rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą. Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie - wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krawcu2000 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią > Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich > obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą. > Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie - > wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę oooooo zaczeło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > oooooo zaczeło się Czyżbym objawaił się jako perfekcjonista Z Astrą na gwarancji w ciągu roku byłem 3 razy i nic nie zrobili, więc i tutaj nie spodziewam się cudów ... ale spróbować trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 Zazdrość straszna rzecz Gwarancja rządzi się innymi prawami jeździ się z duperelami na które człek po gwarancji uwagi nie zwraca. Poprzednio miałem prawie 4 lata Ibizę. Jak była nówka to byłem w serwisie przez rok minimum 6 razy. Później wystarczyły przeglądy Teraz też z duperalami nękam nygusów z ASO. Jakieś gumy od skrzypienia wymienili, kazałem też zmienic czujnik temp. zewnętrznej bo mialem wrażenie że zawyża etc. Teraz coś obciera w kierownicy, siakaś guma tak jęczy jak się rozgrzeje, słychac tylko na postoju przy manewrach ale co tam niech robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Gwarancja rządzi się innymi prawami jeździ się z duperelami na które > człek po gwarancji uwagi nie zwraca. Dokładnie. Jeździ się mimo, ze wiadomo, ze cieżko coś na nich wymusic aby wymienili. Bo mimo, że coś skrzypi i poci się, to nadal w pełni "spełnia swoją rolę i nie kwalifikuje się do wymiany" > Teraz coś obciera w kierownicy, siakaś guma tak jęczy jak się > rozgrzeje, słychac tylko na postoju przy manewrach ale co tam > niech robią Mi cos jęczało w rozgrzanej Atstrze właśnie pod kierownicą, ale że była już po gwarancji, to nic z tym nie robiłem BTW Właśnie dzwonili z ASO ze wsio zrobili i auto do odbioru - wszystko, tzn. zrobili adaptacje biegu jałowego i regulację na wodziku do skrzyni - ciekawe czy to coś dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Dokładnie. Jeździ się mimo, ze wiadomo, ze cieżko coś na nich wymusic > aby wymienili. > Bo mimo, że coś skrzypi i poci się, to nadal w pełni "spełnia swoją > rolę i nie kwalifikuje się do wymiany" > Mi cos jęczało w rozgrzanej Atstrze właśnie pod kierownicą, ale że > była już po gwarancji, to nic z tym nie robiłem > BTW Właśnie dzwonili z ASO ze wsio zrobili i auto do odbioru - > wszystko, tzn. zrobili adaptacje biegu jałowego i regulację na > wodziku do skrzyni - ciekawe czy to coś dało a co to jest adaptacja biegu jalowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > a co to jest adaptacja biegu jalowego ? pewnie to o czym piszą w manualu IDLE LEARN PROCEDURE Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed: 1. Turn the ignition ON for 5 seconds. 2. Turn the ignition OFF for 5 seconds. 3. Turn the ignition ON for 5 seconds. 4. Start the engine in park/neutral. 5. Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ). 6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. 7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. 8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive). 9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. 10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. 11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > pewnie to o czym piszą w manualu > IDLE LEARN PROCEDURE > Whenever the battery cables, the engine control module > (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the > following idle learn procedure must be performed: > 1. Turn the ignition ON for 5 seconds. > 2. Turn the ignition OFF for 5 seconds. > 3. Turn the ignition ON for 5 seconds. > 4. Start the engine in park/neutral. > 5. Allow the engine to run until the engine coolant is > above 185° F (85°C ). > 6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. > 7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. > 8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, > apply the parking brake. While pressing the > brake pedal, place the transaxle in D (drive). > 9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. > 10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. > 11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is > complete. czyli mozna zrobic to samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Dzisaj oddałem Lucka do ASO - zobaczymy czy cokolwiek poprawią > Troche mi kangurkuje gdy klima włączona w czasie jazdy na niskich > obrotach 2000-3000, no i biegi 2 i 4 ciut ciężko wchodzą. > Mają też zamontować nadkola z tyłu jeśli będą mieli w sklepie - > wkurzają mnie kamyczki tłukące się o blachę jestem ciekaw jak będzie z biegami (czy faktycznie coś zdziałają), coraz gorzej 4 wchodzi (wrażenie jak w starym uno gdzie synchronizator jest do kitu), Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > czyli mozna zrobic to samemu no właśnie a do tego bieg jałowy u mnie trzymało jak drut, wiec nei wiem po co to robili - za to czasem nie wyrabiał z klimą, ale na obrotach ponad 2000 no ale nie spodziewałem się cudów po ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > jestem ciekaw jak będzie z biegami (czy faktycznie coś zdziałają), > coraz gorzej 4 wchodzi (wrażenie jak w starym uno gdzie > synchronizator jest do kitu), u mnie głównie 2 - jak dam w palnik na 1, to potem bardzo ciężko 2 wchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > u mnie głównie 2 - jak dam w palnik na 1, to potem bardzo ciężko 2 > wchodzi ooo patrze już katujemy , ja za nic nie dam rady przy mocnym przyspieszeniu wrzucić z 2 na 3 , też będe reklamował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > ooo patrze już katujemy zaczynam normalnie jeździć i zdarza się 4000 obrotów przekroczyć > , ja za nic nie dam rady przy mocnym > przyspieszeniu wrzucić z 2 na 3 , też będe reklamował słuszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg. Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich > Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie > przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba > też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg. > Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici czyli adaptacja biegu jalowego pomogla ? ciekawe czy ma to wplyw tylko na wolne obroty czy na cos jeszcze ... tak mi sie przypomnialo ze jak w salonie ogladalem swojego laczka to mial odlaczony aku i czy w zwiazku z tym zaprogramowali go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > czyli adaptacja biegu jalowego pomogla ? > ciekawe czy ma to wplyw tylko na wolne obroty czy na cos jeszcze ... Podejrzewam, że więcej cos przeprogramowywali w kompie, bo silnik naprawdę ładnie pracuje - gładko wchodzi i schodzi z obrotów Coś tam było nabazgrane przez mechanik na zleceniu, ale co dokładnie opisał to nie wiadomo Tak to jest jak auto oddaje się w "czarną dziurę" a gada się z recepcjonistą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Podejrzewam, że więcej cos przeprogramowywali w kompie, bo silnik > naprawdę ładnie pracuje - gładko wchodzi i schodzi z obrotów > Coś tam było nabazgrane przez mechanik na zleceniu, ale co dokładnie > opisał to nie wiadomo > Tak to jest jak auto oddaje się w "czarną dziurę" a gada się z > recepcjonistą moj jak narazie jezdzi bez zarzutow tylko to skrzypienie mnie denerwuje i z tym bede musial sie udac do serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Auto chodzi teraz płynnie i to + dla nich > Z biegami niewiele poradzili, no może troszeczkę - trzeba sie > przyzwyczaić do długiego wkładania biegów z haczeniem. Trzeba > też przytrzymać sprzegło na chwilę i dopiero przekładać bieg. > Syndrom oplowskich skrzyń - ze sportowej jazdy nici a dziś rano już wkurzyłem się na te biegi, 3 dobija mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > a dziś rano już wkurzyłem się na te biegi, 3 dobija mnie jedź do ASO niech podregulują regulacja na drążku miedzy skrzynią a dźwignią to prosta sprawa moze pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.