steyr Napisano 18 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2017 Cześć, orientuje się ktoś jaki olej przekładniowy jest potrzebny dla ww. skrzyń biegów? Obie skrzynie 5 biegów, auto z silnikiem 1.2 8v z 2000r drugie z silnikiem 1.2 16v z 2004r? Coś mi świta że u siebie wymieniałem na 75W-90 GL-5 a wchodzi ~2,2l? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadekST Napisano 18 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2017 Jak zmienialem u siebie to w 8V weszlo 1,6litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 18 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2017 książkowo to tam jest zdaje się klasycznie Tutela ZC 75 czyli 75w80 GL5 i raczej tego się trzymaj. Wchodzi niecałe 2l, zależy jak dużo zejdzie i jak będziesz wlewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 18 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2017 Książka z serii Sam Naprawiam podaje że olej powinien być 75W-90 GL5 a wchodzi rzeczywiście 1,65dm^3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Dnia 18.07.2017 o 22:27, steyr napisał: Książka z serii Sam Naprawiam podaje że olej powinien być 75W-90 GL5 a wchodzi rzeczywiście 1,65dm^3. a fakbryczne dane podają ZC 75 ja bym się jednak opierał na fabrycznych niż na poradniku WKiŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Ostatnio zalałem 75W-90 GL-5 jakieś 90kkm wstecz, do tej pory jest ok czyli 190kkm. Już taki zakupiłem więc taki wleje, ale dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 23 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 2 liry stykna, 75w90 to kupa do tych skrzyn. Sprawdzone na kilku skrzyniach 75w80>75w90>75w80 mega roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 23 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 1 godzinę temu, guttek napisał: 2 liry stykna, 75w90 to kupa do tych skrzyn. Sprawdzone na kilku skrzyniach 75w80>75w90>75w80 mega roznica niestety kolega się nie daje przekonać, też to przerabiałem i finalnie wróciłem do ZC75. C514 jest zwyczajnie dość wrażliwe na olej, najlepiej i najdłużej działają na ZC75 właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 No to mam teraz klina, musiałbym olej wymienić na 75W-80 a jutro w jednym padle mam skrzynie wymieniać. U siebie po zalaniu przy 100kkm 75W-90 GL5 nie zauważyłem problemów z skrzynią czy to latem czy to zimą do tej pory czyli do 190kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 ja w c510 tez zalalem 75w90, po 10tys zalaelem tutele 75w85 roznice tez czuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Dnia 23.07.2017 o 21:43, steyr napisał: No to mam teraz klina, musiałbym olej wymienić na 75W-80 a jutro w jednym padle mam skrzynie wymieniać. U siebie po zalaniu przy 100kkm 75W-90 GL5 nie zauważyłem problemów z skrzynią czy to latem czy to zimą do tej pory czyli do 190kkm. Przede wszystkim nalac przez odpowietrznik pod aku, wchodzą 2l. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Jest wlew to po co kombinować odpowietrznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 22 godziny temu, steyr napisał: Jest wlew to po co kombinować odpowietrznikiem Wchodzi pełne 2l, to jeszcze pamiętam ze strony klubowej i manuala chyba Yabola. W 4 Fiatach się sprawdziło idealnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 23 godziny temu, steyr napisał: Jest wlew to po co kombinować odpowietrznikiem bo przechylając auto na podnośniku można spuścić więcej oleju, a wlewając przez odpowietrznik zalać pełne 2l. Jedyne na co trzeba uważać to zaślepka odpowietrznika bo lubi się złamać, a wtedy trzeba się bawić w wyciąganie elementów z wybieraka. Poza tym przez odpowietrznik dużo wygodniej się olej wlewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2017 Do odpowietrznika żeby się dostać trzeba aku wyciągać, do wlewu podnoszę lewy przód auta i bez problemu mam dostęp do śruby wpustowej a lejek z wężem wkładam od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.