Joki Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Taka sytuacja. Po tygodniu postoju i odpaleniu chlapnęło trochę olejem z wydechu. Jak na fotce. To było miesiąc temu. Dzisiaj po dwóch dniach postoju i odpaleniu było tak: W tzw. międzyczasie przejechałem 2 tys. km. Silnik bierze 1 litr oleju 5W30 na 5 tys. km. Poza tym jeździ normalnie. Nie dymi. Uszczelniacze do wymiany czy oddać taczankę na złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 skoro wiedziales , nie zal ci bylo kostki? czy to nie twoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Glowica do wymiany Jakby byly uszczelniacze to by dymilWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 6 minut temu, Marcinekkk napisał: skoro wiedziales , nie zal ci bylo kostki? czy to nie twoja Nie wiedziałem. Wczoraj zobaczyłem to co na zdjęciu i nie sądziłem, że będzie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 A to przypadkiem nie woda z nagarem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Slaw_ek napisał: A to przypadkiem nie woda z nagarem ? Nie macałem dokładnie. To co na zdjęciu przetrwało już miesiąc. Woda z nagarem to chyba zmyłaby się? Jeśli jednak to woda z wydechu z nagarem to jak to zmienia rokowania? Edit: Możesz mieć rację. Na co dzień tego nie zaobserwowałem a przed tym postojem przejechałem niecały kilometr co powoduje zebranie dużej ilości wody w tłumiku. To ma sens. Tylko skąd tyle nagaru? Ten litr oleju konsumowany na 5tys. km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 3 godziny temu, TWENTIS napisał: Glowica do wymiany Jakby byly uszczelniacze to by dymil Co właściwie może się z nią dziać? Olej czysty. Majonezu pod korkiem nie ma. Płyn chłodniczy czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Joki napisał: Taka sytuacja. Po tygodniu postoju i odpaleniu chlapnęło trochę olejem z wydechu. Jak na fotce. To było miesiąc temu. Dzisiaj po dwóch dniach postoju i odpaleniu było tak: W tzw. międzyczasie przejechałem 2 tys. km. Silnik bierze 1 litr oleju 5W30 na 5 tys. km. Poza tym jeździ normalnie. Nie dymi. Uszczelniacze do wymiany czy oddać taczankę na złom? Musisz zrobić dodatkowy test - usiądź za wydechem, zatkaj go szmatą, poczekaj aż się ciśnienie napompuje i odetkaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdude Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Też mi się wydaje że to woda z nagarem. Nawet na tym zdjęciu to tak wygląda jakby woda już odparowała i został sam nagar. Miałem coś podobnego w TSI po długim postoju. Po takim odpaleniu przejedź palcem po końcówce wydechu, u mnie to co kapało wyglądało jak smoła, ale w dotyku było mokre, a nie tłuste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 To nie olej. To nieodparowana woda z wydechu wymieszana z sadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Joki napisał: Nie macałem dokładnie. To co na zdjęciu przetrwało już miesiąc. Woda z nagarem to chyba zmyłaby się? Jeśli jednak to woda z wydechu z nagarem to jak to zmienia rokowania? Edit: Możesz mieć rację. Na co dzień tego nie zaobserwowałem a przed tym postojem przejechałem niecały kilometr co powoduje zebranie dużej ilości wody w tłumiku. To ma sens. Tylko skąd tyle nagaru? Ten litr oleju konsumowany na 5tys. km? Sadza z woda na polbruku też nie zejdzie. Ja bym nie ciśnieniował i jeździł dalej, to tylko woda. Jakby żygał olejem do wydechu auto musiało by żreć z pól litra na 100, poza tym część układu do kata jest tak gorąca że musiało by dymić jakby olej szedł w tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Woda z nagarem, żeby pluł olejem to musiałby Ci brać 1l/100km. Mam podobnie w Matizie, wystarczy że podkręcę go do max obr. silnika na postoju i mam taka plamę na 2 metry A dolewam ~1l/10kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2017 Mieliście rację. Pierwszy deszczyk zmył wszystko. Właśnie sobie przypomniałem, że zrobiłem fotkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.