zero7 Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 Witam z sąsiedniego kącika. Tak jak w temacie mam problem z teściową a w zasadzie z jej SC 1.1 z 2003 r. Już kilkakrotnie zapalała się w jej autku kotrolka od wtrysków (chyba ?), poza tym samochód jeździ normalnie. Kobieta za każdym razem się mocno tym przejmowała i umawiała się na wizytę w ASO. Jednak zanim tam dojeżdżała kontolka gasła. W ASO powiedzieli, iż aby podłączenie pod komputer dało pożądany efekt, czyli zdiagnozowanie usterki kontrolka musi się świecić (prawda to ???), a tak to nic nie poradzą. Może ktoś z szanownych Koleżanek lub Kolegów miał podobne przygody i mógłby pomóc zapunktować u teściwej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 zmiencie ASO, jesli zapalał sie kontrolka wtrysku to błedy powinny byc w pamieci kompa tym bardziej jesli w drodze do ASO kontrolka sie palila a juz w ASO gasła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Witam z sąsiedniego kącika. > Tak jak w temacie mam problem z teściową a w zasadzie z jej SC 1.1 z > 2003 r. > Już kilkakrotnie zapalała się w jej autku kotrolka od wtrysków (chyba > ?), poza tym samochód jeździ normalnie. Kobieta za każdym razem > się mocno tym przejmowała i umawiała się na wizytę w ASO. Jednak > zanim tam dojeżdżała kontolka gasła. W ASO powiedzieli, iż aby > podłączenie pod komputer dało pożądany efekt, czyli > zdiagnozowanie usterki kontrolka musi się świecić (prawda to > ???), a tak to nic nie poradzą. > Może ktoś z szanownych Koleżanek lub Kolegów miał podobne przygody i > mógłby pomóc zapunktować u teściwej Prawda li to ze musi się świecić powodów moze być kilka map sensor gubienie masy uszkodzony wtrysk problem z cewką pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Awram Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 odłacz akumulator na 5 minut i podłacz ponownie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > odłacz akumulator na 5 minut i podłacz ponownie pzdr Wtedy skasuje pamięć i zapisane błędy zrobią . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 Zastanawiałem się jeszcze, czy przyczyną nie może być jakość paliwa, co prawda auto tankowane jest zawsze na jednej stacji, ale różne opinie o niej słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Curgan Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > odłacz akumulator na 5 minut i podłacz ponownie pzdr Jeżeli to nic poważnego to napewno pomoże. Ja mam Seja MPI 1.1 01',też ostatnio włączała się ta kontrolka,po odłączeniu aka komp się zresetował,a kontrolka zgasła,ale zapalała się wcześniej z powodu uszkodzenia silniczka elektrowentylatora chłodnicy,przegrzewania silnika, więć jak się zapala,to coś musi być na rzeczy,lepiej sprawdzić,żeby później nie było płaczu i zgrzytania zębami,chyba,że teściowa ma już sztuczną szczęke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbylu Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 przecież błędy powinny zostać, nawet jak zgasną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Jeżeli to nic poważnego to napewno pomoże. Ja mam Seja MPI 1.1 > 01',też ostatnio włączała się ta kontrolka,po odłączeniu aka > komp się zresetował,a kontrolka zgasła,ale zapalała się > wcześniej z powodu uszkodzenia silniczka elektrowentylatora > chłodnicy,przegrzewania silnika, więć jak się zapala,to coś musi > być na rzeczy, też mi się tak wydaje, dlatego podłączenie do kompa na pewno się przyda, ale to ASO to mnie trochę rozbraja czy można podłączyć do jakiegoś "uniwersalnego" komutera? >chyba,że teściowa ma już sztuczną szczęke żona na pewno nie ma, a u teściwej wolę nie sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > też mi się tak wydaje, dlatego podłączenie do kompa na pewno się > przyda, ale to ASO to mnie trochę rozbraja > czy można podłączyć do jakiegoś "uniwersalnego" komutera? > żona na pewno nie ma, a u teściwej wolę nie sprawdzać mozna do euroscana ale ciezko znalezc warsztat który to ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 Ten sejak jest inteligentny bo wie ze ASO to zlo i gdy dijezdza di ASO to se kontrolke gasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 Widać kontrolka sie boi ASO a teściową chce dalej denerwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Witam z sąsiedniego kącika. > Tak jak w temacie mam problem z teściową a w zasadzie z jej SC 1.1 z > 2003 r. > Już kilkakrotnie zapalała się w jej autku kotrolka od wtrysków (chyba > ?), poza tym samochód jeździ normalnie. Kobieta za każdym razem > się mocno tym przejmowała i umawiała się na wizytę w ASO. Jednak > zanim tam dojeżdżała kontolka gasła. W ASO powiedzieli, iż aby > podłączenie pod komputer dało pożądany efekt, czyli > zdiagnozowanie usterki kontrolka musi się świecić (prawda to > ???), a tak to nic nie poradzą. > Może ktoś z szanownych Koleżanek lub Kolegów miał podobne przygody i > mógłby pomóc zapunktować u teściwej szkoda mi tych ludzi z ASO.... takie bzdury opowiadają.. amoże to był praktykant a nie pracownik bo ivh teraz sporo w okresie wakacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 7 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Ten sejak jest inteligentny bo wie ze ASO to zlo i gdy dijezdza di > ASO to se kontrolke gasi Rownież uważam, że ASO to zło i tam to bym pojechał tylko w ostateczności, ale jak kobieta się uprze .... Mówiłem jej, aby na początek zatankowała jakiegoś V-Powera albo inną Vervę i przegoniła trochę samochodzik, ale w odpowiedzi usłyszałem, że już go przegoniła bo jechała 90 km/h przez ok 10 km, , więc wymiękłem. Tak na marginesie, kilka razy z nią jechałem i się zastanawiam jak można mulić tak samochód (np. w cztery osoby, silnik jeszcze nie rozgrzany, 5-tka przy 60 km/h i gaz w podłogę). Nie wiem dlaczego ludzie sprzedający samochody jako zaletę podją, iż był on użytkowany przez kobietę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 bledy zostala w pamieci kompa, nie kasuja sie po zgasnieciu kontorlki wtrysku, sam spotkalem takie ASO w ktorym mi to wmawiali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > Witam z sąsiedniego kącika. > Tak jak w temacie mam problem z teściową a w zasadzie z jej SC 1.1 z > 2003 r. > Już kilkakrotnie zapalała się w jej autku kotrolka od wtrysków (chyba > ?), poza tym samochód jeździ normalnie. Kobieta za każdym razem > się mocno tym przejmowała i umawiała się na wizytę w ASO. Jednak > zanim tam dojeżdżała kontolka gasła. W ASO powiedzieli, iż aby > podłączenie pod komputer dało pożądany efekt, czyli > zdiagnozowanie usterki kontrolka musi się świecić (prawda to > ???), a tak to nic nie poradzą. > Może ktoś z szanownych Koleżanek lub Kolegów miał podobne przygody i > mógłby pomóc zapunktować u teściwej jesli z 2003 to to jest MPI i nie ma tam kontrolki wtryskow zapewnw chodzi o "check engine" wypytaj tesciowa o szczegoly okolicznosci w jakich sie ona zapala bo to moze sporo podpowiedziec ja czasem tez mam taka sytuacje, jak pociagne troche dluzej na wysokich obrotach to potrafi sobie pomrugac, nawet jak odejme gaz to jeszcze pare razy skubana mrugnie u mnie spowodowane jest to wypadaniem obrotow (o dziwo poza swiatelkiem nie ma zadnych innych objawow) i druga lambda wykrywa niespalone paliwo za katem ja to olewam, pewnie jedna za swiec nie wyrabia, albo przewod ale twojej tesciowej raczej nie podejrzewam o takie zapedy (wysokie obroty) no chyba ze sie myle pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2006 > ale twojej tesciowej raczej nie podejrzewam o takie zapedy (wysokie > obroty) no chyba ze sie myle > pozdr. dzięki, masz rację z tymi obrotami kontrolka zapala się i nie gaśnie przez dzień lub dwa, a jak wyruszają w drogę do ASO to wtedy odpuszcza powiem kobiecinie, aby mimo wszystko pojechała na ten komputer może jednak zapisały się jakieś błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 8 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2006 tylko niech jedzie do innego ASO, moze w tym jakies niekumate mechaniki pracuja pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2006 > tylko niech jedzie do innego ASO, moze w tym jakies niekumate > mechaniki pracuja > pozdr. taaaa, alternatywne ASO to 100 kilosów dalej i do Lublina to ona na pewno nie pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 8 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2006 > odłacz akumulator na 5 minut i podłacz ponownie pzdr czyżby? raczej trzeba jechać na kompiuter, pamięć tak po prostu się chyba nie kasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alf Napisano 8 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2006 > Prawda li to ze musi się świecić > powodów moze być kilka > map sensor > gubienie masy > uszkodzony wtrysk > problem z cewką > pzdr co oznacza gubienie masy, tzn. jak to rozwiazac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > co oznacza gubienie masy, tzn. jak to rozwiazac? tzn ze ktorys przewod masowy slabo laczy, np. pomiedzy blokiem a buda trzeba odkrecic, oczyscic, mozna chyba wazelina techniczna posmarowac i znowu przykrecic no chyba ze nam sie przewod masowy przelamal to trzeba wymienic pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alf Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > tzn ze ktorys przewod masowy slabo laczy, np. pomiedzy blokiem a buda > trzeba odkrecic, oczyscic, mozna chyba wazelina techniczna > posmarowac i znowu przykrecic no chyba ze nam sie przewod > masowy przelamal to trzeba wymienic > pozdr. a gdzie szukac przewodow masowych bo mam chwilke to bym sobie luknol co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.