ochkarol Napisano 15 Maja 2021 Udostępnij Napisano 15 Maja 2021 Witam. Czy mógłby ktoś rozszyfrować zagadkę Bravolota z VIN ZFA19800004180636? Chodzi mi i to czy auto ma DPF i czy turbo jest ze zmienną geometrią (bo dwumasę to raczej na pewno)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 15 Maja 2021 Udostępnij Napisano 15 Maja 2021 (edytowane) W 2009 r Fiat chyba nie stosował jeszcze DPF-a, w 1,9 nie było turbin ze zmienną geometrią. Edytowane 15 Maja 2021 przez Pieter2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 16 Maja 2021 Udostępnij Napisano 16 Maja 2021 Szukaj w Fiat Eper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 17 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 Jedyny, jaki znalazłem działający w necie pokazuje niewiele z takich rzeczy. Wyposażenia dodatkowe i owszem ale o DPF ani słowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 12 godzin temu, ochkarol napisał: Jedyny, jaki znalazłem działający w necie pokazuje niewiele z takich rzeczy. Wyposażenia dodatkowe i owszem ale o DPF ani słowa. Może trochę pomogę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 17 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 (edytowane) Tabelka za***ista ale nijak jej nie mogę do tego z EPER wypluwa przypiąć: 3L - NUOVA BRAVO (2007-2009) 19856M001000 - 1.9JTD-16V-150CV-CF4+EOBD-EMOTION-GS.6M- Engine: 6099569 Vehicle: 06000105 Prod. date: 9/1/2009 POJ.CYLINDRÓW 1910 JTD (CC1.9) MOC 1400 TRB BZ /1910 JTD 150KM (KW110) KIEROWNICA STR.LEWA (GSX) TYP NADWOZIA 2 BRYŁOWE (TC2V) LICZBA DRZWI 4 DRZWI (NP4) ZBIORNIK PALIWA DIESEL (CMBDS) POZIOM WYPOSAŻENIA EMOTION (BYŁ ELEGANCE) (LL5) (SSĄCY/TURBO) TURBO (A/TTRB) EKOLOGIA LIM.CEE FASE 4 (ECOCF4) LICZBA ZAWORÓW 16 ZAWORÓW (VLE16) RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECHANICZNA (1.6 - 1.9 JTD) (PCC530) TYP ZASILANIA WTRYSK BEZPOŚREDNI (TAID) Edytowane 17 Maja 2021 przez ochkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 17 Maja 2021 Udostępnij Napisano 17 Maja 2021 W dniu 15.05.2021 o 20:39, Pieter2 napisał: W 2009 r Fiat chyba nie stosował jeszcze DPF-a, w 1,9 nie było turbin ze zmienną geometrią. DPF mogło nie być ale zmienna geometria była na pewno. Ze stała geometrią był tylko 1.6 105 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 18 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2021 (edytowane) Tego właśnie się obawiam, bo ciut za dużo kucy na tę pojemność ze zwykłą turbiną. Edytowane 18 Maja 2021 przez ochkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 18 Maja 2021 Udostępnij Napisano 18 Maja 2021 5 godzin temu, ochkarol napisał: Tego właśnie się obawiam, bo ciut za dużo kucy na tę pojemność ze zwykłą turbiną. Zerknąłem pobieżnie na forum fiata Bravo i z tego co wyczytałem, to masz zmienną geometrię i prawdopodobnie DPF-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 18 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2021 23 godziny temu, HARDTECHNO napisał: Może trochę pomogę... Wg włoskiego dowodu rejestracyjnego tego egzemplarza jest to wersja 198AXC1B02B - czyli bez DPF i z możliwością założenia kół 18' Podziękował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.