swienty Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia Czy nafta działa na zapieczone pierścienie? Dłubię w starym silniku z początku lat 90-tych, czapka zdjęta, zalana naftą jak poniżej (innej nie znalazłem), zajrzałem po 2h od zalania i 3 cylindry puste, w 1 niewiele ubyło Pomoże to coś? Czapka zdjęta bo poszła uszczelka między cylindrami, i przy okazji zalałem pierścienie Nafta taka, innej nie znalazłem w obi https://www.obi.pl/rozpuszczalniki-i-rozcienczalniki/dragon-nafta-swietlna-500-ml/p/3499100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia Jak góra zdjęta to dużo roboty z misą i wywalić tłoki do góry? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 7 godzin temu, Danielpoz. napisał(a): Jak góra zdjęta to dużo roboty z misą i wywalić tłoki do góry? Niestety sporo bo silnik siedzi w widlaku, musiałbym targać silnik górą bo od spodu nie mam jak dojść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia jak zleciało to dobrze, znaczy niedobrze bo może świadczyć właśnie o zapieczonych pierścieniach ale to zalewanie to trzeba powtarzać, w końcu powinno przestać przelatywać ja kupowałem naftę techniczną o taką: https://www.petrostar.pl/lakiernictwo/rozpuszczalniki/klingon/klingon-nafta#w973655301 przez jakiś tydzień jeździłem i dolewałem codziennie i silnik teraz pali trochę mniej oleju... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia jak zleciało to dobrze, znaczy niedobrze bo może świadczyć właśnie o zapieczonych pierścieniach ale to zalewanie to trzeba powtarzać, w końcu powinno przestać przelatywać ja kupowałem naftę techniczną o taką: https://www.petrostar.pl/lakiernictwo/rozpuszczalniki/klingon/klingon-nafta#w973655301 przez jakiś tydzień jeździłem i dolewałem codziennie i silnik teraz pali trochę mniej oleju... Dolewales i jeździłeś??!! :-OCo to był za silnik- wolnossak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia Dawaj Brudexem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia Ja w lagunie 2 1.8 zalałem naftą 2 razy, potem acetonem, znoeu naftą, ręcznie pokręciłem silnikiem i przestało spływać. Odessałem to co zostało, odpaliłem i przejechałem się 10 minut, żeby to co przeleciało zrobiło płukanie. Wymieniłem olej i silnik przestał palić olej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 18 Stycznia Udostępnij Napisano 18 Stycznia 4 godziny temu, Fili_P napisał(a): Dolewales i jeździłeś??!! Co to był za silnik- wolnossak? Nie, samochód stał na kanale przez tydzień albo ponad - już nie pamiętam dokładnie. Po wszystkim wymieniłem uszczelkę dekla (przy okazji okazało się, że uszczelki świec już puszczały), wymieniłem olej i filtr, dostał trochę mgły olejowej na rozruch do cylindrów i dopiero jazda. Wolnossący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia W dniu 18.01.2024 o 09:28, muzz napisał(a): jak zleciało to dobrze, znaczy niedobrze bo może świadczyć właśnie o zapieczonych pierścieniach Zalałem wczoraj ok 15, dziś o 8 w jednym cylindrze jeszcze było na razie ponawiam 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.