rafi278 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Witam Mam pytanie jak wygląda sprawa z napędem alternatora po swapowaniu? Mianowicie, czy pasek nie obciera o lape mocowanie silnika? Przygladalem sie dzis i kolo przy 1.2 jest bardziej odsadzone niz w 1.1, a juz przy tym silniku nie ma zbyt wielkiej odleglosci od lapy. Jak ta sprawa wyglada u Was? Zastanawialem sie nad przelozeniem altka i kola pasowego od 1.1 ale bylby chyba problem z czujnikiem polozenia walu. Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Witam > Mam pytanie jak wygląda sprawa z napędem alternatora po swapowaniu? > Mianowicie, czy pasek nie obciera o lape mocowanie silnika? > Przygladalem sie dzis i kolo przy 1.2 jest bardziej odsadzone niz w > 1.1, a juz przy tym silniku nie ma zbyt wielkiej odleglosci od > lapy. > Jak ta sprawa wyglada u Was? > Zastanawialem sie nad przelozeniem altka i kola pasowego od 1.1 ale > bylby chyba problem z czujnikiem polozenia walu. > Pomóżcie nie obciera pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Witam > Mam pytanie jak wygląda sprawa z napędem alternatora po swapowaniu? > Mianowicie, czy pasek nie obciera o lape mocowanie silnika? > Przygladalem sie dzis i kolo przy 1.2 jest bardziej odsadzone niz w > 1.1, a juz przy tym silniku nie ma zbyt wielkiej odleglosci od > lapy. > Jak ta sprawa wyglada u Was? > Zastanawialem sie nad przelozeniem altka i kola pasowego od 1.1 ale > bylby chyba problem z czujnikiem polozenia walu. > Pomóżcie U mnie pasowało bez problemu wszystko, nic nie obcierało. Koło pasowe w 1.1 i 1.2 ma inną konstrukcje ale wymiarami jest takie samo i pasuje zamiennie (bynajmniej ja nie zauwazyłem większych róznic a jezdziłem na jednym i drogim). Czójnik połozenia wału tez jest taki sam w 1.1 i 1.2 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Mały szlif łapy i nie obciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Mały szlif łapy i nie obciera to ja juz nie rozumiem, jedni mowia ze nie obciera a inni szlifują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 co auto to patent Ja mam koło od 1.2 z kilma i alternator od 1.1 SPI , musiałem dackilka podkładek aby pasek był na wprost koła , i dlatego musiałem slifować łape . jak inni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > U mnie pasowało bez problemu wszystko, nic nie obcierało. Koło pasowe > w 1.1 i 1.2 ma inną konstrukcje ale wymiarami jest takie samo i > pasuje zamiennie (bynajmniej ja nie zauwazyłem większych róznic > a jezdziłem na jednym i drogim). Czójnik połozenia wału tez jest > taki sam w 1.1 i 1.2 > Pozdro To czyli moge zamontować kolo i altka od 1.1 i pasek bedzie w tym samym miejscu co w 1.1, tak? A co z obudową rozrzadu, da rade w przyszlosci zdjac ta obudowe aby dostac sie do paska, bo chyba bedzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > co auto to patent > Ja mam koło od 1.2 z kilma i alternator od 1.1 SPI , musiałem > dackilka podkładek aby pasek był na wprost koła , i dlatego > musiałem slifować łape . > jak inni . bo moje kolo pasowe ma jeszcze bieznie na pasek do wspomagania, ale chyba powinno się zmiescic? Jak nie to zrobie tak jak napisalem Lesiowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 No ja mam na kole od 1.2 z klimą czy z wspomaganie nie wiem dokładnie od czego jest to drugie koło , a co do obudowy to ja się wkurzułem i zrobiłem sobie dwuczęściową po prostu ja przepołowiłem i teraz nie ma problemu z jej wyciągnięciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > No ja mam na kole od 1.2 z klimą czy z wspomaganie nie wiem dokładnie > od czego jest to drugie koło , a co do obudowy to ja się > wkurzułem i zrobiłem sobie dwuczęściową po prostu ja > przepołowiłem i teraz nie ma problemu z jej wyciągnięciem Tylko zeby zdjąć dolną część obudowy to i tak koło pasowe trzeba zwalić bo inaczej się nie da. Pozdro PeEss: Privy wyczyść bo dila mam a się dopisać nie moge do Ciebie :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > To czyli moge zamontować kolo i altka od 1.1 i pasek bedzie w tym > samym miejscu co w 1.1, tak? > A co z obudową rozrzadu, da rade w przyszlosci zdjac ta obudowe aby > dostac sie do paska, bo chyba bedzie problem ja mam dokładnie tak, koło pasowe z 1.1 spi i altek z 1.1 spi i działa, pasuje i nic nie obciera. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > No ja mam na kole od 1.2 z klimą czy z wspomaganie nie wiem dokładnie > od czego jest to drugie koło , a co do obudowy to ja się > wkurzułem i zrobiłem sobie dwuczęściową po prostu ja > przepołowiłem i teraz nie ma problemu z jej wyciągnięciem dobry pomysl, tez chyba tak zrobie. Dzieki chlopaki, spadam juz do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Łut łut już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Zrób tak bo potem jest problem z wymontowaniem tej obudowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 sa dwie wersje kolek, te we spomaganiem/klima maja inne kolka niz golasy ktore maja takie same jak w 1.1, jesli masz ta pierwsze wersje musisz troche podszlifowac lape i dac podkladki pod alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.