Skocz do zawartości

mysiorek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    489
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mysiorek's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Chcialem dzis przejechac przez kaluze. Gleboka ok 15-20cm, dluga ok 100m. Auto dosc wysokie bo Panda II. Jechalem bardzo powoli na pierwszym biegu. Po wjechaniu w wode po parunastu metrach auto zaczelo tracic moc. Finalnie udalo sie przejechac ale zastanawiam sie dlaczego tak sie samochod zachowal. Po wyjechaniu z kaluzy normalnie pojechal dalej.
  2. Cześć, Mam problem z zapalającą się kontrolka oleju. Gdy auto uruchamiam na zimnym silniku - wszystko jest ok ( nawet po dłuższej jeździe ) Gdy uruchomię na ciepłym - kontrolka oleju nie gaśnie. Silnik pracuje ok, olej na bagnecie jest. Czy winny będzie tu czujnik ?
  3. Dzięki !! Dokładnie to co u mnie
  4. Pacjent: Fiat Panda 1.1 (2007) bez żadnego dodatkowego wyposażenia, Po opadach deszczu pojawia się następujący problem : gdy hamuje/ przyspieszam/ skręcam : przygasają światła, słychać cyknięcie, wskazówka od paliwa spada do "0", zapalają się kontrolki od hamulca abs oraz immo, silnik "szarpnie" taki stan trwa może sek i wszystko wraca do normy, Błędów na komputerze nie rejestruje. Gdy auto "wyschnie" problem ustępuje Mechanik sugeruje zacząć od podmiany licznika, ale żadnej gwarancji nie daje. Jak dla mnie zwarcie jest zbyt duże jak na licznik. Gdzie / jak najprościej znaleźć przyczynę ?
  5. Auto Mondeo IV tdci. Elektroniki ma duzo, Kiedy uzywany byl codziennie problemow nie bylo. Akumulator jest sredni ( jezeli chodzi o wiek i marke) Autem robie dziennie ok 50km glownie autostrada, to moze byc troche za malo zeby doladowac aku. Wczoraj zdjalem kleme, moze rzeczywiscie najprostrze rozwiazanie zalatwi sprawe.
  6. Bez odlaczania samochod wita mnie komunikatem "akumulator rozladowany" Zobacze jak sytuacja bedzie wygladala gdy zdejme kleme
  7. Od jakiegoś czasu jeżdżę autem służbowym. Prywatny używany jest sporadycznie (co 2-3 tyg) . Auto jest garazowane, ale bez dostępu do prądu. Zastanawiam się jak ogarnąć temat akumulatora. Jego demontaż jest dość problematyczny więc myślałem o prostym agregacie do podładowania aku. Ewentualnie inny większy aku który podpinalbym do przetwornicy i prostownika. Które rozwiązanie wydaje się lepsze?
  8. w lagunie wytrzymały kwartał
  9. rowerzysta to przeżył? Zeby roznica miedzy wartoscią przed szkodą a wartością wraku wyszla 3 tys dla nastoletniego punto to musiało być niezle bum.
  10. jako własciciel LII z benzynowym silnikiem sugeruje kilka razy sie zastanowić zanim wybierzesz ten model. Plusy to : bardzo dobre wyposażenie, ilość miejsca w środku, silnik bezproblemowo pracujący na gazie, ceny częsci zamiennych. Minusem jest duża ilość elektroniki, duża liczba drobnych usterek Przy Twoich założeniach zastanowiłbym się nad Octavią 1.6MPI
  11. > Laguna 3 idealna do gazu jest 2.0T, ale bardzo ciezko znaleźć cos w dobrym stanie. Zwykłe 2.0 to konstrukcja Nissana, która nie posiada hydraulicznej regulacji luzu zaworowego.
  12. moze o to chodzi ( z pierwszego linka)
  13. > bo pandy podobno są mało awaryjne... podobno... a jak wiadomo opinia kreuje cenę W pandzie nawet jak coś się zepsuje to kosztuje grosze i każdy mechanik potrafi to zdiagnozować i naprawić. Na francuzach trzeba się znać i stąd bierze się zła opinia. Jak trafisz na magika "będzie pan zadowolony" to pół auta wymieni i usterka dalej zostanie ( tak się mi przypomniało jak czujnik naciśnięcia pedału sprzęgła mi wypadł a diagnozy były od komputera poprzez przepustnice na świecach, przewodach i filtrze powietrza kończąc)
  14. jeżeli nie ma wpisu w rejestrze zastawów i w dowodzie rejestracyjnym to sprawa kredytu kupującego nie dotyczy ( najprawdopodobniej jest pomiędzy bankiem a sprzedającym umowa o przewłaszczenie warunkowe )
  15. jak czytam Twoje posty, to mam wrażenie że niczego nie zrozumiałaś. Jak ADF sie zwinie to powstanie BDF, CDF i kolejne klony dopóki ostatni "klient" nie zrozumie ze nie ma "super okazji" Tak sie mi epoka Autotaka przypomniała U mnie w firmie jest >100 aut w leasingu, jaki prezes musi być frajer, że ich nie obkleił i miałby flote za darmo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.