rogo Napisano 21 Marca 2005 Udostępnij Napisano 21 Marca 2005 Jutro odstawiam autko do wymiany sprężynek na progresy - czy przy tej okazji warto wymienić coś jeszcze (mam na myśli jakieś gumy, odboje itp.)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Jutro odstawiam autko do wymiany sprężynek na progresy - czy przy tej > okazji warto wymienić coś jeszcze (mam na myśli jakieś gumy, > odboje itp.)? warto za jednym zamachem wymienić amory alebo ewentualnie te ktore masz obecnie dac do utwardzenia i skrócenia ich skoku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > warto za jednym zamachem wymienić amory alebo ewentualnie te ktore > masz obecnie dac do utwardzenia i skrócenia ich skoku... a po co skoro do seryjnych amorkow mozna zapodac -40 progresa i jest wszystko Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Jutro odstawiam autko do wymiany sprężynek na progresy - czy przy tej > okazji warto wymienić coś jeszcze (mam na myśli jakieś gumy, > odboje itp.)? powiedz ktory rok i jaki przebieg - bo moze warto odbijaki a napewno takie gumowe osłony , one po roku są juz w strzepach , ale chronia amorek przed syfem (przod) - cena 1zł za sztuke pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Jutro odstawiam autko do wymiany sprężynek na progresy - czy przy tej > okazji warto wymienić coś jeszcze (mam na myśli jakieś gumy, > odboje itp.)? Trzeba się przyjrzeć łożyskom amorów przednich - jak będziesz miał lekko wytłuczone i założysz progresy to szybko się z nimi pożegnasz. Lepiej wymienić przy jednej robocie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endryou Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > a po co skoro do seryjnych amorkow mozna zapodac -40 progresa i jest > wszystko Ok. Uwierz mi że o niebo lepiej sie jeździ na zawieszeniu z amorami twardszymi i dostosowanymi do krótszych i twardszych springów, a najlepiej zakupić nowe twardsze amory o bardziej sportowej charakterystyce. Seryjny amor nie jest w stanie prawidłowo wytłumić powstających sił przy sprężynach progresywnych. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Uwierz mi że o niebo lepiej sie jeździ na zawieszeniu z amorami > twardszymi i dostosowanymi do krótszych i twardszych springów, a > najlepiej zakupić nowe twardsze amory o bardziej sportowej > charakterystyce. > Seryjny amor nie jest w stanie prawidłowo wytłumić powstających sił > przy sprężynach progresywnych. > Pzdr. ale dla prograsow producenici podaja zwyklae amorki a jezlei juz ma byc wiecej to najlepiej wymienic amorki i sprezyniki a do tych mniejszych wystarczy dobry amorek i bedzie OK jezli kros chce miec twrdesze to polecal gazowki dobrej firmy i bedzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 lepiej miec bardziej miekkie sprezyny+twardsze amory niz twarde sprezyny i miekkie (seryjne) amory, wtedy zawias lepiej pracuje, lepiej wybiera i znosi nierownosci... a wiec same progresy na serii springach to nieporozumienie, lepiej wpierw zainwestowac w dobre amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > lepiej miec bardziej miekkie sprezyny+twardsze amory niz twarde > sprezyny i miekkie (seryjne) amory, wtedy zawias lepiej pracuje, > lepiej wybiera i znosi nierownosci... a wiec same progresy na > serii springach to nieporozumienie, lepiej wpierw zainwestowac w > dobre amorki ale dobry gazowy amorek bedzie lepszy niz ten utwardzony amor to z tym utwardzaniem to roznie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > ale dobry gazowy amorek bedzie lepszy niz ten utwardzony amor to z > tym utwardzaniem to roznie bywa no roznie bywa bo takich rzeczy nie poleca sie do zrobienia komus kto ma o tym pojecie. najlepiej kupic bilstaina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > no roznie bywa bo takich rzeczy nie poleca sie do zrobienia komus kto > ma o tym pojecie. > najlepiej kupic bilstaina ale mówiesz o gazowkach czy o olejowych bo jak o olejowych to jest zwykly zamiennik wiec nic nic nadzwyczajnego a co do gazowek to wiem ze sa robione tak samo jak Sachsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endryou Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > no roznie bywa bo takich rzeczy nie poleca sie do zrobienia komus kto > ma o tym pojecie. > najlepiej kupic bilstaina Dobrze gada a najlepiej Bilstein B8 Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 pomylilem sie w tresci: napisalem: "takich rzeczy nie poleca sie do zrobienia komus kto ma o tym pojecie" a mialem na mysli ze utwardzenie amorow powierza sie profesjonalistom a nie partaczom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > ale mówiesz o gazowkach czy o olejowych bo jak o olejowych to jest > zwykly zamiennik wiec nic nic nadzwyczajnego a co do gazowek to > wiem ze sa robione tak samo jak Sachsy chodzilo mi o olejowe amorki. jaki zamiennik? mialem na mysli utwardzenie i jednoczesne skrocenie skoku seryjnego amora a nie zadne zamienniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > chodzilo mi o olejowe amorki. > jaki zamiennik? > mialem na mysli utwardzenie i jednoczesne skrocenie skoku seryjnego > amora a nie zadne zamienniki ale B4 to nie jets skrocony maor to jest zwykly zamiennik seryjnego amorka chyba ze cos nie tak sie dowiedzilem kiedys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > ale B4 to nie jets skrocony maor to jest zwykly zamiennik seryjnego > amorka chyba ze cos nie tak sie dowiedzilem kiedys a B8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > a B8? no tak a ile takie kosztuja i one chyba sa gazowe ale ja tam sie na nich nieznam to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > no tak a ile takie kosztuja i one chyba sa gazowe ale ja tam sie na > nich nieznam to nie wiem ja nie twierdzilem ze one nie sa gazowe, mialem na mysli skrocenie i utwardzenie seryjnych olejowych albo inna opcja: gazowe bilstainy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > ja nie twierdzilem ze one nie sa gazowe, mialem na mysli skrocenie i > utwardzenie seryjnych olejowych albo inna opcja: gazowe > bilstainy... a czemu nie gazowe Delhi czy Sachsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > a czemu nie gazowe Delhi czy Sachsy odpowiedz jest prosta: bilstain to bilstain, wiadomo drogi ale wiadomo za co sie placi i napewno warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.