bergerac Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Pomogliście z wentylatorem, to może i z tym się uda. Na lewarku skrzyni biegów jest luz, który mnie strasznie irytuje za każdym razem kiedy wsiadam do żony auta. Biegi chodzą dobrze więc raczej przyczyna leży w samym mechanizmie lewarka. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 Nie wiem jak w 307 ale w moim kręgu zainteresowanie (C8, 807, expert) to jest urok systemu zmiany biegów sterowane linkami. Jak bardzo przeszkadza to w kolejności do sprawdzenia lewarek (wyrabia się kulka plastikowa która trzyma go do kupy), później linki (wyrabiają się końcówki w środku) a później sam mechanizm zmiany biegów na skrzyni.Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 1 godzinę temu, Adam_ napisał: Nie wiem jak w 307 ale w moim kręgu zainteresowanie (C8, 807, expert) to jest urok systemu zmiany biegów sterowane linkami. Jak bardzo przeszkadza to w kolejności do sprawdzenia lewarek (wyrabia się kulka plastikowa która trzyma go do kupy), później linki (wyrabiają się końcówki w środku) a później sam mechanizm zmiany biegów na skrzyni. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka czyli jedyna opcja to wymiana mechanizmu lewarka razem z linkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 niestety tak, cena niestety nie zachęca 968zl ja bym jeszcze sprawdził czy ciegno przy mechanizmie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 11 godzin temu, Muzyk napisał: niestety tak, cena niestety nie zachęca 968zl ja bym jeszcze sprawdził czy ciegno przy mechanizmie jest ok. jak dobrze że mam patent na naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 47 minut temu, szyman napisał: jak dobrze że mam patent na naprawę. Podzielisz się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 13 godzin temu, Muzyk napisał: niestety tak, cena niestety nie zachęca 968zl to chyba mi to aż tak mocno nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 23 godziny temu, kenickie napisał: Podzielisz się? zlokalizować luźny element i go naprawić. Wyrobionych elementów może być kilka. Ostatnio robiłem w pewnej 807 to właściciel musiał na nowo uczyć się wrzucać biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Przez 5 lat posiadania XP naczytalem sie o bolaczkach francuzów. W xp popularna byla pekajaca jakas sprezynka w mechanizmie lewarka zmiany biegow. Więc podpowiedź o naprawie elementow czy ich tuningowi to najrozsadniejsze rozwiązanie. Poszukaj co masz tam luzne lub zuzyte i w miare mozliwosci napraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 Cyknąłem fotkę mechanizmu. Wg mnie jednyn z winowajców jest sprężyna z lewej strony, która ma za zadanie usztywnić drążek przy ruchach góra-dół. Dobrze kombinuję ? Jesli tak, to co stabilizuje wajchę przy ruchach poprzecznych ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 9 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 A robiles coś przy przeguboe lewarka? Obsada jest zbita i to dosc dobrze. Wygląda jakby jej ruch przod tyl był zbyt duży. Winne raczej elementy po drogiej str9nie lewarka. Linki do wybierakow zapinane są do przegubów za pomocą sciskow klamer. Tam ewentualnie mozna by próbować zmienic delikatnie ich dlugosc. Chyba że mechanuzm sklada sie z ciegien sztywnych to wtedy eliminacja ich luzow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 A robiles coś przy przeguboe lewarka? Obsada jest zbita i to dosc dobrze. Wygląda jakby jej ruch przod tyl był zbyt duży. Winne raczej elementy po drogiej str9nie lewarka. Linki do wybierakow zapinane są do przegubów za pomocą sciskow klamer. Tam ewentualnie mozna by próbować zmienic delikatnie ich dlugosc. Chyba że mechanuzm sklada sie z ciegien sztywnych to wtedy eliminacja ich luzow.Nic nie było od nowości ruszane. Przebieg 273 kkm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 9 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 7 godzin temu, bergerac napisał: Cyknąłem fotkę mechanizmu. Wg mnie jednyn z winowajców jest sprężyna z lewej strony, która ma za zadanie usztywnić drążek przy ruchach góra-dół. Dobrze kombinuję ? Jeśli tak, to co stabilizuje wajchę przy ruchach poprzecznych ? A to już zależy, jak wkleiłeś fotę jeśli u góry jest przód bolidu, to owa fedra stabilizuje wajchę właśnie przy ruchach lewo - prawo, a góra - dół - nie. Przy mechanizmie linkowym luz możesz mieć zarówno na łączeniu końcówki linki z elementem wykonawczym skrzyni, jak też pancerz linki może nie być wystarczająco sztywno umocowany na swoich końcach. Wpełznąć pod auto, niech pomocnik mechanika porusza w tym czasie wajchą i macać, szukać, patrzeć, co i gdzie jest zużyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 A to już zależy, jak wkleiłeś fotę jeśli u góry jest przód bolidu, to owa fedra stabilizuje wajchę właśnie przy ruchach lewo - prawo, a góra - dół - nie. Przy mechanizmie linkowym luz możesz mieć zarówno na łączeniu końcówki linki z elementem wykonawczym skrzyni, jak też pancerz linki może nie być wystarczająco sztywno umocowany na swoich końcach. Wpełznąć pod auto, niech pomocnik mechanika porusza w tym czasie wajchą i macać, szukać, patrzeć, co i gdzie jest zużyte.Masz rację, źle napisałem. Fotka jest wklejona tak jak napisałeś. Jak patrzyłem na pracę mechanizmu to wygląda na to, że każdy ruch jest przenoszony na cięgła i luz jest raczej w samej okolicy lewarka. Popatrzę jeszcze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 1 godzinę temu, bergerac napisał: Masz rację, źle napisałem. Fotka jest wklejona tak jak napisałeś. Jak patrzyłem na pracę mechanizmu to wygląda na to, że każdy ruch jest przenoszony na cięgła i luz jest raczej w samej okolicy lewarka. Popatrzę jeszcze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ruszać samym luzem i zobaczyć gdzie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.