Skocz do zawartości

Mercedes W169 A klasa, Volvo C30 ktoś coś?


rozzz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, przymierzam się do zakupu auta, w kręgu zainteresowań jest w/w merc silnik benzyna 1,7 lub Volvo C30 1,8 lub 2,0 benzyna. Oba skrzynia manual, roczniki 2007-2012. Co do merca to wiem że bywa problem z dostępem do silnika, na temat Volvo  nie znalazłem typowych usterek. Są tu kierownicy takich pojazdów?

W kręgu zainteresowań jest jeszcze Kia Soul, Dacia Sandero Stepway, Toyota Urban Cruiser.

Jazda 95% w mieście, ok 10 tyś rocznie, drugie autko w rodzinie. Wymagania: niebanalny wygląd, troszkę wyższe zawieszenie (nie SUV) i odrobina mocy (w granicach 100-120 koni).

Budżet 20-35 tyś, chętnie FV. Ktoś jakieś propozycje:jem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, rozzz napisał:

Witajcie, przymierzam się do zakupu auta, w kręgu zainteresowań jest w/w merc silnik benzyna 1,7 lub Volvo C30 1,8 lub 2,0 benzyna. Oba skrzynia manual, roczniki 2007-2012. Co do merca to wiem że bywa problem z dostępem do silnika, na temat Volvo  nie znalazłem typowych usterek. Są tu kierownicy takich pojazdów?

W kręgu zainteresowań jest jeszcze Kia Soul, Dacia Sandero Stepway, Toyota Urban Cruiser.

Jazda 95% w mieście, ok 10 tyś rocznie, drugie autko w rodzinie. Wymagania: niebanalny wygląd, troszkę wyższe zawieszenie (nie SUV) i odrobina mocy (w granicach 100-120 koni).

Budżet 20-35 tyś, chętnie FV. Ktoś jakieś propozycje:jem:

Ten 1,8 w C30 to fordowski silnik.Mialem w V50 I byl to chyba najgorszy silnik [z nowozytnych] jaki eksploatowalem.Bierze olej[po 150-200kkm wrecz chleje],nie ma dolu,ma nieprzyjemny dzwiek powyzej 4,5 tys rpm wiec taki prawdziwy zakres pracy gorszy od diesla.U mnie zaczely sie problem z falowaniem obrotow[nawet zdarzalo sie ze zgasnal na postoju]-TTTM.Sporo pali do tego.Co do reszty auta-pewnie te same usterki co w S40/V50 z tego okresu.Czyli generalnie niezle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, caliber2001 napisał:


 

 


C30 raczej się na wyższe nie łapie.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Bardziej chodzi mi o to że mocniejsze wersje małych aut są wyposażone w spoiler i czasami obniżone zawieszenie - fabrycznie. Tego chcę uniknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.11.2017 o 01:15, wlad napisał:

Ten 1,8 w C30 to fordowski silnik.Mialem w V50 I byl to chyba najgorszy silnik [z nowozytnych] jaki eksploatowalem.Bierze olej[po 150-200kkm wrecz chleje],nie ma dolu,ma nieprzyjemny dzwiek powyzej 4,5 tys rpm wiec taki prawdziwy zakres pracy gorszy od diesla.U mnie zaczely sie problem z falowaniem obrotow[nawet zdarzalo sie ze zgasnal na postoju]-TTTM.Sporo pali do tego.Co do reszty auta-pewnie te same usterki co w S40/V50 z tego okresu.Czyli generalnie niezle.

zarówno 1.8 jak i 2.0 to silniki mazdy serii L - montowane też w fordach i volvo :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Żona ma w169 tyle ze 180 cdi avangarde. 

Przejechane jak narazie 45tys km, glownie po mieście. Problemow z autem nie ma. Dpf sie nie odzywa, pali 7litrow srednio, wykonczenie srodka fajne jak na auto miejskie i jednoczesnie slabe jak na merca. 

Pseudo skora na boczkach foteli lubi pekac. 

Zawieszenie nie ruszane, dotychczas 3 przeglady w Mercedesie, srednio po 1300zl, srednio co 2 lata.

Generalnie fajne auto jako drugie. Dobra widocznosc. 

 

20170807_202508.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.