Majkiel Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 Po 150kkm na LPG reduktor (BRC) wymaga regeneracji bądź wymiany. Gaziarz powiedział, że regeneracja to koszt 300-350 zł, ale może nie być możliwa ze względu na stan reduktora i wówczas koszt wymiany do 700 zł. Przy okazji zapytałem o koszt wymiany butli, bo niebawem kończy się homologacja - 500-550 zł. Ceny normalne, czy poszukać innego speca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 (edytowane) sprawdź ile kosztuje taki reduktor i wymień sam Edytowane 8 Marca 2019 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 A co to za reduktor? Genius 1200/1500?Toto nowe kosztuje 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
binges Napisano 9 Marca 2019 Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 Dnia 8.03.2019 o 17:02, Waldek40 napisał: sprawdź ile kosztuje taki reduktor i wymień sam przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 9 Marca 2019 Udostępnij Napisano 9 Marca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, binges napisał: przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ... ja jestem właśnie po samodzielnej wymianie reduktora i wtryskiwaczy, zmieniłem reduktor ac ro1 na kme tur i z listwy w01 na w01bfc, oraz musiałem wymienić czujnik temperatury bo nie pasował z jednego do drugiego parownika, kosztowało mnie to 370zł Edytowane 9 Marca 2019 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 Dnia 8.03.2019 o 17:06, WaWeR napisał: A co to za reduktor? Genius 1200/1500? Toto nowe kosztuje 350 Dokładnie - Genius 1200 Dnia 9.03.2019 o 18:27, binges napisał: przed zakupem niech sprawdzi czy ma takie same wejścia pod czujnik od temp bo były rożne - stary i nowy typ... A po czym to poznać? Czy po wymianie, trzeba coś regulować, czy powinno to działać na zasadzie plug'n'play ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Marca 2019 Udostępnij Napisano 14 Marca 2019 A po czym to poznać? Czy po wymianie, trzeba coś regulować, czy powinno to działać na zasadzie plug'n'play ?Obawiam sie ze przynajmniej trzeba ustawic cisnienie na reduktorze. Na takie jak bylo we starym ustawione.Czyli lepiej podjechac przynajmniej na regulacje, chyba ze sam ogarniesz. https://allegro.pl/oferta/brc-genius-mb-1200-sq-reduktor-z-czujnikiem-temp-7856120795?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare W komplecie z czujnikiem. Niezłe sobie gazman woła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Odgrzewam koleta Reduktor w końcu wymieniony, pojeździłem jakieś dwa tygodnie i zaczęły się problemy z zapalaniem po postoju. Nie jakieś wielkie, ale zapala dopiero za drugim-trzecim razem. Co więcej, po uruchomieniu kopci na biało. Jak kiedyś miałem dwusuwa, to rano nie robił takiej zadymy. Chwilę po ruszeniu, albo jak postoi minutę i się nagrzeje to dymienie mija. Jeździ normalnie, nie szarpie, nie kopci, nie pali więcej niż zwykle, nie zaobserwowałem też jakiegoś dużego ubytku płynu chłodzącego. Czy to może mieć jakiś związek z nowym reduktorem czy zbieg okoliczności i problemu szukać gdzie indziej? Dzisiaj to wyglądało tak: ... niestety wiatr był od d...y strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 (edytowane) za dużo tego dymy, powąchać czym śmierdzi ten dym benzyna czy płynem czy olejem, ta końcówka tłumika coś strasznie drży, nie słychać żadnych cichych detonacji z tłumika? Edytowane 15 Lipca 2019 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 42 minuty temu, Waldek40 napisał: za dużo tego dymy, powąchać czym śmierdzi ten dym benzyna czy płynem czy olejem, ta końcówka tłumika coś strasznie drży, nie słychać żadnych cichych detonacji z tłumika? Zapach to na mój gust płyn. Tylko dlaczego po czasie ustępuje? Drży na zimnym, później się uspokaja. Z resztą nie tylko wydech, ale i silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 (edytowane) uszczelka pod głowicą? pali benzynę z płynem i drży silnik, silnik się nagrzewa i może pękniecie się zasklepia ? zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia Edytowane 15 Lipca 2019 przez Waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 19 godzin temu, Waldek40 napisał: uszczelka pod głowicą? pali benzynę z płynem i drży silnik, silnik się nagrzewa i może pękniecie się zasklepia ? zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia Niedawno była wymieniana uszczelka pod głowicą w Uniaczu, Punciak pozazdrościł i stwierdził ze też chce nową A tak na poważnie, silnik kiedyś zaliczył zrzut płynu chłodniczego i lekko się przegrzał, więc uszczelka dostała w kość, a 190 kkm na karku też swoje robi. Trzeba sprawdzić i jeśli to upg, to zrobić, zanim będzie wyglądać tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.