rwIcIk Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału gazu, czy nie do końca i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy też nie koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mDziubek Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału > gazu, czy nie do końca > i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy > też nie koniecznie no u mnie sie to plynnie odbywa bez szarpniec. Pytasz ogolnie czy o Lacetti ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 > czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału > gazu, czy nie do końca > i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy > też nie koniecznie W Aveo jest płynne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz Napisano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2006 U mnie w Lacetti płynnie, bez żadnych szarpnięć. A tak właściwie, to o co Ci chodzi? xyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 > no u mnie sie to plynnie odbywa bez szarpniec. > Pytasz ogolnie czy o Lacetti ? no tak głównie o Lacetti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 > U mnie w Lacetti płynnie, bez żadnych szarpnięć. > A tak właściwie, to o co Ci chodzi? > xyz bo u mnie to jest tak ze po puszczeniu gazu jakby z opóźnieniem zaczynał hamować silnikiem - chwile jakby chciał jechać jeszcze no i potem po dodaniu gazu też nie jest płynnie, też tak jakby reakcja nie była natychmiastowa coś chyba trza podregulować ... w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 > czy jest płynne an początku hamowania silnikiem, po puszczeniu pedału > gazu, czy nie do końca > i czy potem, po wciśnieciu pedału ponownie płynnie przyspiesza, czy > też nie koniecznie w uniaku mam małą turbo dziurę a lucek zazwyczaj płynnie (zbieram się do serwisu już miesiąc czasu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 > w uniaku mam małą turbo dziurę a lucek zazwyczaj płynnie (zbieram > się do serwisu już miesiąc czasu) ja musze umówić się z tym amorem i własnie z tymi opóźnionymi reakcjami - już się cieszę na wizytę w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 już się cieszę na wizytę w ASO chyba jesteś uprzedzony ad meritum - u mnie przejście do hamowania silnikiem i ponowne przyspieszenie odbywa się płynnie bez szarpnięć, na benzynce też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 > już się cieszę na wizytę w ASO > chyba jesteś uprzedzony bardzo a po drugie pracuję poza Wawą, raczej dłuzej niż 8h i bez samochodu jak bez ręki > ad meritum - u mnie przejście do hamowania silnikiem i ponowne > przyspieszenie odbywa się płynnie bez szarpnięć, na benzynce też będziem walczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2006 tak sie zatanawiam z tym hamowaniem i mysle ze trzeba uscislic to o co chodzi, juz wyjasniam: w silnikach 1,4 i 1,6 oczywicie wszystkie 16v, jak samochod schodzi z orbrotow to sie lekko zawiesza silnik na obrotach i moze sie wydawac ze nie jest to plynne, a teraz przypieszenie te silniki maja zmienna geometrie kolektora dolotowego w zwiazku z tym przy predkosci obrt. silnika ok 3,5 ty obr przelacza sie na ten mniejszy kanal dolotowy , jak sie plynnie przyspiesza to czuc takie jak gdyby kopniecie-szarpniecie w w zwiazku z tym przyjmijmy taka sytuacje ze jedziemy zaczynamy hamowac silnikiem on namschodzi lekko ponizej 3,5tys obr i wtedy naciskamy gaz no i efekt chwilowego "przymulenia"i kopniecia. Nie twierdze ze to jest przyczyna ale mialem lanosa nubire i aveo i we wszytkich jet podobnie, oile pamietam to silnik 1,8 tego systemu nie ma, ale tu nie jetem do konca pewien bo w GM nikt nie byl w stanie mi odpowiedziec, a silnika nie rozbieralem. podobna zasade ma opel w silnikach tzw twinport, ale tam nieco inaczej jest to rozwiazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > tak sie zatanawiam z tym hamowaniem i mysle ze trzeba uscislic to o > co chodzi, juz wyjasniam: mi raczej chodzi o niższe obroty ... choć muszę sprawdzić - poobserwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2006 > mi raczej chodzi o niższe obroty ... choć muszę sprawdzić - > poobserwować u mnie jest i na niskich plynnie - na gazie, a na benzynie nie pamietam juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.