Skocz do zawartości

Ile Wam pociskają Bravoloty ?? i jakie osiągi ??


PitereQ_

Rekomendowane odpowiedzi

...powiem tak. Scigajac sie przy zasilaniu silniczka gazem, nie znalazlem jeszcze 1,4, ktory by mi podolal ...nawet jesli rywal smiga na benzynie.

Teraz bedzie kontrowersyjnie! Wczoraj cialem sie z 1,2 na odcinku 200m (on sekwencja, ja podcisnieniowka czyli II generacja) i tez dostal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i tak sobie czytam i nie wiem po co jechać 200/h ale wiem na co mi się przydał mocniejszy silnik: a mianowicie mam budowę i moja poczciwa brawka nieżle sobie radzi z przyczepą szerszą od niej i wysokości 2m w dodatku z ładunkiem. Wagi nie bedę pisał aby Was moi mili nie przerazić. Nie zdażyło się to raz a prawie przez całe lato. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam Vmax nie kreci, bardziej elastycznosc bo wyprzedzam co chwila wink.gif

Wpiszcie jakie macie czasy przyspieszen, bedziemy mieli porownanie jak sie auta spisuja w normalnej eksploatacji.

U mnie - MW JTD 110, kierowca solo, szybkosc licznikowa

80-120 na IV - 8 sek

80-120 na V - 11 sek

Pomiaru 60-100 nie robilem wink.gif A jak tam u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 180km/h? Ja mam 1,2 16V i max jechałem nim 140 km/h. Obroty 4000 przy

> tym na 5 biegu, więc zrezygnowałem z bicia rekordu. Czy tzn, ze

> moje bravo jest cieńkie? Czy to ja jestem cieńki i bałem się

> jechac szybciej?

To normalny wynik dla kosiarki smile.gif

Ale fakt niezaprzeczalny...brak ci odwagi smile.gif

Ja wczoraj 160kmh na źle wyważonych Frigo

zakrecony.gif

No ale 1.6 16V mi fikała więc musiałem rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To normalny wynik dla kosiarki

> Ale fakt niezaprzeczalny...brak ci odwagi

> Ja wczoraj 160kmh na źle wyważonych Frigo

> No ale 1.6 16V mi fikała więc musiałem

Slabo kreci smile.gif 1,2 16V 170kmh od reki. Z lekkiej gorki na ownodnicy w 4 osoby raz lekko ponad 180kmh bylo smile.gif))

Silniczek od prawie nowosci odpowiednio traktowany i przyzwyczajany smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile Wam pociskają Bravoloty ?? i jakie osiągi ??

> tyle ile upcham pod blokiem, a zaufaj mi ze maryske weekend sie

> ciezko pcha po mokrych lisciach

ja dzis chwile lecialem licznikowe 200 do domu ale chyab jeszcze troche by poszla, tyle ze jakis #%uj zaczol sie wpierdzilac na moj pas na authobanie wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja dzis chwile lecialem licznikowe 200 do domu ale chyab jeszcze

> troche by poszla, tyle ze jakis #%uj zaczol sie wpierdzilac na

> moj pas na authobanie

Ja mam lux z powodu tego, że bujam się incognito bo moja bravka nie ma bocznych oznaczeń hehe.gif

Ale jakby jeden z drugim zobaczyli co ich na autobanie łyka to by mi żyć nie dali biglaugh.gif

A tak wszyscy spier**** 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam lux z powodu tego, że bujam się incognito bo moja bravka nie

> ma bocznych oznaczeń

> Ale jakby jeden z drugim zobaczyli co ich na autobanie łyka to by mi

> żyć nie dali

> A tak wszyscy spier****

ojca 1,2 tez jest niesamowite.... nie wiem gdzie tam tyle mocy sie skrywa 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowym posiadaczem JTD bravo i jechałem 160 km/h niewiele tylko dlatego ze jak kupilem go to tak lekko go sprawdizlem na autostradzie. jak wskazowka minela 160 km/h zaczal tak przyspieszczac ze sie wystarszylem predkosci i powiedizlaem ze mnie tyle wystaczy. ILE TAKIE JTD MOZE FRUNĄĆ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ojca 1,2 tez jest niesamowite.... nie wiem gdzie tam tyle mocy sie

> skrywa

Fakt, ze kazdy chwali to co ma ale mnie tez cieszy to 'rozbrykanie' 1,2. Silniczek radzi sobie niezle. Wsiadajac w corolle 1,4 (niby 110 koni) nie czuje roznicy (nie twierdze, ze nie ma ale ja jej nie czuje). Dawniej pocinalem felicia no i z nia nie ma co porownywac, choc pojemnosc niby nizsza smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od kumpla hondzina 1.5 nie dłubana bez V-tec-a ma mieć do 100 9,6 a

> ma 8.0 wierz sobie dalej katalogowi

A czym zmierzyliście te 8s? I jaki bład pomiaru miała Wasza metoda? Jak sobie odpowiesz na to pytania to będziesz wiedział, dlaczego w katalogu jest 9,6, a Wam wyszło tyle...

Nie ma szans, żeby niedłubana hondzina 1,5 z 9,6s uzykała 8 s, ani żeby zaden bbm z silnikiem 1,6 bez przeróbek mial 8,5s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawa 1,6 jezdzi podobnie jak maryska moze z sek szybciej do 100... mam maryske i robie kolo 11,5-12 sek do 100 wiec sorry ale Twoje 8,5 to naprawde z palca wyssane smile.gif G-tech jak zle skalibrowany to bedzie tragedia czasy pokazywal... to raz a dwas ze miezy do 96 km/h i tez bardzo optymistycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nikt nie musi wierzyć pomiar G-tech-em nie PRO ale zawsze to coś...

Jasne, że nikt nie musi - i zapewne nikt nie wierzy. Bo to bzdurne czasy.

Oczywiście, można napisać "zawsze to coś" - ale głośno się nie ma co chwalić, bo nie ma czym. Jeżeli urządzenie pokazuje Wam w 1.6 czas, jaki katalogowo osiąga HGT, ze 150-konnym motorem - to powinniście się chociaż zastanowić, że chyba z tym pomiarem jest coś nie tak. I albo wyrzucić urzadzenie na smietnik, albo go lepiej skalibrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 12 V 170 km/h...bez wiekszych problemow...ale wiecej to juz chyba sie niewydusi:(...co do bledow wskazan licznika to kiedys mialem punto 1.4 turbo....mierzony na hamowni....predkosciomierz w aucie pokazywal 220 km/h...a wedlug predkosciomierza podlaczonego do hamowni lecial 237 km/h...zapewnili mnie ze to jest prawdziwa wartosc....wiec czasami nasze liczniki moga przeklamywac tez w druga strone cool.gif...punciak po przerobkach oczywiscie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4 12 V 170 km/h...bez wiekszych problemow...ale wiecej to juz chyba

> sie niewydusi:(...co do bledow wskazan licznika to kiedys mialem

> punto 1.4 turbo....mierzony na hamowni....predkosciomierz w

> aucie pokazywal 220 km/h...a wedlug predkosciomierza

> podlaczonego do hamowni lecial 237 km/h...zapewnili mnie ze to

> jest prawdziwa wartosc....wiec czasami nasze liczniki moga

> przeklamywac tez w druga strone ...punciak po przerobkach

> oczywiscie!!!

a myslem ze wczesniej sie skrzynia biegow "konczy" 275123014-zielony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Włąśnie przejechałem około 300 kilometrów na A4-ce. Wpadłem i

> zacząłęm testować co mój nowy bravcik potrafi. Trochę jednak sie

> sparzylem . Przesiadajac sie ze skody felici 1.6 na bravo 1.4

> dało sie to BARDZO odczuc. Myslalem ze nie bedzie tak zle, ale

> jednak brakuje koni. Napiszcie jak to u was jest, bo ja kurcze

> dałem rade z niego wycisnąć z górki 188 . Natomiast na prostej

> juz zaczalem go całowac byle by choc troszke zaczal przyspieszac

> ale no kurde nie da rady. Juz nie wspomne jak zaczynam jechac

> pod gorke a tu autko zamiast ciagnac to zwalnia. Redukowanie

> podczas wyprzedzania z predkoscia 130 to szalenstwo, a o

> przyspieszeniu nie ma mowy. I tak na marginesie do cholery ile

> wkoncu 1.4 ma koni ?? w dowodzie mi wpisali 55, a w tabelach

> opisowych znalazlem 80.

moja 1,9JTD 2001r., 100PS, 205.000km wg licznika 195km/h bez łaski icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez zlosnik.gif Bravo z '97 roku 1.6 16v paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze wiecej smile.gif generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie :

Hamucle :

przod tarcze brembo rowkowane

przod klocki ferodo

silnik:

Uklad dootowy K&N

Chip tuning u firmy V-tech w krakowie

uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem

Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o tloczkach zeby.GIF no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies wcisnal zeby.GIF

a pozniej na hamownie bym sie udal smile.gif

Co o tym myslicie ?

Pozdro 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v

> paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala

> 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze

> wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie

> :

> Hamucle :

> przod tarcze brembo rowkowane

> przod klocki ferodo

> silnik:

> Uklad dootowy K&N

> Chip tuning u firmy V-tech w krakowie

> uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem

> Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o

> tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies

> wcisnal

> a pozniej na hamownie bym sie udal

> Co o tym myslicie ?

> Pozdro

do 120-koni moze dobijesz smile.gif chyba ze sie w krakowie postaraja to mzoe i 130 wiecej nie sadze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v

> paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala

> 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze

> wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie

> :

> Hamucle :

> przod tarcze brembo rowkowane

> przod klocki ferodo

> silnik:

> Uklad dootowy K&N

> Chip tuning u firmy V-tech w krakowie

> uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem

> Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o

> tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies

> wcisnal

> a pozniej na hamownie bym sie udal

> Co o tym myslicie ?

> Pozdro

Jestes zdecydowany na chip tuning w 100 %? Bo wybulisz ponad 1000 zl a da ci to max 7-10 koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm jak sie wszyscy chwala to ja tez Bravo z '97 roku 1.6 16v

> paliwo suprema 98 2 osoby na przodzie okolo 190 kg poleciala

> 200km/h z malutkim haczkiem i wydaje mi sie ze bedziesz jeszcze

> wiecej generalnie to planuje kilka przerobek w moim bravolocie

> :

> Hamucle :

> przod tarcze brembo rowkowane

> przod klocki ferodo

> silnik:

> Uklad dootowy K&N

> Chip tuning u firmy V-tech w krakowie

> uklad wydechowy --- no i tu jeszcze nie wybralem

> Pozniej myslalem o jakims sportowym walku, kole zamachowym, moze o

> tloczkach no i oczywiscie sportowe zawieszenie bym sobie jakies

> wcisnal

> a pozniej na hamownie bym sie udal

> Co o tym myslicie ?

> Pozdro

Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi spokojnie.Ja już się rozglądam grinser006.gif Zobacz przykładowe ceny nowych kutuch tłoków i korbowodów. http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html

Jak wrażenia?palacz.gifJeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika.Co do wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i mam+15km.nono.gifDużo i długo by o tym pisać.Proponuje pokopać w sieci apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe już grinser006.gif Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....hmm.gifA Wy to pewnie wszysko wiecie i tak...grinser006.gif Pozdro drive.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki >

azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi spokojnie

No wiec tak widze ze kolega sie tutaj troszke zna smile.gif o podtlenku nawet nie myslem bo to szkoda pieniedz uzyl bym z 30 razy i silnik do wymiany zeby.GIF a nie o to tutaj chodzi... Za turbawka tez sie rozgladalem lecz jeszcze to poczeka z oczywistych powodow brak funduszu zeby.GIF Niestety jeszcze nie pracuje zeby.GIF znaczy pracuje ale dorywczo jako ochrona to grosze dostaje zeby.GIF

>.Ja już się rozglądam Zobacz przykładowe ceny nowych

> kutuch tłoków i korbowodów.

> http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html

> Jak wrażenia?

giT z tym ze to tez nistety musi poczekac...

>Jeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być

> dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności

> silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu

> zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika.

Tak z tym tez sie zgodze Filtr zamawiam ze strony K&N przez bezposredniego daelera z Sosnowca wiec mam kawaleczek do niego... szfagier zamawial do Pumy u tego kolesia i nawet dosc sie sprawdza..... Przy dobrym zamontowaniu wszystko jest giT za to jeszcze lepszy efekt daje sciagniecie lampy lewej... podczas jazdy filtr dostaje ogromna mase zimnego powietrza co robi swoje zeby.GIF

>Co do

> wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i

> mam+15km.Dużo i długo by o tym pisać.

CO do tego to juz sie rozgladalem i jade do firmy, ktora to zrobi za mnie zlosnik.gif

>Proponuje pokopać w sieci

> apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej

> firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do

> hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba

> zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe

> już Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....A Wy to pewnie wszysko

> wiecie i tak... Pozdro

Hamulce to podstawa zeby.GIF maja moc trzeba sie miec czy zatrzymac zeby.GIF No niestety wszystko sie wiaze z kosztami... chcac miec cos trzeba czyms zaplacic zeby.GIF nie majac warsztatu trzeba czyms zaplacic wiekszym zeby.GIF takie sa realia zeby.GIF

Co do kolegi, ktory pyta czy 1000 zl na chipa to akurat firma robi to za 650 czego efektem jest 12 km ... wydaje mi sie ze to rozsadna cena za 12 klaczy smile.gif

POzdro 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do podniesnienia mocy to moim zdanie only turbo!!!Żadne podtlenki

> azotu.W używanych częściach można całość zrobić za 6 tysi

> spokojnie.Ja już się rozglądam Zobacz przykładowe ceny nowych

> kutuch tłoków i korbowodów.

> http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_20211301__PND_20211223__PL1_0__PL2_0.html

> Jak wrażenia?Jeśli chodzi o filtr nie jest to prosty zakup!Musi być

> dedykowany do konkretnej marki,chociaż do pojemności

> silnka.Trzba zrobić konkretny dolot najlepiej gdzieś ze spodu

> zderzeka.Musisz odizolować rurki od ciepła z silnika.Co do

> wydech to też nie jest ot tak.Wstawiam tłumik buczący i

> mam+15km.Dużo i długo by o tym pisać.Proponuje pokopać w sieci

> apropo tuningu mechanicznego lub udać się do konkretnej

> firm...ale tam mamona wypłynie CI z kieszeni momentlnie.Co do

> hebli i zawiech to masz racje.CZymś zwiększoną moc trzeba

> zatrzymac i poprawić trakcje.Ale to też długi temat.Dobra kończe

> już Rozpisałęm się gdzieś dzisiaj....A Wy to pewnie wszysko

> wiecie i tak... Pozdro

No to luzik.grunt to wydać kase,mieć z tego satysfakcje i efekt cool.gif Życzę udanych zmian w gablocie.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania szybkościomierza mogą znacznie róznić się od rzeczywistej prędkości.

Do niedawna jeździłem lanosem 1.5 z LPG - na autostradzie ciągnął 190 km/h a w tym czasie GPS pokazywał 174 km/h.

Swojej obecnej maryśki nie miałem okazji przetestować na autostradzie (do najbliższej mam 150 km frown.gif ), ale na drodze ekspresowej bez problemu wchodzi 170 km/h i jest jeszcze zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.