mysiorek Napisano 14 Lutego Udostępnij Napisano 14 Lutego Chcialem dzis przejechac przez kaluze. Gleboka ok 15-20cm, dluga ok 100m. Auto dosc wysokie bo Panda II. Jechalem bardzo powoli na pierwszym biegu. Po wjechaniu w wode po parunastu metrach auto zaczelo tracic moc. Finalnie udalo sie przejechac ale zastanawiam sie dlaczego tak sie samochod zachowal. Po wyjechaniu z kaluzy normalnie pojechal dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 15 Lutego Udostępnij Napisano 15 Lutego "bryza" z wody zaatakowała kable WN. To samo miałem przez 4 lata posiadania Uno Fire Normalnie gasł na widok kałuży 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Lutego Udostępnij Napisano 16 Lutego Podobnie miałem w Polonezie - gasł po wjechaniu w większą kałużę. Pomogła wymiana kabli wysokiego napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego W dniu 16.02.2024 o 13:07, rwIcIk napisał(a): Podobnie miałem w Polonezie - gasł po wjechaniu w większą kałużę. Pomogła wymiana kabli wysokiego napięcia. Obstawiam że nie tyle woda co jej odparowywanie z gorącego silnika na elektryke/elektronikę może dawać takie objawy. W poldku na rozdzielaczu mechanicznym zaparowywala kopulka. Się zrzucało dwa klipsy wycierało jej wnętrze i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Godzinę temu, wilu napisał(a): Obstawiam że nie tyle woda co jej odparowywanie z gorącego silnika na elektryke/elektronikę może dawać takie objawy. W poldku na rozdzielaczu mechanicznym zaparowywala kopulka. Się zrzucało dwa klipsy wycierało jej wnętrze i jazda U mnie pęknięta izolacja powodowała brak iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Lutego Udostępnij Napisano 25 Lutego Mialem tak kiedys w w201 swapnietym na m104 - powoem byla peknieta w niewidoczny sposob cewka wn ktora przy normalnej jeździe dzialala ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.