kaczorek79 Napisano 30 Maja 2021 Udostępnij Napisano 30 Maja 2021 Szukam porady u bardziej obeznanych w tym całym Multiecuscan (MES), którzy ewentualnie mają doświadczenia ze zmianą ECU, albo czyszczeniem IMMO w tych samochodach. Chciałbym wymienić w Mito ECU z innej wersji mocowej tego samego silnika, mam komplet, czyli komputer, skrzynka bsi, stacyjka, klucz. Czy taka wymiana zadziała bez użycia kompa diagnostycznego (nie mam MES), co z ewentualnym pilotem do centrala po wymianie klucza? Czy w razie gdyby to nie zadziałało, po powrocie do fabrycznego zestawu nie rozjedzie się jakieś IMMO, albo właśnie nie rozkoduje pilot centralnego. Wolę najpierw zapytać zanim się zacznę bawić z przekładaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 31 Maja 2021 Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 9 godzin temu, kaczorek79 napisał: Szukam porady u bardziej obeznanych w tym całym Multiecuscan (MES), którzy ewentualnie mają doświadczenia ze zmianą ECU, albo czyszczeniem IMMO w tych samochodach. Chciałbym wymienić w Mito ECU z innej wersji mocowej tego samego silnika, mam komplet, czyli komputer, skrzynka bsi, stacyjka, klucz. Czy taka wymiana zadziała bez użycia kompa diagnostycznego (nie mam MES), co z ewentualnym pilotem do centrala po wymianie klucza? Czy w razie gdyby to nie zadziałało, po powrocie do fabrycznego zestawu nie rozjedzie się jakieś IMMO, albo właśnie nie rozkoduje pilot centralnego. Wolę najpierw zapytać zanim się zacznę bawić z przekładaniem. Raczej będziesz.musial zrobić osiowanie proxi. Bo będzie walić błędami. Bynajmniej tak mi się wydaje. Kodowanie pilota musisz mieć kartę kodowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 31 Maja 2021 Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 3 godziny temu, HARDTECHNO napisał: Raczej będziesz.musial zrobić osiowanie proxi. Bo będzie walić błędami. Bynajmniej tak mi się wydaje. Kodowanie pilota musisz mieć kartę kodowa. A jak inną moc to inna mapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 31 Maja 2021 Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 17 minut temu, HARDTECHNO napisał: A jak inną moc to inna mapa. Skoro zmienia ECU na takie z mocniejszej wersji to już chyba starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 Karty kodowej właśnie nie mam. Mapy robić bym nie musiał, bo właśnie o nią chodzi i jest zapisana w nowym ECU. To miała być zmiana w celu podniesienia mocy, bo mam wersję wykastrowaną samym softem. Chyba jednak odpuszczę temat, bo coś zablokuję i trzeba będzie szukać magika od Fiatów. W sumie jeszcze nie poniosłem żadnych kosztów, więc popytam u tunerów ile wezmą za odblokowanie z hamownią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 31 Maja 2021 Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 1 godzinę temu, kaczorek79 napisał: Karty kodowej właśnie nie mam. Mapy robić bym nie musiał, bo właśnie o nią chodzi i jest zapisana w nowym ECU. To miała być zmiana w celu podniesienia mocy, bo mam wersję wykastrowaną samym softem. Chyba jednak odpuszczę temat, bo coś zablokuję i trzeba będzie szukać magika od Fiatów. W sumie jeszcze nie poniosłem żadnych kosztów, więc popytam u tunerów ile wezmą za odblokowanie z hamownią. Tak zrobisz lepiej bo wyjdzie i tak więcej KM i Nm niż na tej mocniejszej ori mapie Co tam jest za silnik? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 Godzinę temu, stig napisał: Tak zrobisz lepiej bo wyjdzie i tak więcej KM i Nm niż na tej mocniejszej ori mapie Co tam jest za silnik? To wolnossak 1.4 16V w wersji 78 KM, gdzie moc jest ograniczona głównie od 4500 rpm. Do tych obrotów jest niemal identycznie, jak w wersji 95 KM. W max momencie różnice 120vs125 Nm. Tunerzy robią ok 130 Nm i 97 KM, tu zresztą mieli otwartą furtkę, bo wystarczy wgrać soft skopiowany z Pandy 100HP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 31 Maja 2021 Udostępnij Napisano 31 Maja 2021 7 minut temu, kaczorek79 napisał: To wolnossak 1.4 16V w wersji 78 KM, gdzie moc jest ograniczona głównie od 4500 rpm. Do tych obrotów jest niemal identycznie, jak w wersji 95 KM. W max momencie różnice 120vs125 Nm. Tunerzy robią ok 130 Nm i 97 KM, tu zresztą mieli otwartą furtkę, bo wystarczy wgrać soft skopiowany z Pandy 100HP. Aaa ok. Myślałem, że t-jet wiec jak to z turbo są większe przyrosty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.