Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Purchle, wykwity rdzy na masce

Featured Replies

Napisano

Dwa może trzy lata temu zrobiłem "lakierem w pędzelku" zaprawkę odprysków po kamieniach na masce.

Teraz wygląda to niestety tak jak na załączonych fotach.

Jako, że nie mam doświadczenia w takich sprawach chciałem zaprowadzić auto do lakiernika, tylko se pomyślałem po co, skoro można zostać bohaterem we własnym domu, a może jednak się mylę.

Jakbym to delikatnie potraktował papierem ściernym, potem odrdzewiacz (właśnie jaki?) i na to znów zaprawka w pędzelku, to jest szansa zostać bohaterem czy nie?

Może jednak spray? Powierzchnia jest niewielka, dlatego bardziej myślałem o pędzelku.

Gdybym jednak zrezygnował z bohaterstwa to usunięcie takiej pierdoły, z którą jednak żyć nie mogę, kwalifikuje się tylko o lakiernika czy jakieś smart repair też takie rzeczy robią?

tn_IMG_0684.JPG

tn_IMG_0688.JPG

Edytowane przez ZUBERTO

Napisano

Zdjęcia coś niezbyt wyraźne ale na drugim wygląda to na dziury. Nic już nie pomoże.

Jeśli jednak źle widzę to robisz tak:

- Dremel z małym, stożkowym kamieniem i jedziesz do gołe, czystej blachy,

- w taki krater wpuszczasz Fertan na dwa dni (mam całą butelkę jakby co),

- zmywasz gąbką namoczoną w wodzie,

- odtłuszczasz benzyną ekstakcyjną,

- wpuszczasz kroplę podkładu epoksydowego, dwuskładnikowego,

- na to może być lakier zaprawkowy albo szpachla i do lakiernika.

Napisano