Skocz do zawartości

gniazdo zapalniczki Już zamontowane :)/ złącze D6


michals

Rekomendowane odpowiedzi

Pilnie potrzebuję informacji gdzie znajdę złącze D006, do którego dochodzi przewód (prawdopodobnie niebiesko-czarny lub czarny 1,5mm2) od gniazda zapalniczki, nie mogę go zlokalizować, masa i podświetlanie jest.

POMOCY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pilnie potrzebuję informacji gdzie znajdę złącze D006, do którego

> dochodzi przewód (prawdopodobnie niebiesko-czarny lub czarny

> 1,5mm2) od gniazda zapalniczki, nie mogę go zlokalizować, masa i

> podświetlanie jest.

> POMOCY!

O ile pamiętam, to chyba jest przy dzwigni otwierania maski, ale

musiałbym sprawdzić w domu. Trzeba tylko pamiętać, że w Pandzie

bez zapalniczki zasilanie tam nie dochodzi. Nie ma przewodu ze

skrzynki bezpieczników i samego bezpiecznika. Najprościej się podpiąć

pod przewód do zasialnia przyczepy, on jest już zabezpieczony i

dochodzi do kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po sprawie, plan był taki; podłaczyć gniazdo 12V tak jak to robią w fabryce i zrobić manual, ale bym błysną wink.gif

miałem tylko uzupełnić brakujący bezpiecznik F44, konektor, fragment przewodu do złącza D006 i gotowe smile.gif.

Tylko, że to nie takie proste, okazało się, że ASO łączy wszystko "na pająka" nie bez powodu.

W gnieździe bezpieczników przy F44 brakuje jednego konektora (do drugiego doprowadzone jest +12 z pod przekaźnika - działa tylko po kluczyku), niestety konektorów oryginalnych nigdzie nie można dostać, znalazłem podobne, ale i tak wszystko na nic, bo nie znalazłem sposobu żeby włożyć konektor do skrzynki.

Z przeprowadzeniem przewodu z komory silnika do wnętrza nie było problemów, odkręciłem podszybie, wycieraczki i 2 śruby przepustu, wykorzystałem otwory zrobione przy zakładaniu LPG, jeśli ktoś ich nie ma łatwo można je zrobić.

Wewnątrz, złącze D006, do którego dochodzą przewody od zapalniczki umieszczone jest na nadkolu za skrzynką bezpieczników, uchwytem do otwierania klapy, body komputerem i mnóstwem blach mocujących to wszystko, nie sposób się do niego dostać, 3 godziny prób i nic.

No i przeszedłem do planu B zrobić szybko, ale porządnie no i obciąłem niebieski przewód od konektora bezpiecznika F44, przylutowałem do gniazda bezpiecznika, drugi przewód od bezpiecznika połączyłem z przeciągniętym wcześniej przewodem. W kabinie pod osłoną progu wyseparowałem niebiesko-czarny przewód połączony z gniazdem zapalniczki i połączyłem go z przewodem przeciągniętym, wszystko zaizolowałem, włożyłem bezpiecznik 20A i po zawodach. Przetestowałem , DZIAŁA! yay.gif

Postaram się wrzucić kilka fotek na manual niestety obawiam się ze będzie za mało, bo 21szej musiałem trochę przyspieszyć żeby zdążyć jeszcze dziś wink.gif, gdyby nie poszukiwania złącza i brak narzędzi(które w końcu trzeba było zakupić w markecie) całość zajęła by 2-3godzin a tak to zebrałoby się z 7 biglaugh.gif

277179099-a_i_b.JPG

zestaw 1 po lewej (bezużyteczny) i wykorzystany po prawej

około 2,5m przewodu 1,5mm2, gniazdo bezpiecznika płytkowego, bezpiecznik 20A

277179099-przepust.JPG

przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość łatwo zrobić otwór.

277179099-ncz.JPG

przewód wyseparowany z wiązki pod progiem kierowcy

Opis gniazda fabrycznego (może się komuś przyda)

Przewody:

żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł

czarny - podłączony do masy

niebiesko czarny - podłączony do złącza D006 - należy połączyć przez bezpiecznik do +12 najlepiej z F44.

post-33322-14352472182688_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

troche odkurze ten watek:

przygladalem sie dzisiaj instalacji w moim misku, pod wzgledem gniazdka pradowego. Sprawdzalem w skrzynce bezpiecznikow (na schemacie 3), do bezpiecznika doprowadzone sa dwa przewody niebiesko-czarny(AN) i niebieski(A), nawet jest bezpiecznik (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony).

Interesuje mnie po co on tam?

A takze ktoredy poprowadzona jest fabrycznie instalacja do konsoli srodkowej - tam gdzie znajduje sie fabrycznie montowane gniazdko (oczywiscie w odpowiednich wersjach pand)

posiadam Activ'nego miska zlosnik.gif

279296929-IMG_1.jpg

post-64755-14352485254246_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> troche odkurze ten watek:

> przygladalem sie dzisiaj instalacji w moim misku, pod wzgledem

> gniazdka pradowego. Sprawdzalem w skrzynce bezpiecznikow (na

> schemacie 3), do bezpiecznika doprowadzone sa dwa przewody

> niebiesko-czarny(AN) i niebieski(A), nawet jest bezpiecznik

> (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza

> diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do

> gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony).

> Interesuje mnie po co on tam?

bede troche strzelał, ale w punto żółto-ale zielony jest do oświetlenia zapalniczki, może tu będzie tak samo... Z tym, że w Punto ośw. idzie przez bezpiecznik do body a na Twoim schemacie nie ma bezpiecznika hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza

> diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do

> gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony).

> Interesuje mnie po co on tam?

Quote:

żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz wiem do czego jest ten koloru GR. Dzieki

jeszcze tylko interesuje mnie ktoredy sa poprowadzone przewody do miejsca gdzie powinna znajdowac sie konsola srodkowa z zapalniczka, czy od progu od strony kierowcy czy jakos centralnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to juz wiem do czego jest ten koloru GR. Dzieki

> jeszcze tylko interesuje mnie ktoredy sa poprowadzone przewody do

> miejsca gdzie powinna znajdowac sie konsola srodkowa z

> zapalniczka, czy od progu od strony kierowcy czy jakos

> centralnie?

od strony kierowcy pod progiem, o tym tez pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pilnie potrzebuję ... [ciach]

tym razem ja odgrzewam watek

mam pytanie czy po wpieciu (oczywiscie bez uprzedniego sztukawania instalacji tylko na tym co fabryka dala) zapalniczki do kostki ktora jest pod konsolka srodkowa cokolwiek dziala w zapalniczce? (zapalniczka podswietlenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tym razem ja odgrzewam watek

> mam pytanie czy po wpieciu (oczywiscie bez uprzedniego sztukawania

> instalacji tylko na tym co fabryka dala) zapalniczki do kostki

> ktora jest pod konsolka srodkowa cokolwiek dziala w zapalniczce?

> (zapalniczka podswietlenie)

powinno działać podświetlanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powinno działać podświetlanie

waytogo.gif tak wlasnie jest

nic to.... w sobote zaopatrzony w chec zrobienia skutecznie, czyli tak by dzialalo i w maksymalnie prosty i maksymalnie malo pracochlonny sposob, podpinam gniazdo i... trzeba moze cos dokupic co bedzie z niego zasilane smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak wlasnie jest

> nic to.... w sobote zaopatrzony w chec zrobienia skutecznie, czyli

> tak by dzialalo i w maksymalnie prosty i maksymalnie malo

> pracochlonny sposob, podpinam gniazdo i... trzeba moze cos

> dokupic co bedzie z niego zasilane

najmniej pracochłonne wydaje mi się podłączenie do + akumulatora przez bezpiecznik na przewodzie, ale nie wiem czy wtedy przy obciążeniu silnik zwiększy obroty. Trochę bardziej skomplikowane byłoby podłączenie tak jak oryginalnie pod jedną z nóżek bezpiecznika wentylatora chłodnicy (zasilanie będzie odłączane podczas rozruchu).

jeśli dobrze myślę że gniazdo ma służyć do zasilania CB to polecam takie, które ma wszystko w gruszce łatwo je zabrać ze sobą i nie ma problemu z miejscem.

coś takiego

279326022-212989811_1.jpg279326022-212989811_2.jpg

post-33322-14352485460776_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najmniej pracochłonne wydaje mi się podłączenie do + akumulatora

> przez bezpiecznik na przewodzie, ale nie wiem czy wtedy przy

> obciążeniu silnik zwiększy obroty. Trochę bardziej skomplikowane

> byłoby podłączenie tak jak oryginalnie pod jedną z nóżek

> bezpiecznika wentylatora chłodnicy (zasilanie będzie odłączane

> podczas rozruchu).

> jeśli dobrze myślę że gniazdo ma służyć do zasilania CB to polecam

> takie, które ma wszystko w gruszce łatwo je zabrać ze sobą i nie

> ma problemu z miejscem.

> coś takiego

do zasilenia cb tez a do czego jeszcze... sam nie wiem:) ale tak mam zamiar kupic CB... tylko ze z tego co sledze od co prawda krotkiego czasu ale z duza intensywnosci to chyba jednak cos innego niz taki wynalazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do

> zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy

> kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak

> "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to

> sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO

> zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce

> bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub

> radia.

1.Należy sie przywitać w odpowiednim wątku.

2. Uzupełnić profil.

3.

Czasem warto samemu sie pobawić a nie płacić ASO. Jakbyś zobaczył jak mi serwis podłączył alarm to byś padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do

> zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy

> kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak

> "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to

> sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO

> zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce

> bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub

> radia.

Po co więc zaglądasz na to forum skoro i tak pojedziesz do ASO? Ja cenię swój czas - cała przeróbka zajęła mi bez mała 30 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do

> zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy

> kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak

> "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to

> sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO

> zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce

> bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub

> radia.

Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie

> powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na

> druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii

> oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi.

ja akurat nie narzekam, zaplacailem 110zł razem z gniazdem zapalniczki i zapalniczka i mam zrobione fajnie i jestem zadowolony ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie

> powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na

> druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii

> oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi.

Potwierdzam.

Najgorsza druciarnię to mi ASO z alarmem zrobiło. Po najmniejszej linii oporu - centralka przy kierownicy, po otwarciu klapki na ręce mi wypadla, odcięcie zapłonu wprost na kablu w odległości 5-10 cm od kostki przy kierownicy .... wystarczyło wyrwać centralkę alarmu i zewrzec odpowiednie fabryczne kabelki. I cena odpowiednia .... 200% tego, co gdzie indziej bym zapłacił.

Na plus jedynie to, że lutowali, a nie montowali na szybkozłączkach.

Musiałem to potem sam pracowicie przelutowywać i przerabiać.

Nigdy wiecej alarmów ani innych przerobek elektrycznych w ASO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na plus jedynie to, że lutowali, a nie montowali na szybkozłączkach.

> Musiałem to potem sam pracowicie przelutowywać i przerabiać.

> Nigdy wiecej alarmów ani innych przerobek elektrycznych w ASO!

To sie ciesz! Mi Ganinex w Katowicach poskrecał kabelki. Chyba lutownicy i szybko złączek nie znają GADY angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To sie ciesz! Mi Ganinex w Katowicach poskrecał kabelki. Chyba

> lutownicy i szybko złączek nie znają GADY

Ganinex to omijam z daleka bo gaz u nich zakładałem ... pogieli mi szufladę od radia (mam wyciągane) i radio nie wchodziło, interwencje nie pomogły, dopiero jak pismo poleconym wysłałem to szef zareagował i mi je wymienili na nową.

Potem jak pojechałem na pierwszą bezpłatną regulację, to czekałem 15 minut, a gość nie raczył mnie zauwazyć, w końcu jak go poprosiłem, to nawet nie otwarł klapy silnika, tylko wbił pieczatkę i podpis do gwarancji. Na pytanie co ze sprawdzaniem szczelności i z regulacją powiedział że nie potrzeba. Machnąłem ręką bo mi się już nie chciało z nimi przegadywać. Napisałem maila do AutoGaz Śląsk - ale brak odzewu. Podejście do klienta lejące z góry na dó, byle kupił - potem to już nie ich problemł. Od tej pory sam sobie reguluję gaz - przynajmniej wiem co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tylko połączenia lutowane gwarantują niezawodną pracę przez lata. Sam miałem niezły ból głowy, w poprzednim aucie, jak instalacja gazowa, montowana na przez "serwis" na szybkozłączach, zaczęła odmawiać posłuszeństwa (oczywiście już po okresie gwarancyjnym). Serwisów, które robią coś naprawdę dobrze jest niestety jak na lekarstwo. I albo masz mocne nerwy i czas, albo "zrób to sam". smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

> I po sprawie, plan był taki; podłaczyć gniazdo 12V tak jak to robią w

> fabryce i zrobić manual, ale bym błysną

> miałem tylko uzupełnić brakujący bezpiecznik F44, konektor, fragment

> przewodu do złącza D006 i gotowe .

> Tylko, że to nie takie proste, okazało się, że ASO łączy wszystko "na

> pająka" nie bez powodu.

> W gnieździe bezpieczników przy F44 brakuje jednego konektora (do

> drugiego doprowadzone jest +12 z pod przekaźnika - działa tylko

> po kluczyku), niestety konektorów oryginalnych nigdzie nie można

> dostać, znalazłem podobne, ale i tak wszystko na nic, bo nie

> znalazłem sposobu żeby włożyć konektor do skrzynki.

> Z przeprowadzeniem przewodu z komory silnika do wnętrza nie było

> problemów, odkręciłem podszybie, wycieraczki i 2 śruby

> przepustu, wykorzystałem otwory zrobione przy zakładaniu LPG,

> jeśli ktoś ich nie ma łatwo można je zrobić.

> Wewnątrz, złącze D006, do którego dochodzą przewody od zapalniczki

> umieszczone jest na nadkolu za skrzynką bezpieczników, uchwytem

> do otwierania klapy, body komputerem i mnóstwem blach mocujących

> to wszystko, nie sposób się do niego dostać, 3 godziny prób i

> nic.

> No i przeszedłem do planu B zrobić szybko, ale porządnie no i

> obciąłem niebieski przewód od konektora bezpiecznika F44,

> przylutowałem do gniazda bezpiecznika, drugi przewód od

> bezpiecznika połączyłem z przeciągniętym wcześniej przewodem. W

> kabinie pod osłoną progu wyseparowałem niebiesko-czarny przewód

> połączony z gniazdem zapalniczki i połączyłem go z przewodem

> przeciągniętym, wszystko zaizolowałem, włożyłem bezpiecznik 20A

> i po zawodach. Przetestowałem , DZIAŁA!

> Postaram się wrzucić kilka fotek na manual niestety obawiam się ze

> będzie za mało, bo 21szej musiałem trochę przyspieszyć żeby

> zdążyć jeszcze dziś , gdyby nie poszukiwania złącza i brak

> narzędzi(które w końcu trzeba było zakupić w markecie) całość

> zajęła by 2-3godzin a tak to zebrałoby się z 7

> zestaw 1 po lewej (bezużyteczny) i wykorzystany po prawej

> około 2,5m przewodu 1,5mm2, gniazdo bezpiecznika płytkowego,

> bezpiecznik 20A

> przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość

> łatwo zrobić otwór.

> przewód wyseparowany z wiązki pod progiem kierowcy

> Opis gniazda fabrycznego (może się komuś przyda)

> Przewody:

> żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł

> czarny - podłączony do masy

> niebiesko czarny - podłączony do złącza D006 - należy połączyć przez

> bezpiecznik do +12 najlepiej z F44.

Witam specjaliste tez przykładam sie do montu zapalniczki mam pande 2004 activ kupiłem konsolke i zapalniczke wszystko załozone i zapalniczka tez do kostki z pod wykładziny ale mam pytanie cce sie pewnic czy dorze zrozumialem twoj opis montazu a wiec pytam : czy ten kabelek niebiesko czarny koło twieraznia klapy silnika to bedzie kabel z kostki zabalniczki ?? -czy ten kabel w skszynce bezpiecznikow przy gniezdzie F44 to kabel w ktorym jest juz napiecie ?? i gdzie konczy sie kabel niebiesko czarny ktory przechodzi koło otwierania klapy sielnika ???:i ostatnie pytanie gdzie jest to załocze D006 duzo mi to pomoze odpowiedz na te mytania pozdrawiam i wielkie dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam specjaliste tez przykładam sie do montu zapalniczki mam pande

> 2004 activ kupiłem konsolke i zapalniczke wszystko załozone i

> zapalniczka tez do kostki z pod wykładziny ale mam pytanie cce

> sie pewnic czy dorze zrozumialem twoj opis montazu a wiec pytam

> : czy ten kabelek niebiesko czarny koło twieraznia klapy silnika

> to bedzie kabel z kostki zabalniczki ??

Tak, łączy on złącze D006 z kostką zapalniczki.

> -czy ten kabel w

> skszynce bezpiecznikow przy gniezdzie F44 to kabel w ktorym jest

> juz napiecie ??

Tak po załączeniu stacyjki. W moim przypadku napięcie było, niestety brak bezpiecznika, w skrzynce bezpiecznikowej jest tylko 1 konektor bezpiecznika F44, nie ma możliwości włożenia drugiego, dlatego odciąłem przewód od konektora i dołączyłem nowy bezpiecznik na przewodzie, umieściłem go wewnątrz skrzynki bezpiecznikowej.

>i gdzie konczy sie kabel niebiesko czarny ktory

> przechodzi koło otwierania klapy sielnika ???

prawdopodobnie w złączu D006, niestety nie udało mi się go zlokalizować, dla tego zlutowałem pod progiem wyseparowany przewód niewbieskoczarny z doprowadzonym od dołożonego bezpiecznika.

>:i ostatnie pytanie

> gdzie jest to załocze D006 duzo mi to pomoze odpowiedz na te

> mytania pozdrawiam i wielkie dzieki

niestety nie pomogę, nie znalazłem tego złącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, łączy on złącze D006 z kostką zapalniczki.

> Tak po załączeniu stacyjki. W moim przypadku napięcie było, niestety

> brak bezpiecznika, w skrzynce bezpiecznikowej jest tylko 1

> konektor bezpiecznika F44, nie ma możliwości włożenia drugiego,

> dlatego odciąłem przewód od konektora i dołączyłem nowy

> bezpiecznik na przewodzie, umieściłem go wewnątrz skrzynki

> bezpiecznikowej.

> prawdopodobnie w złączu D006, niestety nie udało mi się go

> zlokalizować, dla tego zlutowałem pod progiem wyseparowany

> przewód niewbieskoczarny z doprowadzonym od dołożonego

> bezpiecznika.

> niestety nie pomogę, nie znalazłem tego złącza.

Mam jeszcze pytanko kabel niebiesko czarny obciołes i połonczyłes go z tym puszczonym od bezpiecznika czy wpsciłes sie w kabel niebiesko czarny kablem z bezpiecznika aha jeszcze jedno jak zrobiłes dzurke w tej gumie na podszybiu to nie bedzie tam czasami zaciekała woda przez ta juz nadruszona gume bo to podszybue pewnie tam leci woda to sa jakies odpływy pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam jeszcze pytanko kabel niebiesko czarny obciołes i połonczyłes go

> z tym puszczonym od bezpiecznika czy wpsciłes sie w kabel

> niebiesko czarny kablem z bezpiecznika aha jeszcze jedno jak

> zrobiłes dzurke w tej gumie na podszybiu to nie bedzie tam

> czasami zaciekała woda przez ta juz nadruszona gume bo to

> podszybue pewnie tam leci woda to sa jakies odpływy pozdrawiam

kabla nie ciąłem, zdjąłem izolację i dolutowałem podciągnięty przewód

woda nie będzie ciekła, dodatkowo jest jeszcze osłona plastikowa, rozkręcisz podszybie to sam się przekonasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kabla nie ciąłem, zdjąłem izolację i dolutowałem podciągnięty przewód

> woda nie będzie ciekła, dodatkowo jest jeszcze osłona plastikowa,

> rozkręcisz podszybie to sam się przekonasz.

przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość

> łatwo zrobić otwór.

Witam dzisiaj założyłem kostkę do bezpiecznika następny etap to przeciągniecie kabla do kabiny- chce sie zapytać jeszcze czy sciagałes wycieraczki żeby ściągnąć ten plastik podszybia jeśli tak to czy ciężko było ściągnąć wycieraczki może sa na jakiś stożek i jest przekichane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Witam dzisiaj założyłem kostkę do bezpiecznika następny etap to

>przeciągniecie kabla do kabiny- chce sie zapytać jeszcze czy

>sciagałes wycieraczki żeby ściągnąć ten plastik podszybia jeśli

>tak to czy ciężko było ściągnąć wycieraczki może sa na jakiś

>stożek i jest przekichane

ściąga się łatwo, wycieraczki i podszybie zdejmuję 2 razy w roku przy zmianie filtra przeciwpyłkowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> nadszedl czas montazu gniazdka zapalniczki... pytałem dziś w ASO -

> 200zł...

> muszę przejrzeć ten wątek...

daj znać jak zamierzasz to zrobić - też się przymierzam ale jakoś nie wiem za co się zabrać - rozprułem wykładzinę i nie ma wtyczki ale są jakieś przewody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja podpiąłem gniazdo zapalniczki pod stałe +12V na wtyczce radia

> (oczywiście za dodatkowym bezpiecznikiem radia). Krótki kabelek

> pod wykładziną konsoli środkowej i po sprawie.

czy nie masz zakłóceń w radio kiedy podpinasz coś do gniazdka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się

> do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod

> wykładziną?

Chyba się po prostu nazywa wtyczką do gniazda prądowego (zapalniczki). Jest biała, prostokątna i ma 3 otwory (kable)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się

> do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod

> wykładziną?

najlepiej to kup sobie 3 konektory i będzie łatwiej to zamontować i nie będziesz musiał szukać takiej wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie nie ma - muszę dorabiać

u mnie tez nie ma, dzis sprawdzałem. Żona mnie opierniczyła, ze pande tne nożem.

jezeli chodzi oradio to tez za bardzo sie nie da. wszystkie kable mam zwiazne w jedną wiązke i do kostki radia przypiete... bezpiecznik radia mam chyba przy skrzynce z bezpiecznikami, an koncu radia...

przyjdzie dorobic w ASO bo wakacje sie zblizaja duzymi krowaki.... 10 dni smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie tez nie ma, dzis sprawdzałem. Żona mnie opierniczyła, ze pande

> tne nożem.

> jezeli chodzi oradio to tez za bardzo sie nie da. wszystkie kable mam

> zwiazne w jedną wiązke i do kostki radia przypiete...

> bezpiecznik radia mam chyba przy skrzynce z bezpiecznikami, an

> koncu radia...

> przyjdzie dorobic w ASO bo wakacje sie zblizaja duzymi krowaki....

> 10 dni

Zawsze można ta taśmę którą wiązka jest owinięta nożem potraktować i masz dostęp idealny do kabli cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze można ta taśmę którą wiązka jest owinięta nożem potraktować i

> masz dostęp idealny do kabli

No niby można... wink.gif i co dalej, plus minus i po sprawie? Jutro wstawie fotki o olukamy co z tym zrobić... a sama zapalniczka w miejscu wylaczenia airbag'a, choc tam troche ograniczymy funkcjolanosc schowka bo zasilacz bedzie wlaczony podczas jazdy na okraglo przeciez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.