akmak Napisano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2017 Dalszy ciąg przygód z koncernem PSA - turbina od jakiegoś czasu wyrzuca olej w okolicach gruszki zmiennej geometrii, a teraz dodatkowo zaczęła mocno świszczeć. Jaki zakład zajmujący się regeneracją turbin polecacie? Jak z trwałością takich operacji? Czy wymieniać przewód smarowania turbiny? Czy jakieś dodatkowe operacje w silniku przeprowadzać? I najważniejsze - jaki jest koszt dobrze zregenerowanej turbiny? Będę wdzięczny za odpowiedzi osób które już z tym tematem się spotkały! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akmak Napisano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Wszyscy macie oryginalne turbiny które pompują bez zarzutu? Nikt nie zmieniał turbiny czy też zmieniał ale teraz wstyd się przyznać, że założono tak fatalnej jakości? Czy pozostaje mi tylko zakup nowego oryginału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 daj vin, to Ci powiem ile nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 2 godziny temu, akmak napisał: Wszyscy macie oryginalne turbiny które pompują bez zarzutu? Nikt nie zmieniał turbiny czy też zmieniał ale teraz wstyd się przyznać, że założono tak fatalnej jakości? Czy pozostaje mi tylko zakup nowego oryginału? Kolega brał regenerowaną do swojego 1.6 HDi ze zmienną geometrią gdzieś z okolic Dulowej w Małopolsce za 700-800 PLN zostawiał swoją w rozliczeniu. Zrobił jak na razie około 3000 km sprawuje się ok ale to trochę za wcześnie na wnioski. Fakt oryginalna ze zmienną geometrią nie wytrzymała długo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akmak Napisano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 daj vin, to Ci powiem ile nowaVf7ch9hyb39875757Wysłane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 5 godzin temu, akmak napisał: Wszyscy macie oryginalne turbiny które pompują bez zarzutu? Nikt nie zmieniał turbiny czy też zmieniał ale teraz wstyd się przyznać, że założono tak fatalnej jakości? Czy pozostaje mi tylko zakup nowego oryginału? No moja do 170000 km się sprawowało poprawnie potem autko poszło w inne dłonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 @Muzyk tak z ciekawości, ile kosztuje turbina do thp 1,6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 ale po co Ci ta wiedza? przeciez u Ciebie sa inne bardziej psujace sie rzeczy, np.... silnik? :D Aktualnie do 1.6 HDi nowa turbina to koszt 1800-2000zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akmak Napisano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 3 minuty temu, Muzyk napisał: ale po co Ci ta wiedza? przeciez u Ciebie sa inne bardziej psujace sie rzeczy, np.... silnik? :D Aktualnie do 1.6 HDi nowa turbina to koszt 1800-2000zl No to już wiem, że będę szukał innego rozwiązania Ponawiam pytanie: gdzie kupię dobrze zregenerowaną turbinę? Na znanym portalu można je kupić za 699 + przesyłka ale obawiam się o żywotność takiego rozwiązania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 U mojej teściowej auto ma 270 tysi nalotu i turbo bez luzu praktycznie. A jeszcze ORI siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 ale po co Ci ta wiedza? przeciez u Ciebie sa inne bardziej psujace sie rzeczy, np.... silnik? :D Aktualnie do 1.6 HDi nowa turbina to koszt 1800-2000zl Napisalem - z ciekawości, czy to cos złego? A silnik , się psuje przy jakim przebiegu? Wybucha czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Godzinę temu, Rado_ napisał: Napisalem - z ciekawości, czy to cos złego? A silnik , się psuje przy jakim przebiegu? Wybucha czy jak? Znalazłem w bazie PSA takie auto że Szwajcarii co do 100000 km miało wymieniony 3x silnik, kilka razy głowicę, a rozrząd jak wymianę oleju co 15000 km Aaaa, i to auto już do PL zjechało, DS3 1.6 THP, było kilku amatorów, ale jak poznali historię to im przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 3 godziny temu, matadorRS napisał: U mojej teściowej auto ma 270 tysi nalotu i turbo bez luzu praktycznie. A jeszcze ORI siedzi. Miałem tak samo. Tylko lekko ciekło z okolic sterowania podciśnienia. Ale tak mało, że nawet nie kapało z silnika, tylko był zapocony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Znalazłem w bazie PSA takie auto że Szwajcarii co do 100000 km miało wymieniony 3x silnik, kilka razy głowicę, a rozrząd jak wymianę oleju co 15000 km Aaaa, i to auto już do PL zjechało, DS3 1.6 THP, było kilku amatorów, ale jak poznali historię to im przeszło A ktory to był rocznik? Wiem, ze te silniki sprawialy problemy, ale czy przez 11 lat tych wad nie wyeliminowano? Caly czas je pchają. Czy te e-thp 165 KM tez się sypią? Rozrzad dalej tak szybko pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Rado_ napisał: A ktory to był rocznik? Wiem, ze te silniki sprawialy problemy, ale czy przez 11 lat tych wad nie wyeliminowano? Caly czas je pchają. Czy te e-thp 165 KM tez się sypią? Rozrzad dalej tak szybko pada? Rocznik ? nie pamiętam, 2013 ? 2014 ? Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi Logika PSA jest taka ze lepiej mieć klientów na mocna mała benzynę niż ich nie mieć Z jakiegoś powodu 1.2 THP został zastąpiony 1.2 PT 130 , a aktualnie pracują ostro nad 1.6 PT 155 mając silniki THP na składzie koszty korporacji przy nawet ich kilkukrotnej wymianie w okresie gwarancji (2 lata) są kroplą. Ludziom Design DSy, czy RCZ'a się podoba ale jak nie byłoby w nich mocnych NoPb od 165 do ponad 200 KM, to by niektórzy tego nie kupili. Również i w innych segmentach PSA ma klientów na inne modele tylko z powodu mocnej benzyny... Bełkot marketologiczny zagłusza zdrowy rozsądek trucie dupy przez sprzedawców ze wyeliminowane pewne problemy i że odnotowywane jest coraz mniej przypadków "zgonów" jest tylko w połowie prawdą Coraz mniej odnotowanych problemów wiąże się bezpośrednio z coraz mniejsza ilością sprzedanych aut z silnikami THP na rzecz zwiększenia sprzedaży z jak do tej pory bezproblemowymi PT Pamiętaj że rozrząd nie jest jedynym problemem THP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Czyli te 1,2 są bezproblemowe? Czy coś słychać o problemach z nagarem? Kiedy ten 1,6 PT ma wejśc do sprzedazy, cos wiadomo? Zastanawiałem sie czy trzymac po gwarancji swojego, ale chyba jednak jak widzę za rok trzeba do Żyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 2 minuty temu, Rado_ napisał: Czyli te 1,2 są bezproblemowe? Czy coś słychać o problemach z nagarem? Kiedy ten 1,6 PT ma wejśc do sprzedazy, cos wiadomo? PT jest na rynku od kilku ładnych lat, w podobnym okresie THP był już dobrze znany ze swoich problemów. Kiedy ma wejść a kto to wie komuś trzeba upchnąć najpierw te stany magazynowe THP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 25 minut temu, jedrocha napisał: PT jest na rynku od kilku ładnych lat, w podobnym okresie THP był już dobrze znany ze swoich problemów. Kiedy ma wejść a kto to wie komuś trzeba upchnąć najpierw te stany magazynowe THP A nie prosciej im teraz wziac ten 1,6T 200KM z Opla po ostatnim mariazu? NIe slychac, zeby ten silnik sprawial jakiekolwiek problem, w dodatku to nowoczesna jednostka, wiec w zasadzie same plusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 1 minutę temu, Maciej__ napisał: A nie prosciej im teraz wziac ten 1,6T 200KM z Opla po ostatnim mariazu? NIe slychac, zeby ten silnik sprawial jakiekolwiek problem, w dodatku to nowoczesna jednostka, wiec w zasadzie same plusy. Pewnie tak będzie, ale chyba się trochę "sparzyli" na "kolaboracji" z innymi uznanymi producentami silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 Teraz, jedrocha napisał: Pewnie tak będzie, ale chyba się trochę "sparzyli" na "kolaboracji" z innymi uznanymi producentami silników Ale to nie jest kolaboracja bo ten silnik jest juz gotowy PSA musi cos wymyslic, bo sprzedaz diesla w EU bedzie leciec na leb na szyje a na samym 1,2 PT to daleko nie zajada To tylko kwestia czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2017 18 minut temu, Maciej__ napisał: A nie prosciej im teraz wziac ten 1,6T 200KM z Opla po ostatnim mariazu? Tylko, czy moga, bo to nalezy chyba do GM. Inna sprawa, co mnie zdziwiło, w nowej Insigni nie ma tego silnika, jest 1,5 140KM i 165 KM. Dziwne. Zafirka z tym 200 KM chodzi mi po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.