michals Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 Pilnie potrzebuję informacji gdzie znajdę złącze D006, do którego dochodzi przewód (prawdopodobnie niebiesko-czarny lub czarny 1,5mm2) od gniazda zapalniczki, nie mogę go zlokalizować, masa i podświetlanie jest. POMOCY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 > Pilnie potrzebuję informacji gdzie znajdę złącze D006, do którego > dochodzi przewód (prawdopodobnie niebiesko-czarny lub czarny > 1,5mm2) od gniazda zapalniczki, nie mogę go zlokalizować, masa i > podświetlanie jest. > POMOCY! O ile pamiętam, to chyba jest przy dzwigni otwierania maski, ale musiałbym sprawdzić w domu. Trzeba tylko pamiętać, że w Pandzie bez zapalniczki zasilanie tam nie dochodzi. Nie ma przewodu ze skrzynki bezpieczników i samego bezpiecznika. Najprościej się podpiąć pod przewód do zasialnia przyczepy, on jest już zabezpieczony i dochodzi do kabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kocur Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 >Najprościej się podpiąć > pod przewód do zasialnia przyczepy, on jest już zabezpieczony i > dochodzi do kabiny. a który to? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 I po sprawie, plan był taki; podłaczyć gniazdo 12V tak jak to robią w fabryce i zrobić manual, ale bym błysną miałem tylko uzupełnić brakujący bezpiecznik F44, konektor, fragment przewodu do złącza D006 i gotowe . Tylko, że to nie takie proste, okazało się, że ASO łączy wszystko "na pająka" nie bez powodu. W gnieździe bezpieczników przy F44 brakuje jednego konektora (do drugiego doprowadzone jest +12 z pod przekaźnika - działa tylko po kluczyku), niestety konektorów oryginalnych nigdzie nie można dostać, znalazłem podobne, ale i tak wszystko na nic, bo nie znalazłem sposobu żeby włożyć konektor do skrzynki. Z przeprowadzeniem przewodu z komory silnika do wnętrza nie było problemów, odkręciłem podszybie, wycieraczki i 2 śruby przepustu, wykorzystałem otwory zrobione przy zakładaniu LPG, jeśli ktoś ich nie ma łatwo można je zrobić. Wewnątrz, złącze D006, do którego dochodzą przewody od zapalniczki umieszczone jest na nadkolu za skrzynką bezpieczników, uchwytem do otwierania klapy, body komputerem i mnóstwem blach mocujących to wszystko, nie sposób się do niego dostać, 3 godziny prób i nic. No i przeszedłem do planu B zrobić szybko, ale porządnie no i obciąłem niebieski przewód od konektora bezpiecznika F44, przylutowałem do gniazda bezpiecznika, drugi przewód od bezpiecznika połączyłem z przeciągniętym wcześniej przewodem. W kabinie pod osłoną progu wyseparowałem niebiesko-czarny przewód połączony z gniazdem zapalniczki i połączyłem go z przewodem przeciągniętym, wszystko zaizolowałem, włożyłem bezpiecznik 20A i po zawodach. Przetestowałem , DZIAŁA! Postaram się wrzucić kilka fotek na manual niestety obawiam się ze będzie za mało, bo 21szej musiałem trochę przyspieszyć żeby zdążyć jeszcze dziś , gdyby nie poszukiwania złącza i brak narzędzi(które w końcu trzeba było zakupić w markecie) całość zajęła by 2-3godzin a tak to zebrałoby się z 7 zestaw 1 po lewej (bezużyteczny) i wykorzystany po prawej około 2,5m przewodu 1,5mm2, gniazdo bezpiecznika płytkowego, bezpiecznik 20A przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość łatwo zrobić otwór. przewód wyseparowany z wiązki pod progiem kierowcy Opis gniazda fabrycznego (może się komuś przyda) Przewody: żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł czarny - podłączony do masy niebiesko czarny - podłączony do złącza D006 - należy połączyć przez bezpiecznik do +12 najlepiej z F44. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba81 Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 troche odkurze ten watek: przygladalem sie dzisiaj instalacji w moim misku, pod wzgledem gniazdka pradowego. Sprawdzalem w skrzynce bezpiecznikow (na schemacie 3), do bezpiecznika doprowadzone sa dwa przewody niebiesko-czarny(AN) i niebieski(A), nawet jest bezpiecznik (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony). Interesuje mnie po co on tam? A takze ktoredy poprowadzona jest fabrycznie instalacja do konsoli srodkowej - tam gdzie znajduje sie fabrycznie montowane gniazdko (oczywiscie w odpowiednich wersjach pand) posiadam Activ'nego miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 > troche odkurze ten watek: > przygladalem sie dzisiaj instalacji w moim misku, pod wzgledem > gniazdka pradowego. Sprawdzalem w skrzynce bezpiecznikow (na > schemacie 3), do bezpiecznika doprowadzone sa dwa przewody > niebiesko-czarny(AN) i niebieski(A), nawet jest bezpiecznik > (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza > diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do > gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony). > Interesuje mnie po co on tam? bede troche strzelał, ale w punto żółto-ale zielony jest do oświetlenia zapalniczki, może tu będzie tak samo... Z tym, że w Punto ośw. idzie przez bezpiecznik do body a na Twoim schemacie nie ma bezpiecznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 > (F44). Przewod niebiesko-czarny doprowadzony jest do zlacza > diagnostycznego(11) a ze zlacza do kompa(28), z kompa(28) do > gniazdka zapalniczki(84) biegnie przewod GR (zolto-czerwony). > Interesuje mnie po co on tam? Quote: żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba81 Napisano 19 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 to juz wiem do czego jest ten koloru GR. Dzieki jeszcze tylko interesuje mnie ktoredy sa poprowadzone przewody do miejsca gdzie powinna znajdowac sie konsola srodkowa z zapalniczka, czy od progu od strony kierowcy czy jakos centralnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2007 > to juz wiem do czego jest ten koloru GR. Dzieki > jeszcze tylko interesuje mnie ktoredy sa poprowadzone przewody do > miejsca gdzie powinna znajdowac sie konsola srodkowa z > zapalniczka, czy od progu od strony kierowcy czy jakos > centralnie? od strony kierowcy pod progiem, o tym tez pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > Pilnie potrzebuję ... [ciach] tym razem ja odgrzewam watek mam pytanie czy po wpieciu (oczywiscie bez uprzedniego sztukawania instalacji tylko na tym co fabryka dala) zapalniczki do kostki ktora jest pod konsolka srodkowa cokolwiek dziala w zapalniczce? (zapalniczka podswietlenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > tym razem ja odgrzewam watek > mam pytanie czy po wpieciu (oczywiscie bez uprzedniego sztukawania > instalacji tylko na tym co fabryka dala) zapalniczki do kostki > ktora jest pod konsolka srodkowa cokolwiek dziala w zapalniczce? > (zapalniczka podswietlenie) powinno działać podświetlanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > powinno działać podświetlanie tak wlasnie jest nic to.... w sobote zaopatrzony w chec zrobienia skutecznie, czyli tak by dzialalo i w maksymalnie prosty i maksymalnie malo pracochlonny sposob, podpinam gniazdo i... trzeba moze cos dokupic co bedzie z niego zasilane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > tak wlasnie jest > nic to.... w sobote zaopatrzony w chec zrobienia skutecznie, czyli > tak by dzialalo i w maksymalnie prosty i maksymalnie malo > pracochlonny sposob, podpinam gniazdo i... trzeba moze cos > dokupic co bedzie z niego zasilane najmniej pracochłonne wydaje mi się podłączenie do + akumulatora przez bezpiecznik na przewodzie, ale nie wiem czy wtedy przy obciążeniu silnik zwiększy obroty. Trochę bardziej skomplikowane byłoby podłączenie tak jak oryginalnie pod jedną z nóżek bezpiecznika wentylatora chłodnicy (zasilanie będzie odłączane podczas rozruchu). jeśli dobrze myślę że gniazdo ma służyć do zasilania CB to polecam takie, które ma wszystko w gruszce łatwo je zabrać ze sobą i nie ma problemu z miejscem. coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 > najmniej pracochłonne wydaje mi się podłączenie do + akumulatora > przez bezpiecznik na przewodzie, ale nie wiem czy wtedy przy > obciążeniu silnik zwiększy obroty. Trochę bardziej skomplikowane > byłoby podłączenie tak jak oryginalnie pod jedną z nóżek > bezpiecznika wentylatora chłodnicy (zasilanie będzie odłączane > podczas rozruchu). > jeśli dobrze myślę że gniazdo ma służyć do zasilania CB to polecam > takie, które ma wszystko w gruszce łatwo je zabrać ze sobą i nie > ma problemu z miejscem. > coś takiego do zasilenia cb tez a do czego jeszcze... sam nie wiem:) ale tak mam zamiar kupic CB... tylko ze z tego co sledze od co prawda krotkiego czasu ale z duza intensywnosci to chyba jednak cos innego niz taki wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GustawSon Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 Ja podpiąłem gniazdo zapalniczki pod stałe +12V na wtyczce radia (oczywiście za dodatkowym bezpiecznikiem radia). Krótki kabelek pod wykładziną konsoli środkowej i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k7z Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do > zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy > kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak > "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to > sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO > zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce > bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub > radia. 1.Należy sie przywitać w odpowiednim wątku. 2. Uzupełnić profil. 3. Czasem warto samemu sie pobawić a nie płacić ASO. Jakbyś zobaczył jak mi serwis podłączył alarm to byś padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GustawSon Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do > zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy > kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak > "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to > sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO > zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce > bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub > radia. Po co więc zaglądasz na to forum skoro i tak pojedziesz do ASO? Ja cenię swój czas - cała przeróbka zajęła mi bez mała 30 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > Czasem lepiej sie spytac w ASO ile kosztuje podpiecie kabelka do > zapalniczki niz robic to samemu. Ja sie spytalem w AUTOHIT Tychy > kosztuje to 60zl. Jak sie ma juz 'prawie caly' kabelek - tak jak > "starszy" i ja mam to podpiecie kosztuje 30zl. Za ta kwote to > sie naprawde samemu nie oplaca robic tym bardzie, ze w ASO > zrobia to orginalnie(uzupelnia brakujacy konektorek w puszce > bezpiecznikow) a nie jakies tam sztukowanie z wiazki kabli lub > radia. Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie > powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na > druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii > oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi. ja akurat nie narzekam, zaplacailem 110zł razem z gniazdem zapalniczki i zapalniczka i mam zrobione fajnie i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > ja akurat nie narzekam, zaplacailem 110zł razem z gniazdem > zapalniczki i zapalniczka i mam zrobione fajnie i jestem > zadowolony W ASO robiłeś? Zapalniczka to 20 zł reszta robocizna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > W ASO robiłeś? > Zapalniczka to 20 zł reszta robocizna? u mnie za zaplniczke zaplacilem 50zł ale robilem to juz dwno temu i na szybko bylo mi potrzebne gniazdo wiec dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordirko Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > Niestety mylisz się kolego, jeśli chcesz mieć zrobione porządnie > powinieneś zrobić to sam, nie raz już kącikowicze narzekali na > druciarnię robioną przez ASO, zrobią to po najmniejszej linii > oporu. O konektory pytałem, nie wiedzieli o co chodzi. Potwierdzam. Najgorsza druciarnię to mi ASO z alarmem zrobiło. Po najmniejszej linii oporu - centralka przy kierownicy, po otwarciu klapki na ręce mi wypadla, odcięcie zapłonu wprost na kablu w odległości 5-10 cm od kostki przy kierownicy .... wystarczyło wyrwać centralkę alarmu i zewrzec odpowiednie fabryczne kabelki. I cena odpowiednia .... 200% tego, co gdzie indziej bym zapłacił. Na plus jedynie to, że lutowali, a nie montowali na szybkozłączkach. Musiałem to potem sam pracowicie przelutowywać i przerabiać. Nigdy wiecej alarmów ani innych przerobek elektrycznych w ASO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > Na plus jedynie to, że lutowali, a nie montowali na szybkozłączkach. > Musiałem to potem sam pracowicie przelutowywać i przerabiać. > Nigdy wiecej alarmów ani innych przerobek elektrycznych w ASO! To sie ciesz! Mi Ganinex w Katowicach poskrecał kabelki. Chyba lutownicy i szybko złączek nie znają GADY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordirko Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > To sie ciesz! Mi Ganinex w Katowicach poskrecał kabelki. Chyba > lutownicy i szybko złączek nie znają GADY Ganinex to omijam z daleka bo gaz u nich zakładałem ... pogieli mi szufladę od radia (mam wyciągane) i radio nie wchodziło, interwencje nie pomogły, dopiero jak pismo poleconym wysłałem to szef zareagował i mi je wymienili na nową. Potem jak pojechałem na pierwszą bezpłatną regulację, to czekałem 15 minut, a gość nie raczył mnie zauwazyć, w końcu jak go poprosiłem, to nawet nie otwarł klapy silnika, tylko wbił pieczatkę i podpis do gwarancji. Na pytanie co ze sprawdzaniem szczelności i z regulacją powiedział że nie potrzeba. Machnąłem ręką bo mi się już nie chciało z nimi przegadywać. Napisałem maila do AutoGaz Śląsk - ale brak odzewu. Podejście do klienta lejące z góry na dó, byle kupił - potem to już nie ich problemł. Od tej pory sam sobie reguluję gaz - przynajmniej wiem co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GustawSon Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 Niestety tylko połączenia lutowane gwarantują niezawodną pracę przez lata. Sam miałem niezły ból głowy, w poprzednim aucie, jak instalacja gazowa, montowana na przez "serwis" na szybkozłączach, zaczęła odmawiać posłuszeństwa (oczywiście już po okresie gwarancyjnym). Serwisów, które robią coś naprawdę dobrze jest niestety jak na lekarstwo. I albo masz mocne nerwy i czas, albo "zrób to sam". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr140778 Napisano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2008 > I po sprawie, plan był taki; podłaczyć gniazdo 12V tak jak to robią w > fabryce i zrobić manual, ale bym błysną > miałem tylko uzupełnić brakujący bezpiecznik F44, konektor, fragment > przewodu do złącza D006 i gotowe . > Tylko, że to nie takie proste, okazało się, że ASO łączy wszystko "na > pająka" nie bez powodu. > W gnieździe bezpieczników przy F44 brakuje jednego konektora (do > drugiego doprowadzone jest +12 z pod przekaźnika - działa tylko > po kluczyku), niestety konektorów oryginalnych nigdzie nie można > dostać, znalazłem podobne, ale i tak wszystko na nic, bo nie > znalazłem sposobu żeby włożyć konektor do skrzynki. > Z przeprowadzeniem przewodu z komory silnika do wnętrza nie było > problemów, odkręciłem podszybie, wycieraczki i 2 śruby > przepustu, wykorzystałem otwory zrobione przy zakładaniu LPG, > jeśli ktoś ich nie ma łatwo można je zrobić. > Wewnątrz, złącze D006, do którego dochodzą przewody od zapalniczki > umieszczone jest na nadkolu za skrzynką bezpieczników, uchwytem > do otwierania klapy, body komputerem i mnóstwem blach mocujących > to wszystko, nie sposób się do niego dostać, 3 godziny prób i > nic. > No i przeszedłem do planu B zrobić szybko, ale porządnie no i > obciąłem niebieski przewód od konektora bezpiecznika F44, > przylutowałem do gniazda bezpiecznika, drugi przewód od > bezpiecznika połączyłem z przeciągniętym wcześniej przewodem. W > kabinie pod osłoną progu wyseparowałem niebiesko-czarny przewód > połączony z gniazdem zapalniczki i połączyłem go z przewodem > przeciągniętym, wszystko zaizolowałem, włożyłem bezpiecznik 20A > i po zawodach. Przetestowałem , DZIAŁA! > Postaram się wrzucić kilka fotek na manual niestety obawiam się ze > będzie za mało, bo 21szej musiałem trochę przyspieszyć żeby > zdążyć jeszcze dziś , gdyby nie poszukiwania złącza i brak > narzędzi(które w końcu trzeba było zakupić w markecie) całość > zajęła by 2-3godzin a tak to zebrałoby się z 7 > zestaw 1 po lewej (bezużyteczny) i wykorzystany po prawej > około 2,5m przewodu 1,5mm2, gniazdo bezpiecznika płytkowego, > bezpiecznik 20A > przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość > łatwo zrobić otwór. > przewód wyseparowany z wiązki pod progiem kierowcy > Opis gniazda fabrycznego (może się komuś przyda) > Przewody: > żółtoczerwony połączony do body - podświetlania po zapaleniu świateł > czarny - podłączony do masy > niebiesko czarny - podłączony do złącza D006 - należy połączyć przez > bezpiecznik do +12 najlepiej z F44. Witam specjaliste tez przykładam sie do montu zapalniczki mam pande 2004 activ kupiłem konsolke i zapalniczke wszystko załozone i zapalniczka tez do kostki z pod wykładziny ale mam pytanie cce sie pewnic czy dorze zrozumialem twoj opis montazu a wiec pytam : czy ten kabelek niebiesko czarny koło twieraznia klapy silnika to bedzie kabel z kostki zabalniczki ?? -czy ten kabel w skszynce bezpiecznikow przy gniezdzie F44 to kabel w ktorym jest juz napiecie ?? i gdzie konczy sie kabel niebiesko czarny ktory przechodzi koło otwierania klapy sielnika ???:i ostatnie pytanie gdzie jest to załocze D006 duzo mi to pomoze odpowiedz na te mytania pozdrawiam i wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2008 > Witam specjaliste tez przykładam sie do montu zapalniczki mam pande > 2004 activ kupiłem konsolke i zapalniczke wszystko załozone i > zapalniczka tez do kostki z pod wykładziny ale mam pytanie cce > sie pewnic czy dorze zrozumialem twoj opis montazu a wiec pytam > : czy ten kabelek niebiesko czarny koło twieraznia klapy silnika > to bedzie kabel z kostki zabalniczki ?? Tak, łączy on złącze D006 z kostką zapalniczki. > -czy ten kabel w > skszynce bezpiecznikow przy gniezdzie F44 to kabel w ktorym jest > juz napiecie ?? Tak po załączeniu stacyjki. W moim przypadku napięcie było, niestety brak bezpiecznika, w skrzynce bezpiecznikowej jest tylko 1 konektor bezpiecznika F44, nie ma możliwości włożenia drugiego, dlatego odciąłem przewód od konektora i dołączyłem nowy bezpiecznik na przewodzie, umieściłem go wewnątrz skrzynki bezpiecznikowej. >i gdzie konczy sie kabel niebiesko czarny ktory > przechodzi koło otwierania klapy sielnika ??? prawdopodobnie w złączu D006, niestety nie udało mi się go zlokalizować, dla tego zlutowałem pod progiem wyseparowany przewód niewbieskoczarny z doprowadzonym od dołożonego bezpiecznika. >:i ostatnie pytanie > gdzie jest to załocze D006 duzo mi to pomoze odpowiedz na te > mytania pozdrawiam i wielkie dzieki niestety nie pomogę, nie znalazłem tego złącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr140778 Napisano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2008 > Tak, łączy on złącze D006 z kostką zapalniczki. > Tak po załączeniu stacyjki. W moim przypadku napięcie było, niestety > brak bezpiecznika, w skrzynce bezpiecznikowej jest tylko 1 > konektor bezpiecznika F44, nie ma możliwości włożenia drugiego, > dlatego odciąłem przewód od konektora i dołączyłem nowy > bezpiecznik na przewodzie, umieściłem go wewnątrz skrzynki > bezpiecznikowej. > prawdopodobnie w złączu D006, niestety nie udało mi się go > zlokalizować, dla tego zlutowałem pod progiem wyseparowany > przewód niewbieskoczarny z doprowadzonym od dołożonego > bezpiecznika. > niestety nie pomogę, nie znalazłem tego złącza. Mam jeszcze pytanko kabel niebiesko czarny obciołes i połonczyłes go z tym puszczonym od bezpiecznika czy wpsciłes sie w kabel niebiesko czarny kablem z bezpiecznika aha jeszcze jedno jak zrobiłes dzurke w tej gumie na podszybiu to nie bedzie tam czasami zaciekała woda przez ta juz nadruszona gume bo to podszybue pewnie tam leci woda to sa jakies odpływy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2008 > Mam jeszcze pytanko kabel niebiesko czarny obciołes i połonczyłes go > z tym puszczonym od bezpiecznika czy wpsciłes sie w kabel > niebiesko czarny kablem z bezpiecznika aha jeszcze jedno jak > zrobiłes dzurke w tej gumie na podszybiu to nie bedzie tam > czasami zaciekała woda przez ta juz nadruszona gume bo to > podszybue pewnie tam leci woda to sa jakies odpływy pozdrawiam kabla nie ciąłem, zdjąłem izolację i dolutowałem podciągnięty przewód woda nie będzie ciekła, dodatkowo jest jeszcze osłona plastikowa, rozkręcisz podszybie to sam się przekonasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr140778 Napisano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 > kabla nie ciąłem, zdjąłem izolację i dolutowałem podciągnięty przewód > woda nie będzie ciekła, dodatkowo jest jeszcze osłona plastikowa, > rozkręcisz podszybie to sam się przekonasz. przepust w środkowej części auta, ukryty pod podszybiem, w gumie dość > łatwo zrobić otwór. Witam dzisiaj założyłem kostkę do bezpiecznika następny etap to przeciągniecie kabla do kabiny- chce sie zapytać jeszcze czy sciagałes wycieraczki żeby ściągnąć ten plastik podszybia jeśli tak to czy ciężko było ściągnąć wycieraczki może sa na jakiś stożek i jest przekichane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2008 >Witam dzisiaj założyłem kostkę do bezpiecznika następny etap to >przeciągniecie kabla do kabiny- chce sie zapytać jeszcze czy >sciagałes wycieraczki żeby ściągnąć ten plastik podszybia jeśli >tak to czy ciężko było ściągnąć wycieraczki może sa na jakiś >stożek i jest przekichane ściąga się łatwo, wycieraczki i podszybie zdejmuję 2 razy w roku przy zmianie filtra przeciwpyłkowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2008 nadszedl czas montazu gniazdka zapalniczki... pytałem dziś w ASO - 200zł... muszę przejrzeć ten wątek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma16 Napisano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2008 > nadszedl czas montazu gniazdka zapalniczki... pytałem dziś w ASO - > 200zł... > muszę przejrzeć ten wątek... bardziej opłaca się samemu zamontowac 50zł max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > nadszedl czas montazu gniazdka zapalniczki... pytałem dziś w ASO - > 200zł... > muszę przejrzeć ten wątek... daj znać jak zamierzasz to zrobić - też się przymierzam ale jakoś nie wiem za co się zabrać - rozprułem wykładzinę i nie ma wtyczki ale są jakieś przewody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 Porad wiele a ja dalej nie wiem co i jak. Myślę, że z tym radiem to niezły pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > Porad wiele a ja dalej nie wiem co i jak. Myślę, że z tym radiem to > niezły pomysł. kiedyś był fajny manual na zrobienie gniazdka ale gdzieś przepadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2008 > kiedyś był fajny manual na zrobienie gniazdka ale gdzieś przepadł to nie dobrze... trzeba kogoś na rzeczy, co by zebrał wszystko do kupy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 pytanko - jak nazywa się wtyczka do gniazdka zapalniczki? Pytam o to gniazdko, które jest (albo powinno być) pod wykładziną, pod tunelem środkowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 > Ja podpiąłem gniazdo zapalniczki pod stałe +12V na wtyczce radia > (oczywiście za dodatkowym bezpiecznikiem radia). Krótki kabelek > pod wykładziną konsoli środkowej i po sprawie. czy nie masz zakłóceń w radio kiedy podpinasz coś do gniazdka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma16 Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > czy nie masz zakłóceń w radio kiedy podpinasz coś do gniazdka? nie ma zakłóceń tak samo mam podpięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > nie ma zakłóceń tak samo mam podpięte no to klamka zapadła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod wykładziną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się > do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod > wykładziną? Chyba się po prostu nazywa wtyczką do gniazda prądowego (zapalniczki). Jest biała, prostokątna i ma 3 otwory (kable) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ma16 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się > do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod > wykładziną? najlepiej to kup sobie 3 konektory i będzie łatwiej to zamontować i nie będziesz musiał szukać takiej wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > ponawiam pytanie - jak nazywa się ta czarna wtyczka którą wtyka się > do gniazda zapalniczki aby miało prąd, a powinna być pod > wykładziną? No ale jest tam ta kostka i czy jest w niej prąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebgab Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > No ale jest tam ta kostka i czy jest w niej prąd? u mnie nie ma - muszę dorabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > u mnie nie ma - muszę dorabiać u mnie tez nie ma, dzis sprawdzałem. Żona mnie opierniczyła, ze pande tne nożem. jezeli chodzi oradio to tez za bardzo sie nie da. wszystkie kable mam zwiazne w jedną wiązke i do kostki radia przypiete... bezpiecznik radia mam chyba przy skrzynce z bezpiecznikami, an koncu radia... przyjdzie dorobic w ASO bo wakacje sie zblizaja duzymi krowaki.... 10 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > u mnie tez nie ma, dzis sprawdzałem. Żona mnie opierniczyła, ze pande > tne nożem. > jezeli chodzi oradio to tez za bardzo sie nie da. wszystkie kable mam > zwiazne w jedną wiązke i do kostki radia przypiete... > bezpiecznik radia mam chyba przy skrzynce z bezpiecznikami, an > koncu radia... > przyjdzie dorobic w ASO bo wakacje sie zblizaja duzymi krowaki.... > 10 dni Zawsze można ta taśmę którą wiązka jest owinięta nożem potraktować i masz dostęp idealny do kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 > Zawsze można ta taśmę którą wiązka jest owinięta nożem potraktować i > masz dostęp idealny do kabli No niby można... i co dalej, plus minus i po sprawie? Jutro wstawie fotki o olukamy co z tym zrobić... a sama zapalniczka w miejscu wylaczenia airbag'a, choc tam troche ograniczymy funkcjolanosc schowka bo zasilacz bedzie wlaczony podczas jazdy na okraglo przeciez... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.