misiekdrupi Napisano 22 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 Witam Ostatnimi czasy moj uklad wydechowy przechodzil mordegi Najpierw olej W ilosciach nie wskazanych dla zadnego pojazdu Nastepnym etapem bylo zatkanie autko sie dusilo pogwizdywalo sobie w najlepsze itp itd Zastanawiam sie nad wymiana Moj obecny sklada sie z 3 puszek Katalizator - ktos go jush kiedys wybebeszal wiec nie wiem czy przypadkiem nie jest to tylko atrapa strodkowy i koncowy wydech przed tylna belka Katalizatora chcialbym sie pozbyc A teraz kilka pytan Wiem ze jest kilka rodzajow wydechu do 1.0 Czy to obojetne jaki sobie kupie czy musie byc identyczny jak stary ?? Czy np zestaw od gaznikowca by podpasil?? No i jeszcze jedno czym sie rozni wydech 1.0 od 1.4 Czy to tylko srednica rury ?? Czy jak bym zalozyl np od 1.4 czy to by wplynelo na ciut szybsze odprowadzanie spalin czy to tylko taka sliczna bajka dla dzieci na dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 22 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 W skasowanym niedawno miałem jeden tłumik z tyłu, teraz w 1,4 mam 2 po katalizatorze, i kurde nie pamiętam jaki wydech miałem w 1,0 Fire, to było 5 lat temu Ale jak masz katalizator to raczej od 45 nie podpasuje, chociaż... od 1,4 niewiem czy wpasujesz średnice rur do siebie , chyba że masz palnik z acetylenem, wtedy możesz wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 22 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 > Moj obecny sklada sie z 3 puszek > Katalizator - ktos go jush kiedys wybebeszal wiec nie wiem czy > przypadkiem nie jest to tylko atrapa > strodkowy i koncowy wydech przed tylna belka po co Ci środkowy tłumik w jedenzero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 22 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 Ja mam jeden tłumik i kata, bynajmniej miałem Wywal środkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 Chce isc po jak najmniejszej lini oporu Nie bardzo mam jak i czym to pospawac (wiem wiem od czegos sa warsztaty) wiec myslalem zeby zatapic zestaw z katalizatorem na wersje gaznikowa gdzie takowego nie bylo tylko dwie puchy no ale mniejsza o to Co do srednicy 1.0->1.4 czy to jest az takia duza roznica?? Ja kminilem zeby zostawic kolektor i w miejscu laczenia z reszta tlumika wpasowac od 1.4 Na laczeniu kolektor->wydech jest taki pierscien Jak bym go powiekdzyl to dopasowalbym go do 1.4 pod warunkiem ze w obu tych silnikach sa podobne motywy laczenia w tym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 22 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2006 > Chce isc po jak najmniejszej lini oporu Nie bardzo mam jak i czym to > pospawac (wiem wiem od czegos sa warsztaty) wiec myslalem zeby Ale co tu spawać, wywalić tłumik środkowy i wstawić rure, jeśli chcesz wywal kata wstaw rure Trzeba mieć z metr lub wiecej rury, "bosza" i kumpla co ma spawarke > zatapic zestaw z katalizatorem na wersje gaznikowa gdzie > takowego nie bylo tylko dwie puchy no ale mniejsza o to > Co do srednicy 1.0-Ja kminilem zeby zostawic kolektor i w miejscu > laczenia z reszta tlumika wpasowac od 1.4 > Na laczeniu kolektor-Jak bym go powiekdzyl to dopasowalbym go do 1.4 > pod warunkiem ze w obu tych silnikach sa podobne motywy laczenia > w tym miejscu Z tym zastapieniem to nie wiem czy jest to samo, ale 1.4 ma wieksza srednice, wiec chyba zlaczka tez bedzie inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 23 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2006 > Witam Ostatnimi czasy moj uklad wydechowy przechodzil mordegi > Najpierw olej W ilosciach nie wskazanych dla zadnego pojazdu > Nastepnym etapem bylo zatkanie autko sie dusilo pogwizdywalo > sobie w najlepsze itp itd > Zastanawiam sie nad wymiana Moj obecny sklada sie z 3 puszek > Katalizator - ktos go jush kiedys wybebeszal wiec nie wiem czy > przypadkiem nie jest to tylko atrapa > strodkowy i koncowy wydech przed tylna belka > Katalizatora chcialbym sie pozbyc > A teraz kilka pytan > Wiem ze jest kilka rodzajow wydechu do 1.0 > Czy to obojetne jaki sobie kupie czy musie byc identyczny jak stary > ?? > Czy np zestaw od gaznikowca by podpasil?? > No i jeszcze jedno czym sie rozni wydech 1.0 od 1.4 Czy to tylko > srednica rury ?? > Czy jak bym zalozyl np od 1.4 czy to by wplynelo na ciut szybsze > odprowadzanie spalin czy to tylko taka sliczna bajka dla dzieci > na dobranoc w moim 994ccm mam tłumik z 900 i fajnie buczy piękne przestrzały podczas redukcji i hamowania silnikiem... katalizator własnej produkcji daje ładny ryk przy 4,500 (WyRCy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 23 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2006 Tłumik końcowy jak i srodkowy (rura) róznią się pomiędzy Unem z katem a bez (gaźnikowcem) długością . Jeśli byś chciał pozbyć się kata to najprostszym sposobem (ale nie najtańszym) było by kupienie środkowej rury i końcowego tłumika (cały zestaw) do una z gaźnikiem (bez kata). Uno z Katem ma dłuższą śrokową rure a co za tym idzie krótszy tłumik końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.