Skocz do zawartości

Jak wchodze w zakret....


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

> .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to

> oznacza, że ........................ *

> * tu w pisz odpowiedź

Parownik jest ustawiony poprzecznie do kierunku jazdy. rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdefiniuj, co to znaczy zdodnie. Mówisz o tworzącej płaszczyzny

> membrany?

Zdefiniuj co znaczy poprzecznie ? Parownik jak wygląda to każdy wie i jest ustawiony zgodnie z kierunkiem jazdy, jak mam Ci to wytłumaczyć ? zlosnik.gif

276730452-3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdefiniuj co znaczy poprzecznie ? Parownik jak wygląda to każdy wie i

> jest ustawiony zgodnie z kierunkiem jazdy, jak mam Ci to

> wytłumaczyć ?

Wg mojej definicji jest poprzecznie. Tworząca, czyli prosta prostopadła do płaszczyzny parownika jest prostopadle do kierunku jazdy.

Wzdłużnie jest, jak oś parownika jest wzdłużnie. zresztą jak zwał tak zwał.

Mam tak samo i mi gaśnie przy zakręcie w prawo na luzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wg mojej definicji jest poprzecznie. Tworząca, czyli prosta

> prostopadła do płaszczyzny parownika jest prostopadle do

> kierunku jazdy.

> Wzdłużnie jest, jak oś parownika jest wzdłużnie. zresztą jak zwał tak

> zwał.

Na bok filozofowanie zlosnik.gif

> Mam tak samo i mi gaśnie przy zakręcie w prawo na luzie.

Kurka, w skodzie nigdy mi nie gasł w zakręcie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na bok filozofowanie

> Kurka, w skodzie nigdy mi nie gasł w zakręcie

To musisz sobie zrobić kryzę przed mikserem w dolocie i napiąć mocniej sprężynę w parowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli tak, to może wystarczy regulacja u gazowników? Nowy reduktor i

> od razu felerny, to raczej moło prawdopodobne.

Byłem dzisiaj, pogmerali, laptoka podłaczyli, ale nie powiem, aby to pomogło icon_rolleyes.gif W poniedziałek zaś podjade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to

> oznacza, że ........................ *

> * tu w pisz odpowiedź

Sądząć z fotki jak jest reduktor to przygasa w prawo cfaniaczek.gif?

Mieszanka się zubaża. Spróbować troszkę wzbogacić i testować 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego? Wystarczy pojeździć z laptopem i można wychwycić pewne

> anomalie.

Niestety nie udane, przez godzine jeździliśmy z laptopem, widać, że w zakrętach na luzie mieszanka się robi uboga, obroty spadają do 400 - i to tyle wiemy zlosnik.gif Próbował cos tam gmerać, ale .... Gdy zasugerowałem, że to może być problem z reduktorem to stwierdził, że to raczej wykluczone. Czy aby na pewno ?

w poniedziałek ciąg dalszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety nie udane, przez godzine jeździliśmy z laptopem, widać, że w

> zakrętach na luzie mieszanka się robi uboga, obroty spadają do

> 400 - i to tyle wiemy Próbował cos tam gmerać, ale .... Gdy

> zasugerowałem, że to może być problem z reduktorem to

> stwierdził, że to raczej wykluczone. Czy aby na pewno ?

> w poniedziałek ciąg dalszy

Bo to nie jest problem, tylko normalne zachowanie reduktora.

Wszak siła odśrodkowa na zakręcie albo się sumuje z siłą wywieraną przez podciśnienie reduktora, albo od niej odejmuje.

Chcesz, żeby tego nie było - zamontuj 4 generację, albo parownik na żyroskopach.

Druga opcja, to ustawić śrubę, żeby była bardziej napięta. Tyle, że do tego musiałbyś mieć większe podciśnienie, czyli mniejszy mikser, lub kryza w dolocie. A wtedy będą gorsze osiągi.

i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to nie jest problem, tylko normalne zachowanie reduktora.

> Wszak siła odśrodkowa na zakręcie albo się sumuje z siłą wywieraną

> przez podciśnienie reduktora, albo od niej odejmuje.

> Chcesz, żeby tego nie było - zamontuj 4 generację, albo parownik na

> żyroskopach.

> Druga opcja, to ustawić śrubę, żeby była bardziej napięta. Tyle, że

> do tego musiałbyś mieć większe podciśnienie, czyli mniejszy

> mikser, lub kryza w dolocie. A wtedy będą gorsze osiągi.

> i tyle

Powtarzam ponownie, jeździłem Felicia, nie było tego problemu, ani przez chwile, a jeździłem ponad 3 lata, więc dziwi mnie ten objaw tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powtarzam ponownie, jeździłem Felicia, nie było tego problemu, ani

> przez chwile, a jeździłem ponad 3 lata, więc dziwi mnie ten

> objaw tutaj

To pewnie miałeś tam większe podciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.