszalem o tym problemie..

Ale to moze byc kwestia innego oleju lub interwalu wymiany.

właśnie pisali, że to wyniki gorszego oleju (Formula f vs. Total)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.