fred77 Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Musiałem wymienić wtryskiwacz na nowy i szukam informacji o tym jakim momentem trzeba go dokręcić. Nie umiem znaleźć tych danych. wiem jedynie tyle, że wtryskiwacze te były wykorzystywane również w silnikach BMW 2.5TD i Opel Omega 2,5TD, tylko, że mają one trochę inny gwint. Czy może ktoś pomóc przy ustaleniu jakim momentem należy dokręcić taki wtryskiwacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 (edytowane) domyślam się, że silnik td72Ti Edytowane 2 Maja 2020 przez shapyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 Dnia 3.03.2020 o 17:22, fred77 napisał: Musiałem wymienić wtryskiwacz na nowy i szukam informacji o tym jakim momentem trzeba go dokręcić. Nie umiem znaleźć tych danych. wiem jedynie tyle, że wtryskiwacze te były wykorzystywane również w silnikach BMW 2.5TD i Opel Omega 2,5TD, tylko, że mają one trochę inny gwint. Czy może ktoś pomóc przy ustaleniu jakim momentem należy dokręcić taki wtryskiwacz? BTW. Jak mam starsze auto i czasem coś grzebie w nim to zaczym od manuala serwisowego. Może warto poszukać w sieci czy zakupić takowy. Do swojego strucla zgodnie z epoką zakupiłem analogowy: Wszystkie w mim jest: procedury opisane, szczegółowe dane technicze oraz momenty dokręcania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 Racja, z tym, ze taki wtryskiwacz starego typu to jednak nie korbowody czy głowica. W sumie i na szybko to mozna go dokręcić z podobną siłą jaką trzeba było użyć do odkręcenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 (edytowane) 4 minuty temu, volf6 napisał: Racja, z tym, ze taki wtryskiwacz starego typu to jednak nie korbowody czy głowica. W sumie i na szybko to mozna go dokręcić z podobną siłą jaką trzeba było użyć do odkręcenia Pewnie tak. Podobnie jak ze świecami zapłonowymi. Ale jeżeli są dane i mam klucz dynamometryczny to wolę to dokręcić tak jak ma być. Zastanawia mnie ta tolerancja. Edytowane 4 Marca 2020 przez fred77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 1 minutę temu, fred77 napisał: Pewnie tak. Podobnie jak ze świecami zapłonowymi. Ale jeżeli są dane i mam klucz dynamometryczny to wolę to dokręcić tak jak ma być. Nie zapomnij o nowej podkładce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.