Skocz do zawartości

Emulator Ad-Blue


szafir

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, swienty napisał:

  ale po co emulator skoro na wodzie też da się jechać. :phi: 

 potem trafia taki pojazd  na serwis bo nie ma mocy , cały układ Adblue do wymiany. wielki lament  bo koszty duże i jakie to auto złe bo generuje koszty . Żadna gwarancja nie uzna takiej usterki . Jak ktoś chce oszukać przepisy  to już lepiej emulator zamontować . Służby kontrolne potrafią wykryć emulatory jak i "obejścia " tacho . Co chwila pojawia się u nas jakiś "pacjent " wraz z ITD  na kontrolę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 potem trafia taki pojazd  na serwis bo nie ma mocy , cały układ Adblue do wymiany. wielki lament  bo koszty duże i jakie to auto złe bo generuje koszty . Żadna gwarancja nie uzna takiej usterki . Jak ktoś chce oszukać przepisy  to już lepiej emulator zamontować . Służby kontrolne potrafią wykryć emulatory jak i "obejścia " tacho . Co chwila pojawia się u nas jakiś "pacjent " wraz z ITD  na kontrolę .


Nie moja sprawa :] prezesowi szkoda na adblue to niech naprawia. :]
Adblue szef przywoził w bańce 20l robiąc przy tym 80km, ale za to kupował za 1.2 a nie 2zł jak na stacji. :phi: :phi: :phi: a jak brakło to laliśmy wodę.
W końcu coś padło i nie pobiera płynu, ale auto normalnie jeździ. :phi:
Jaka gwarancja jak to euro 4 z 2006 r? :]

Wytapatalkowane z nokii 3210

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.01.2017 o 11:07, swienty napisał:

Adblue szef przywoził w bańce 20l robiąc przy tym 80km, ale za to kupował za 1.2 a nie 2zł jak na stacji. :phi:

 

 

Ja to lałem do niedawna za 1zł normalnie na stacji i za te 85zł co do zbiornika wchodziło, jeździłem prawie cały miesiąc (niecałe 10oookm).

Jaki jest sens to omijać? Nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszyscy siedzą cicho, czyli prawie każdy ma :phi:

Chcę wam napisać, że po zachodniej stronie Odry i Nysy Łużyckiej, wkrótce skończy się rumakowanie z emulatorem.

Niemcy już bardzo dobrze wiedzą o co chodzi, dokonano wielu odpowiednich pomiarów, ale nie mając jeszcze precyzyjnie dopracowanego prawa w tym zakresie, ograniczają się na razie jeszcze do interwencji wyłącznie wtedy, gdy mają tzw. uzasdnioną pewność.

Pozazdrościli naszym krokodylkom, stawiając ich za europejski wzór ;] w tym temacie i chcą zrobić tak samo, czyli w czasie kontroli, bez specjalnych ceregieli sprawdzać obecność emulatora. I tu skończy się podobieństwo.

Będzie to poważne wykroczenie przeciwko przepisom o ochronie środowiska i oszustwo skarbowe (zaniżona opłata za przejazd drogami płatnymi), skutkujące bardzo surowymi karami zarówno dla przewoźnika, jak i kierowcy (o emulatorze nie będzie dało się nie wiedzieć, rżnięcie głupa nie pomoże).

Pierwsi policjanci i kontrolerzy z BAG już podglądają krokodylków przy pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...
Dnia 27.01.2017 o 10:49, piter19731 napisał:

 potem trafia taki pojazd  na serwis bo nie ma mocy , cały układ Adblue do wymiany. wielki lament  bo koszty duże i jakie to auto złe bo generuje koszty . Żadna gwarancja nie uzna takiej usterki . Jak ktoś chce oszukać przepisy  to już lepiej emulator zamontować . Służby kontrolne potrafią wykryć emulatory jak i "obejścia " tacho . Co chwila pojawia się u nas jakiś "pacjent " wraz z ITD  na kontrolę .

a co przy kontrolach jak swieci sie na zolto awaria ad blue?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10/4/2017 o 21:56, Antoine napisał:

a co przy kontrolach jak swieci sie na zolto awaria ad blue?

Zasadniczo nie powinno się wyjeżdżać w trasę bo pojazd niesprawny. Jeśli zapaliło się w trasie warto to jakoś udokumentować aby mieć wytłumaczenie w razie kontroli i oczywiście naprawa zaraz po powrocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia ‎2017‎-‎10‎-‎04 o 22:56, Antoine napisał:

a co przy kontrolach jak swieci sie na zolto awaria ad blue?

awaria Ad blue oznacza ,że układ oczyszczania spalin nie pracuje prawidłowo , nie oczyszcza spalin w takim stopniu jak powinien czyli pojazd nie spełnia normy emisji spalin .np :  vdl nie jest euro 4 tylko euro 0-2 .  ze świecącą kontrolką pojazd nie powinien był przejść pozytywnie badania technicznego ( wg przepisów ) .  co przy kontrolach ? - daj się skontrolować to się dowiesz :hehe:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

U kolegi na stacji diagnostycznej była ciężarówka po kontroli ITD z zabranym dowodem rejestracyjnym za niesprawny układ Adblue i emulator .

 

Kierowca mowił, że od razu się zorientowali, wiedzieli gdzie patrzeć.

 

Układ naprawiony, nowa pompa i przewody, przegląd dostał i pojechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.