Skocz do zawartości

2025 Ford Mustang GTD


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Ford postanowił zrobić coś wyjątkowo nietypowego. Całe nadwozie z carbon fiber. 5.2L V8 i 800 KM. Felgi ze stopów magnezu. Wydech z tytanu. Ośmiobiegowy automat na tylnej osi. Ceramiczne hamulce. Aktywne aero jak w F1. No i jak to w takich sytuacjach bywa cena nie z tej ziemi - $300K. IMG_8009.jpeg.b4fffa6a97fc608eba941d180e93d8ec.jpeg
 

Samochod ma o 10cm szerzej rozstawione koła niż wersja seryjna. 

 

I pewnie na torze jest wolniejszy niż Tesla Model S Plaid za 1/3 ceny…. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Florydzialski napisał(a):

pewnie na torze jest wolniejszy niż Tesla Model S Plaid za 1/3 ceny….

 

Reprezentujesz typowo amerykański tok myślenia - nie zawsze chodzi o bycie "najszybszym", "najwiekszym", "najcięższym" 

 

Wjedz EV do tunelu i zobacz czy dostałaś "gęsiej skórki". 

Nie minęło jeszcze pokolenie odkąd EV pojawiły się na rynku, więc może kolejne pokolenia "wyewoluują" i zastrzyk endorfin będzie u nich wywolywał ten metaliczno-Vader'owski "oddech" towarzyszący przejezdzajacemu EV. 

 

Edytowane przez el_guapo
  • Lubię to 2
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford postanowił zrobić coś wyjątkowo nietypowego. Całe nadwozie z carbon fiber. 5.2L V8 i 800 KM. Felgi ze stopów magnezu. Wydech z tytanu. Ośmiobiegowy automat na tylnej osi. Ceramiczne hamulce. Aktywne aero jak w F1. No i jak to w takich sytuacjach bywa cena nie z tej ziemi - $300K. IMG_8009.jpeg.b4fffa6a97fc608eba941d180e93d8ec.jpeg
 
Samochod ma o 10cm szerzej rozstawione koła niż wersja seryjna. 
 
I pewnie na torze jest wolniejszy niż Tesla Model S Plaid za 1/3 ceny…. 
Teraz porównaj zasięgi na torze

Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Florydzialski napisał(a):

Ford postanowił zrobić coś wyjątkowo nietypowego. Całe nadwozie z carbon fiber. 5.2L V8 i 800 KM. Felgi ze stopów magnezu. Wydech z tytanu. Ośmiobiegowy automat na tylnej osi. Ceramiczne hamulce. Aktywne aero jak w F1. No i jak to w takich sytuacjach bywa cena nie z tej ziemi - $300K. IMG_8009.jpeg.b4fffa6a97fc608eba941d180e93d8ec.jpeg
 

Samochod ma o 10cm szerzej rozstawione koła niż wersja seryjna. 

 

I pewnie na torze jest wolniejszy niż Tesla Model S Plaid za 1/3 ceny…. 

Zapomniałeś dodać że nie ma homologacji drogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.