BaLoN Napisano 29 Października 2006 Udostępnij Napisano 29 Października 2006 Dzis poszedł ok 203km/h na Shell V-power + jakieś dodatki do paliwa i po sporym remoncie układu zasilania paliwem. Jestem w szoku... Na LPG 160km/h i mi sie gaz skończył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 ...powiem tak. Scigajac sie przy zasilaniu silniczka gazem, nie znalazlem jeszcze 1,4, ktory by mi podolal ...nawet jesli rywal smiga na benzynie. Teraz bedzie kontrowersyjnie! Wczoraj cialem sie z 1,2 na odcinku 200m (on sekwencja, ja podcisnieniowka czyli II generacja) i tez dostal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 > Teraz bedzie kontrowersyjnie! Wczoraj cialem sie z 1,2 na odcinku > 200m (on sekwencja, ja podcisnieniowka czyli II generacja) i tez > dostal... dobrze, ze pozbyłem sie dwójki i ja bym po dupie dostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbigniewL Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 Witam i tak sobie czytam i nie wiem po co jechać 200/h ale wiem na co mi się przydał mocniejszy silnik: a mianowicie mam budowę i moja poczciwa brawka nieżle sobie radzi z przyczepą szerszą od niej i wysokości 2m w dodatku z ładunkiem. Wagi nie bedę pisał aby Was moi mili nie przerazić. Nie zdażyło się to raz a prawie przez całe lato. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 30 Października 2006 Udostępnij Napisano 30 Października 2006 > dobrze, ze pozbyłem sie dwójki i ja bym po dupie dostał kto wie... o ile zdechlby na starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemax Napisano 31 Października 2006 Udostępnij Napisano 31 Października 2006 Mnie tam Vmax nie kreci, bardziej elastycznosc bo wyprzedzam co chwila Wpiszcie jakie macie czasy przyspieszen, bedziemy mieli porownanie jak sie auta spisuja w normalnej eksploatacji. U mnie - MW JTD 110, kierowca solo, szybkosc licznikowa 80-120 na IV - 8 sek 80-120 na V - 11 sek Pomiaru 60-100 nie robilem A jak tam u was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 W 1,4 taka opcja jak elastycznosc nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 moj weekend to moze na 3 biegu bedzie mial taka elastycznosc jak twoj na piatym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lihu Napisano 3 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2006 jako posiadacz mojego niebieskiego pocisku od miesiaca jechalem tylko 165 km/h ...ale jeszcze nie bylo gdzie...poza tym to mam 'wersje dla emerytow'...tylko 75 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesstar Napisano 3 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2006 180km/h? Ja mam 1,2 16V i max jechałem nim 140 km/h. Obroty 4000 przy tym na 5 biegu, więc zrezygnowałem z bicia rekordu. Czy tzn, ze moje bravo jest cieńkie? Czy to ja jestem cieńki i bałem się jechac szybciej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommy_S Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 bylo raz 200 na liczniku ale ile w REALU nie wiem - bo nie mierzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaber78 Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > 180km/h? Ja mam 1,2 16V i max jechałem nim 140 km/h. Obroty 4000 przy > tym na 5 biegu, więc zrezygnowałem z bicia rekordu. Czy tzn, ze > moje bravo jest cieńkie? Czy to ja jestem cieńki i bałem się > jechac szybciej? To normalny wynik dla kosiarki Ale fakt niezaprzeczalny...brak ci odwagi Ja wczoraj 160kmh na źle wyważonych Frigo No ale 1.6 16V mi fikała więc musiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konio Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > To normalny wynik dla kosiarki > Ale fakt niezaprzeczalny...brak ci odwagi > Ja wczoraj 160kmh na źle wyważonych Frigo > No ale 1.6 16V mi fikała więc musiałem Slabo kreci 1,2 16V 170kmh od reki. Z lekkiej gorki na ownodnicy w 4 osoby raz lekko ponad 180kmh bylo )) Silniczek od prawie nowosci odpowiednio traktowany i przyzwyczajany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 Ile Wam pociskają Bravoloty ?? i jakie osiągi ?? tyle ile upcham pod blokiem, a zaufaj mi ze maryske weekend sie ciezko pcha po mokrych lisciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > Ile Wam pociskają Bravoloty ?? i jakie osiągi ?? > tyle ile upcham pod blokiem, a zaufaj mi ze maryske weekend sie > ciezko pcha po mokrych lisciach ja dzis chwile lecialem licznikowe 200 do domu ale chyab jeszcze troche by poszla, tyle ze jakis #%uj zaczol sie wpierdzilac na moj pas na authobanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaber78 Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > ja dzis chwile lecialem licznikowe 200 do domu ale chyab jeszcze > troche by poszla, tyle ze jakis #%uj zaczol sie wpierdzilac na > moj pas na authobanie Ja mam lux z powodu tego, że bujam się incognito bo moja bravka nie ma bocznych oznaczeń Ale jakby jeden z drugim zobaczyli co ich na autobanie łyka to by mi żyć nie dali A tak wszyscy spier**** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > Ja mam lux z powodu tego, że bujam się incognito bo moja bravka nie > ma bocznych oznaczeń > Ale jakby jeden z drugim zobaczyli co ich na autobanie łyka to by mi > żyć nie dali > A tak wszyscy spier**** ojca 1,2 tez jest niesamowite.... nie wiem gdzie tam tyle mocy sie skrywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artifax Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 No niesamowite historie tu opowiadacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajek Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Jestem nowym posiadaczem JTD bravo i jechałem 160 km/h niewiele tylko dlatego ze jak kupilem go to tak lekko go sprawdizlem na autostradzie. jak wskazowka minela 160 km/h zaczal tak przyspieszczac ze sie wystarszylem predkosci i powiedizlaem ze mnie tyle wystaczy. ILE TAKIE JTD MOZE FRUNĄĆ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 ja wydusilem na autostradzie na Słowacji 180km/h w 4 osoby z bagazami. +- blad licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 1.6 16V 210km/h przysp.wg g-techa 0-96km/h 8.50s HOND 1.5 i 1.6 sie nie boi oczywiście tych bez V-tec-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artifax Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 > 1.6 16V 210km/h przysp.wg g-techa 0-96km/h 8.50s HOND 1.5 i 1.6 sie > nie boi oczywiście tych bez V-tec-a Dłubany? Bo jak nie to sory gregory ale ktos cie w malyny wpuścił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Nic nie dłubane ...odpowiedz sobie sam porównaj osiągi tych hond co podałem a na autobanie 210 idzie bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konio Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 > ojca 1,2 tez jest niesamowite.... nie wiem gdzie tam tyle mocy sie > skrywa Fakt, ze kazdy chwali to co ma ale mnie tez cieszy to 'rozbrykanie' 1,2. Silniczek radzi sobie niezle. Wsiadajac w corolle 1,4 (niby 110 koni) nie czuje roznicy (nie twierdze, ze nie ma ale ja jej nie czuje). Dawniej pocinalem felicia no i z nia nie ma co porownywac, choc pojemnosc niby nizsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artifax Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 > Nic nie dłubane ...odpowiedz sobie sam porównaj osiągi tych hond co > podałem a na autobanie 210 idzie bez problemu No, jeżeli nic nie dłubane to "bzdury Wać Pan prawisz" 8,5 to katalogowo ma 2.0 20V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 od kumpla hondzina 1.5 nie dłubana bez V-tec-a ma mieć do 100 9,6 a ma 8.0 wierz sobie dalej katalogowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 > od kumpla hondzina 1.5 nie dłubana bez V-tec-a ma mieć do 100 9,6 a > ma 8.0 wierz sobie dalej katalogowi A czym zmierzyliście te 8s? I jaki bład pomiaru miała Wasza metoda? Jak sobie odpowiesz na to pytania to będziesz wiedział, dlaczego w katalogu jest 9,6, a Wam wyszło tyle... Nie ma szans, żeby niedłubana hondzina 1,5 z 9,6s uzykała 8 s, ani żeby zaden bbm z silnikiem 1,6 bez przeróbek mial 8,5s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barynioszka Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 Ja swoim HGT jechałem 240km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 nikt nie musi wierzyć pomiar G-tech-em nie PRO ale zawsze to coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolor Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 brawa 1,6 jezdzi podobnie jak maryska moze z sek szybciej do 100... mam maryske i robie kolo 11,5-12 sek do 100 wiec sorry ale Twoje 8,5 to naprawde z palca wyssane G-tech jak zle skalibrowany to bedzie tragedia czasy pokazywal... to raz a dwas ze miezy do 96 km/h i tez bardzo optymistycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 > nikt nie musi wierzyć pomiar G-tech-em nie PRO ale zawsze to coś... Jasne, że nikt nie musi - i zapewne nikt nie wierzy. Bo to bzdurne czasy. Oczywiście, można napisać "zawsze to coś" - ale głośno się nie ma co chwalić, bo nie ma czym. Jeżeli urządzenie pokazuje Wam w 1.6 czas, jaki katalogowo osiąga HGT, ze 150-konnym motorem - to powinniście się chociaż zastanowić, że chyba z tym pomiarem jest coś nie tak. I albo wyrzucić urzadzenie na smietnik, albo go lepiej skalibrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
da_rro Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 1.4 12 V 170 km/h...bez wiekszych problemow...ale wiecej to juz chyba sie niewydusi:(...co do bledow wskazan licznika to kiedys mialem punto 1.4 turbo....mierzony na hamowni....predkosciomierz w aucie pokazywal 220 km/h...a wedlug predkosciomierza podlaczonego do hamowni lecial 237 km/h...zapewnili mnie ze to jest prawdziwa wartosc....wiec czasami nasze liczniki moga przeklamywac tez w druga strone ...punciak po przerobkach oczywiscie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 bez kola zapasowego ,tylniej polki i kanapy na 98mce to i 500km/h poszedl po hali Swierczewskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geno124 Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 ...punciak po przerobkach oczywiscie!!! no i na paliwie lotniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 > 1.4 12 V 170 km/h...bez wiekszych problemow...ale wiecej to juz chyba > sie niewydusi:(...co do bledow wskazan licznika to kiedys mialem > punto 1.4 turbo....mierzony na hamowni....predkosciomierz w > aucie pokazywal 220 km/h...a wedlug predkosciomierza > podlaczonego do hamowni lecial 237 km/h...zapewnili mnie ze to > jest prawdziwa wartosc....wiec czasami nasze liczniki moga > przeklamywac tez w druga strone ...punciak po przerobkach > oczywiscie!!! a myslem ze wczesniej sie skrzynia biegow "konczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 bez niczego na pokladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flarex Napisano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2006 > Włąśnie przejechałem około 300 kilometrów na A4-ce. Wpadłem i > zacząłęm testować co mój nowy bravcik potrafi. Trochę jednak sie > sparzylem . Przesiadajac sie ze skody felici 1.6 na bravo 1.4 > dało sie to BARDZO odczuc. Myslalem ze nie bedzie tak zle, ale > jednak brakuje koni. Napiszcie jak to u was jest, bo ja kurcze > dałem rade z niego wycisnąć z górki 188 . Natomiast na prostej > juz zaczalem go całowac byle by choc troszke zaczal przyspieszac > ale no kurde nie da rady. Juz nie wspomne jak zaczynam jechac > pod gorke a tu autko zamiast ciagnac to zwalnia. Redukowanie > podczas wyprzedzania z predkoscia 130 to szalenstwo, a o > przyspieszeniu nie ma mowy. I tak na marginesie do cholery ile > wkoncu 1.4 ma koni ?? w dowodzie mi wpisali 55, a w tabelach > opisowych znalazlem 80. moja 1,9JTD 2001r., 100PS, 205.000km wg licznika 195km/h bez łaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lihu Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > moja 1,9JTD 2001r., 100PS, 205.000km wg licznika 195km/h bez łaski a ja ostatnio 170 km/h ...i czuje ze stac go na wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaJek Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie : Hamucle : przod tarcze brembo rowkowane przod klocki ferodo silnik: Uklad dootowy K&N Chip tuning u firmy V-tech w krakowie uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies wcisnal a pozniej na hamownie bym sie udal Co o tym myslicie ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v > paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala > 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze > wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie > : > Hamucle : > przod tarcze brembo rowkowane > przod klocki ferodo > silnik: > Uklad dootowy K&N > Chip tuning u firmy V-tech w krakowie > uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem > Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o > tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies > wcisnal > a pozniej na hamownie bym sie udal > Co o tym myslicie ? > Pozdro do 120-koni moze dobijesz chyba ze sie w krakowie postaraja to mzoe i 130 wiecej nie sadze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralf19 Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v > paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala > 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze > wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie > : > Hamucle : > przod tarcze brembo rowkowane > przod klocki ferodo > silnik: > Uklad dootowy K&N > Chip tuning u firmy V-tech w krakowie > uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem > Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o > tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies > wcisnal > a pozniej na hamownie bym sie udal > Co o tym myslicie ? > Pozdro Jestes zdecydowany na chip tuning w 100 %? Bo wybulisz ponad 1000 zl a da ci to max 7-10 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dropsmen Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v > paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala > 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze > wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie > : > Hamucle : > przod tarcze brembo rowkowane > przod klocki ferodo > silnik: > Uklad dootowy K&N > Chip tuning u firmy V-tech w krakowie > uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem > Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o > tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies > wcisnal > a pozniej na hamownie bym sie udal > Co o tym myslicie ? > Pozdro Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi spokojnie.Ja już się rozglądam Zobacz przykładowe ceny nowych kutuch tłoków i korbowodów. http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html Jak wrażenia?Jeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika.Co do wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i mam+15km.Dużo i długo by o tym pisać.Proponuje pokopać w sieci apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe już Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....A Wy to pewnie wszysko wiecie i tak... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaJek Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki > azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi spokojnie No wiec tak widze ze kolega sie tutaj troszke zna o podtlenku nawet nie myslem bo to szkoda pieniedz uzyl bym z 30 razy i silnik do wymiany a nie o to tutaj chodzi... Za turbawka tez sie rozgladalem lecz jeszcze to poczeka z oczywistych powodow brak funduszu Niestety jeszcze nie pracuje znaczy pracuje ale dorywczo jako ochrona to grosze dostaje >.Ja już się rozglądam Zobacz przykładowe ceny nowych > kutuch tłoków i korbowodów. > http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html > Jak wrażenia? giT z tym ze to tez nistety musi poczekac... >Jeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być > dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności > silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu > zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika. Tak z tym tez sie zgodze Filtr zamawiam ze strony K&N przez bezposredniego daelera z Sosnowca wiec mam kawaleczek do niego... szfagier zamawial do Pumy u tego kolesia i nawet dosc sie sprawdza..... Przy dobrym zamontowaniu wszystko jest giT za to jeszcze lepszy efekt daje sciagniecie lampy lewej... podczas jazdy filtr dostaje ogromna mase zimnego powietrza co robi swoje >Co do > wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i > mam+15km.Dużo i długo by o tym pisać. CO do tego to juz sie rozgladalem i jade do firmy, ktora to zrobi za mnie >Proponuje pokopać w sieci > apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej > firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do > hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba > zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe > już Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....A Wy to pewnie wszysko > wiecie i tak... Pozdro Hamulce to podstawa maja moc trzeba sie miec czy zatrzymac No niestety wszystko sie wiaze z kosztami... chcac miec cos trzeba czyms zaplacic nie majac warsztatu trzeba czyms zaplacic wiekszym takie sa realia Co do kolegi, ktory pyta czy 1000 zl na chipa to akurat firma robi to za 650 czego efektem jest 12 km ... wydaje mi sie ze to rozsadna cena za 12 klaczy POzdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dropsmen Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki > azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi > spokojnie.Ja już się rozglądam Zobacz przykładowe ceny nowych > kutuch tłoków i korbowodów. > http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html > Jak wrażenia?Jeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być > dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności > silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu > zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika.Co do > wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i > mam+15km.Dużo i długo by o tym pisać.Proponuje pokopać w sieci > apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej > firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do > hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba > zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe > już Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....A Wy to pewnie wszysko > wiecie i tak... Pozdro No to luzik.grunt to wydać kase,mieć z tego satysfakcje i efekt Życzę udanych zmian w gablocie.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swora Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 Ja swoim 240km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hgtt Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 U mnie skonczylo sie poza skala tak jak piaty bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak66 Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 Wskazania szybkościomierza mogą znacznie róznić się od rzeczywistej prędkości. Do niedawna jeździłem lanosem 1.5 z LPG - na autostradzie ciągnął 190 km/h a w tym czasie GPS pokazywał 174 km/h. Swojej obecnej maryśki nie miałem okazji przetestować na autostradzie (do najbliższej mam 150 km ), ale na drodze ekspresowej bez problemu wchodzi 170 km/h i jest jeszcze zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 Komarkiem licznikowe 180 z czterema osobami na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienok Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > Komarkiem licznikowe 180 z czterema osobami na pokładzie. Witam mój bravolot 14.12v na trasie na Czestochowe z trzema osobami na pokładzie (koła 14) poleciał tylko 196km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaJek Napisano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2006 > Witam mój bravolot 14.12v na trasie na Czestochowe z trzema osobami > na pokładzie (koła 14) poleciał tylko 196km uzupelnij profil Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.