Camel Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 Jak to jest że w PL naprawia się „każdą„ felgę a w D jest to zabronione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 Co znaczy naprawia? Prostować i malować też w D nie można? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 43 minuty temu, Camel napisał: Jak to jest że w PL naprawia się „każdą„ felgę a w D jest to zabronione Zabronione czy nieopłacalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 29 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2022 38 minut temu, volf6 napisał: Co znaczy naprawia? Prostować i malować też w D nie można? Prostować, jak byłem tam u wulkanizatora. Krzywa=szrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 Godzinę temu, Camel napisał: Jak to jest że w PL naprawia się „każdą„ felgę a w D jest to zabronione Samochody wraki u nas też mają drugie życie. Felga przy tym to pikuś. Teoretycznie to jest jakieś osłabienie konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 1 godzinę temu, Camel napisał: Jak to jest że w PL naprawia się „każdą„ felgę a w D jest to zabronione U nas też jest jakiś próg bólu i jezeli felga nie jest jakaś unikatowa to nikt się nie bawi np w takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 5 hours ago, lucash said: Teoretycznie to jest jakieś osłabienie konstrukcyjne. Dokładnie. Choćby nie wiem co gość w zakładzie naprawiającym felgi nie twierdził, to felga prostowana, kolejnym razem łatwiej się skrzywi. Ja już się nie dam namówić na prostowanie - w zeszłym roku niestety musiałem dwie prostować- delikatna owalizacja. Przeszkoda była, huk był solidny jak to najechałem i dwie felgi do roboty. Niedługo po prostowaniu jedna felga zgięła się ponownie na jakiejś małej przeszkodzie, nawet nie wiem kiedy, podczas gdy przed pierwszym prostowaniem zdarzyło mi się parę razy usłyszeć solidny huk, że aż potem byłem zdziwiony że felgom ani oponom nic nie jest. Do tego cały czas miałem wrażenie, że po naprawie nie jest idealnie prosto - na autostradzie było to czuć (pomimo, że sprawdzałem w innym zakładzie i mówili że proste i dobrze wyważone ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.