mareks_uno Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 MAN TGA 41.660 (ciągnik balastowy) "Pulling Champion" - typ silnika D2840LF25 EURO 3,Common Rail - 18,2l,V10 - 660KM przy 1900 obr/min - 2700 Nm przy 1000-1700 obr/min - cztery osie (dwie skrętne) - dwie tylne osie napedzane - automatyczna skrzynia przekładniowa TipMatic - poj zbiornika paliwa 1.000 l - możliwe jest zbudowanie zestawu do 250 ton DMC Prawdziwy madafaka co nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru71 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 toz to mamut na kolkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > toz to mamut na kolkach Ciekawe ile to pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 Co znaczy ciągnik balastowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snajper Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Co znaczy ciągnik balastowy?? To znaczy, że samochód ma zapakowany na siebie balast. A balast ma po to, że jest przeznaczony do ciągnięcia bardzo dużych wagowo zestawów, więc sam też musi swoja masę mieć. Co do spalania (było pytanie w innym poście) - dużo zależy od ładunku i drogi, którą ma pokonać. Czasem gabaryty zestawu powodują, że np. 50km trasy przejeżdza on w 12 godzin wlekąc się czasem po kilkaset metrów na godzinę. Jakie wtedy wyjdzie spalanie na setkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > toz to mamut na kolkach i jaki moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Ciekawe ile to pali Dużo Bo po co mu byłoby 1000l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > To znaczy, że samochód ma zapakowany na siebie balast. A balast ma po > to, że jest przeznaczony do ciągnięcia bardzo dużych wagowo > zestawów, więc sam też musi swoja masę mieć. > Co do spalania (było pytanie w innym poście) - dużo zależy od ładunku > i drogi, którą ma pokonać. Czasem gabaryty zestawu powodują, że > np. 50km trasy przejeżdza on w 12 godzin wlekąc się czasem po > kilkaset metrów na godzinę. Jakie wtedy wyjdzie spalanie na > setkę? pewnie spalanie jest liczone nie na 100/km, tylko na godzinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > pewnie spalanie jest liczone nie na 100/km, tylko na godzinę Nie przesadzajmy to nie jest czolg zeby palil 100l\100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > MAN TGA 41.660 (ciągnik balastowy) "Pulling Champion" > - typ silnika D2840LF25 EURO 3,Common Rail > - 18,2l,V10 > - 660KM przy 1900 obr/min > - 2700 Nm przy 1000-1700 obr/min > - cztery osie (dwie skrętne) > - dwie tylne osie napedzane > - automatyczna skrzynia przekładniowa TipMatic > - poj zbiornika paliwa 1.000 l > - możliwe jest zbudowanie zestawu do 250 ton DMC > Prawdziwy madafaka co nie Ano prawdziwy, ale niczym nadzwyczajnym nie jest oprocz mozliwosci zbudowania zestawu do 250 ton DMC i czterech osi skretnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > Ano prawdziwy, ale niczym nadzwyczajnym nie jest oprocz mozliwosci > zbudowania zestawu do 250 ton DMC i czterech osi skretnych niczym nadzwyczajnym ale jednak budzi repect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > Nie przesadzajmy to nie jest czolg zeby palil 100l\100km Niemieckie czolgi z okresu drugiej wojny potrafily zlopac nawet 1000 na 100 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > MAN TGA 41.660 (ciągnik balastowy) "Pulling Champion" > - typ silnika D2840LF25 EURO 3,Common Rail > - 18,2l,V10 > - 660KM przy 1900 obr/min > - 2700 Nm przy 1000-1700 obr/min > - cztery osie (dwie skrętne) > - dwie tylne osie napedzane > - automatyczna skrzynia przekładniowa TipMatic > - poj zbiornika paliwa 1.000 l > - możliwe jest zbudowanie zestawu do 250 ton DMC > Prawdziwy madafaka co nie phii... malenstwo macie cos wiekszego Tractomas TR10x10 D100 silnik v12 Caterpillar 3412 DITTA o pojemnosci 27.020ccm moc 900KM i 3460 Nm napend 10x10 skretne pierwsze dwie osie kola 445 / 95 R 25 masa ciagniona 600ton wymiary 12620 x 3480 x 4515 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > phii... malenstwo macie cos wiekszego > Tractomas TR10x10 D100 > silnik v12 Caterpillar 3412 DITTA > o pojemnosci 27.020ccm > moc 900KM i 3460 Nm > napend 10x10 skretne pierwsze dwie osie > kola 445 / 95 R 25 > masa ciagniona 600ton > wymiary 12620 x 3480 x 4515 mm te no ten ma silnik z lokomotywy i sie nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > te no ten ma silnik z lokomotywy i sie nie liczy Liczy siem bo ma koła z oponami i kabinę z ciężarówki - chyba Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Liczy siem bo ma koła z oponami i kabinę z ciężarówki - chyba Renault Coś na podobe, ale monstum z niego niezłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Niemieckie czolgi z okresu drugiej wojny potrafily zlopac nawet 1000 > na 100 . Fakt niektore tak potrafiły spalac OT Ale zawsze mnie ciekawilo czy podczas walki wracali do bazy zeby zatankowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > niczym nadzwyczajnym ale jednak budzi repect Ostatnio na parkingu przy obwodnicy mojego miasta staly trzy takie transporty. Bodajrze wiozly przesla mostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Ostatnio na parkingu przy obwodnicy mojego miasta staly trzy takie > transporty. Bodajrze wiozly przesla mostu poprostu to sa nadgabaryty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxartur Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > poprostu to sa nadgabaryty Zgadza sie Podziwiam ludzi, którzy prowadza te pociagi drogowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > Zgadza sie Podziwiam ludzi, którzy prowadza te pociagi drogowe Ile to musza sie napracowac, przy transportowaniu takich rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek17 Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > Liczy siem bo ma koła z oponami i kabinę z ciężarówki - chyba Renault Renault Premium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 > Nie przesadzajmy to nie jest czolg zeby palil 100l\100km 100/100 to Ural pali. A dla czołgów 1000 to betka...Nawet T-55 tyle potrafił Nie mówiąc o Abramsie czy też T-80 w wersji z turbiną...Turbinowy silnik to potrafi wypić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.