Skocz do zawartości

przejście do hamowania silnikiem


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału gazu, czy nie do końca

i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy też nie koniecznie hmm.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału

> gazu, czy nie do końca

> i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy

> też nie koniecznie

no u mnie sie to plynnie odbywa bez szarpniec.

Pytasz ogolnie czy o Lacetti ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału

> gazu, czy nie do końca

> i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy

> też nie koniecznie

W Aveo jest płynne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie w Lacetti płynnie, bez żadnych szarpnięć.

> A tak właściwie, to o co Ci chodzi?

> xyz

bo u mnie to jest tak ze po puszczeniu gazu jakby z opóźnieniem zaczynał hamować silnikiem - chwile jakby chciał jechać jeszcze zlosnik.gif

no i potem po dodaniu gazu też nie jest płynnie, też tak jakby reakcja nie była natychmiastowa

coś chyba trza podregulować ... hmm.gif w ASO zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału

> gazu, czy nie do końca

> i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy

> też nie koniecznie

w uniaku mam małą turbo dziurę biglaugh.gif a lucek zazwyczaj płynnie (zbieram się do serwisu już miesiąc czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w uniaku mam małą turbo dziurę a lucek zazwyczaj płynnie (zbieram

> się do serwisu już miesiąc czasu)

ja musze umówić się z tym amorem i własnie z tymi opóźnionymi reakcjami - już się cieszę na wizytę w ASO zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> już się cieszę na wizytę w ASO

> chyba jesteś uprzedzony

bardzo zlosnik.gif

a po drugie pracuję poza Wawą, raczej dłuzej niż 8h i bez samochodu jak bez ręki smirk.gif

> ad meritum - u mnie przejście do hamowania silnikiem i ponowne

> przyspieszenie odbywa się płynnie bez szarpnięć, na benzynce też

waytogo.gif będziem walczyć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zatanawiam z tym hamowaniem i mysle ze trzeba uscislic to o co chodzi, juz wyjasniam:

w silnikach 1,4 i 1,6 oczywicie wszystkie 16v, jak samochod schodzi z orbrotow to sie lekko zawiesza silnik na obrotach i moze sie wydawac ze nie jest to plynne, a teraz przypieszenie te silniki maja zmienna geometrie kolektora dolotowego w zwiazku z tym przy predkosci obrt. silnika ok 3,5 ty obr przelacza sie na ten mniejszy kanal dolotowy , jak sie plynnie przyspiesza to czuc takie jak gdyby kopniecie-szarpniecie w w zwiazku z tym przyjmijmy taka sytuacje ze jedziemy zaczynamy hamowac silnikiem on namschodzi lekko ponizej 3,5tys obr i wtedy naciskamy gaz no i efekt chwilowego "przymulenia"i kopniecia. Nie twierdze ze to jest przyczyna ale mialem lanosa nubire i aveo i we wszytkich jet podobnie, oile pamietam to silnik 1,8 tego systemu nie ma, ale tu nie jetem do konca pewien bo w GM nikt nie byl w stanie mi odpowiedziec, a silnika nie rozbieralem. podobna zasade ma opel w silnikach tzw twinport, ale tam nieco inaczej jest to rozwiazane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak sie zatanawiam z tym hamowaniem i mysle ze trzeba uscislic to o

> co chodzi, juz wyjasniam:

mi raczej chodzi o niższe obroty ... choć muszę sprawdzić - poobserwować smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.