Gripen Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to oznacza, że ........................ * * tu w pisz odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to > oznacza, że ........................ * > * tu w pisz odpowiedź Parownik jest ustawiony poprzecznie do kierunku jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Parownik jest ustawiony poprzecznie do kierunku jazdy. Zła odpowiedź, ustawiony jest zgodnie z kierunkiem jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Zła odpowiedź, ustawiony jest zgodnie z kierunkiem jazdy Zdefiniuj, co to znaczy zdodnie. Mówisz o tworzącej płaszczyzny membrany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Zdefiniuj, co to znaczy zdodnie. Mówisz o tworzącej płaszczyzny > membrany? Zdefiniuj co znaczy poprzecznie ? Parownik jak wygląda to każdy wie i jest ustawiony zgodnie z kierunkiem jazdy, jak mam Ci to wytłumaczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Zdefiniuj co znaczy poprzecznie ? Parownik jak wygląda to każdy wie i > jest ustawiony zgodnie z kierunkiem jazdy, jak mam Ci to > wytłumaczyć ? Wg mojej definicji jest poprzecznie. Tworząca, czyli prosta prostopadła do płaszczyzny parownika jest prostopadle do kierunku jazdy. Wzdłużnie jest, jak oś parownika jest wzdłużnie. zresztą jak zwał tak zwał. Mam tak samo i mi gaśnie przy zakręcie w prawo na luzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Wg mojej definicji jest poprzecznie. Tworząca, czyli prosta > prostopadła do płaszczyzny parownika jest prostopadle do > kierunku jazdy. > Wzdłużnie jest, jak oś parownika jest wzdłużnie. zresztą jak zwał tak > zwał. Na bok filozofowanie > Mam tak samo i mi gaśnie przy zakręcie w prawo na luzie. Kurka, w skodzie nigdy mi nie gasł w zakręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Na bok filozofowanie > Kurka, w skodzie nigdy mi nie gasł w zakręcie To musisz sobie zrobić kryzę przed mikserem w dolocie i napiąć mocniej sprężynę w parowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > To musisz sobie zrobić kryzę przed mikserem w dolocie i napiąć > mocniej sprężynę w parowniku. Eeee, jade jutro do gazowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Eeee, jade jutro do gazowników Przełóż parownik, żeby był na płasko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwiejak Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to > oznacza, że ........................ auto ma gorszą sterowność niż na biegu nie-jałowym! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to > oznacza, że ........................ * > * tu w pisz odpowiedź Stawiam na membranę do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Stawiam na membranę do wymiany. No kurka, instalka mna 1,5 miesiaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > No kurka, instalka mna 1,5 miesiaca Jeżeli tak, to może wystarczy regulacja u gazowników? Nowy reduktor i od razu felerny, to raczej moło prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Jeżeli tak, to może wystarczy regulacja u gazowników? Nowy reduktor i > od razu felerny, to raczej moło prawdopodobne. Byłem dzisiaj, pogmerali, laptoka podłaczyli, ale nie powiem, aby to pomogło W poniedziałek zaś podjade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > .... dosyc wolno, na biegu jałowym, a obroty spadają do 200-400 to > oznacza, że ........................ * > * tu w pisz odpowiedź Sądząć z fotki jak jest reduktor to przygasa w prawo ? Mieszanka się zubaża. Spróbować troszkę wzbogacić i testować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Sądząć z fotki jak jest reduktor to przygasa w prawo ? > Mieszanka się zubaża. Spróbować troszkę wzbogacić i testować W lewo tyz przygasa i w prawo, nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > W lewo tyz przygasa i w prawo, nie ma znaczenia Nie dobrze. Trzeba sprawdzić mieszankę pod każdym kątem. Możliwe, że reduktor jest winny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Nie dobrze. Trzeba sprawdzić mieszankę pod każdym kątem. Możliwe, że > reduktor jest winny. Hmm, to kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Hmm, to kiepsko Dlaczego? Wystarczy pojeździć z laptopem i można wychwycić pewne anomalie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 > Dlaczego? Wystarczy pojeździć z laptopem i można wychwycić pewne > anomalie. To własnie zaproponuje przy wizycie Przy Skodzie miałem mniej "problemów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 > Dlaczego? Wystarczy pojeździć z laptopem i można wychwycić pewne > anomalie. Niestety nie udane, przez godzine jeździliśmy z laptopem, widać, że w zakrętach na luzie mieszanka się robi uboga, obroty spadają do 400 - i to tyle wiemy Próbował cos tam gmerać, ale .... Gdy zasugerowałem, że to może być problem z reduktorem to stwierdził, że to raczej wykluczone. Czy aby na pewno ? w poniedziałek ciąg dalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 26 Maja 2006 Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 > Niestety nie udane, przez godzine jeździliśmy z laptopem, widać, że w > zakrętach na luzie mieszanka się robi uboga, obroty spadają do > 400 - i to tyle wiemy Próbował cos tam gmerać, ale .... Gdy > zasugerowałem, że to może być problem z reduktorem to > stwierdził, że to raczej wykluczone. Czy aby na pewno ? > w poniedziałek ciąg dalszy Bo to nie jest problem, tylko normalne zachowanie reduktora. Wszak siła odśrodkowa na zakręcie albo się sumuje z siłą wywieraną przez podciśnienie reduktora, albo od niej odejmuje. Chcesz, żeby tego nie było - zamontuj 4 generację, albo parownik na żyroskopach. Druga opcja, to ustawić śrubę, żeby była bardziej napięta. Tyle, że do tego musiałbyś mieć większe podciśnienie, czyli mniejszy mikser, lub kryza w dolocie. A wtedy będą gorsze osiągi. i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 > Bo to nie jest problem, tylko normalne zachowanie reduktora. > Wszak siła odśrodkowa na zakręcie albo się sumuje z siłą wywieraną > przez podciśnienie reduktora, albo od niej odejmuje. > Chcesz, żeby tego nie było - zamontuj 4 generację, albo parownik na > żyroskopach. > Druga opcja, to ustawić śrubę, żeby była bardziej napięta. Tyle, że > do tego musiałbyś mieć większe podciśnienie, czyli mniejszy > mikser, lub kryza w dolocie. A wtedy będą gorsze osiągi. > i tyle Powtarzam ponownie, jeździłem Felicia, nie było tego problemu, ani przez chwile, a jeździłem ponad 3 lata, więc dziwi mnie ten objaw tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 26 Maja 2006 Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 > Powtarzam ponownie, jeździłem Felicia, nie było tego problemu, ani > przez chwile, a jeździłem ponad 3 lata, więc dziwi mnie ten > objaw tutaj To pewnie miałeś tam większe podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 > To pewnie miałeś tam większe podciśnienie. Hmmm, nie słyszałem, aby ten problem wystepował w jakiejkolwiek Felicji jaką znam, a znam/znałem kilka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.