patgaw Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Witam posiadam fiata seicento 1.1 mpi z 2005r z instalacja lpg 2 gen przerobiona na 1gen. Jakis czas temu kupilem sobie za 20zl z allegro elm 327. I pokazuje mi takie oto wyniki: gaz obroty jalowe: http://i.imgur.com/CH84KVv.png gaz ok 2 tys obrotow: http://i.imgur.com/MI87kPL.png benzyna obroty jalowe: http://i.imgur.com/m4ctDKi.png Benzyna ok 2tys obrotow: http://i.imgur.com/SA8GwIU.png Dodam ze sondy labda jedna pokazuje caly czas 0v a druga 0.05 albo cos w tym stylu i tej drugiej napiecie spada przez ok minute po zgaszeniu silnika. Rozumiem ze obie sa uszkodzone? Ale jak nie mam silniczka krokowego to sondy i tak nie maja wplywu na prace na lpg tak? tylko na benzynie? Komputer wypluwa jedynie blad P0170 ale to chyba przez to ze spalil mi sie emulator taki: http://www.aeb.it/Products/Products/ProdID/44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Jakim to programem ogarniasz? Pytanie podstawowe czy te dane są prawdziwe. Jeśli sonda umarła i pokazuje 0V cały czas czyli ubogo to możliwe że korekty są mocno na + ale żeby aż tyle to ciężko mi powiedzieć. Auto na benzynie jeździ wogóle? Na PB korekty są takie same? Pierwsze co bym zaczął to doprowadzić do tego żeby sonda zaczęła pracować, podmień sondy miejscami i zobacz jaki będzie rezultat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Tak jezdzi na benzynie tylko duzo pali, (przez to pewnie ze obie sondy padniete) screeny masz podpisane 2 na benzynie i 2 na gazie. LPG 1 gen nie obluguje i tak sondy lambda, wiec raczej ich nie bede wymieniac. Program to Piston. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 bump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Sprawdź też MAPa bo zobacz że na większych obrotach spada Ci podciśnienie a powinno rosnąć, chyba że uchwycone jest w momencie przymknięcia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 Niee, robione bylo przy stalym wciesnieciu gazu. Dzis spojrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 Lambda do wymiany,ogólnie kosmos pokazałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Czemu kosmos? Ta instalacja lpg co mam jest na srubie wiec lamby wymieniac nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Ale na podstawie sprawnej lambdy i korekt mógłbyś spróbować wyregulować tą instalkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Druga jest sprawna, na podstawie jednej da sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 bump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 Nigdy nie widziałem fabrycznego sterownika silnika, który umożliwiałby korektę paliwa na poziomie 200%. IMHO program pokazuje głupoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.