Skocz do zawartości

planowana głowica


brayan18

Rekomendowane odpowiedzi

> chciałem splanować głowice w cc900 i pytanie teraz do tych co tak

> zrobili: ile mozne KM przybyć po blanie około 0,7 i jakie są

> koszty obrabiania głowicy? jak ktoś ma to bym prosił o wykresy z

> hamowni przed i po obróbce

myślę ze po takim poważnym zabiegu to i z 10KM wiecej bedzie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałem splanować głowice w cc900 i pytanie teraz do tych co tak

> zrobili: ile mozne KM przybyć po blanie około 0,7 i jakie są

> koszty obrabiania głowicy? jak ktoś ma to bym prosił o wykresy z

> hamowni przed i po obróbce

20-40zł

jakies inne mody masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałem splanować głowice w cc900 i pytanie teraz do tych co tak

> zrobili: ile mozne KM przybyć po blanie około 0,7 i jakie są

> koszty obrabiania głowicy? jak ktoś ma to bym prosił o wykresy z

> hamowni przed i po obróbce

dołacze sie do pytania

czy jest jakas roznica planowania glowicy z klawiatura mechaniczna a hydrauliczna i ile mozna max planowac gł z klawaiatura hydrauliczna w 900??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałem splanować głowice w cc900 i pytanie teraz do tych co tak

> zrobili: ile mozne KM przybyć po blanie około 0,7 i jakie są

> koszty obrabiania głowicy? jak ktoś ma to bym prosił o wykresy z

> hamowni przed i po obróbce

ja miałem planowana 2 razy przy okazji wymiany UPG no i jesli tylko chcesz planowac zeby zwiekszyc moc to daj se spokoj.Praktycznie nie odczuwalne to jest.Tak ogolnie z zabawa e zwiekszanie mocy w 900 daj se spokoj.Ale są wyjatki grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja miałem planowana 2 razy przy okazji wymiany UPG no i jesli tylko

> chcesz planowac zeby zwiekszyc moc to daj se spokoj.Praktycznie

> nie odczuwalne to jest.Tak ogolnie z zabawa e zwiekszanie mocy w

> 900 daj se spokoj.Ale są wyjatki

no bez przesady przeciez jakos mozna podgonic mocy troche. ktos ma jeszcze jakies pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no bez przesady przeciez jakos mozna podgonic mocy troche. ktos ma

> jeszcze jakies pomysły??

uwazaj zebys sie nie zdziwil tym podganianiem planujac tylko glowice cfaniaczek.gif

dobra kłamalem planuj chopie to daje jakies 30 kucóf zalezy jeszcze jak kto planuje.Nie chcialem zebys planowal bo bylbys lepszy ode mnie oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy UPG jeno zabielają

> Jeśli chodzi o głowice to sam plan nie wystarczy. Trzeba się pobawić

> z kanałami i zaworkami... dopiero wtedy jakiś efekt będzie

> dopiero.

NO to napisz nam jak to podlubac tylu was tu dlubie te silniki a jak ktos spyta o dlubanie to najprosciej 1,2 zadnych rysunkow ani manuali jak to maja chlopaki co lataja maluchami . Cenie ich zato ze dlubia serie bo do malucha tez mozna wsadzic 1,2 a nawet i wiekszy silnik to tam zadna filozofiia wsadzic wiekszy silnik . Wydaje mi sie ze wieksza satysfakcja jest jak podlubiesz sam w garazu iwycisniesz jeszcze troche mocy z seri i objedziez drugigo seryjnego cc badz inne niby szybsze auto. Apozatym niekazdego stac na swapy i na warsztaty tuningowe ktore zdzieraja kase na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałem splanować głowice w cc900 i pytanie teraz do tych co tak

> zrobili: ile mozne KM przybyć po blanie około 0,7 i jakie są

> koszty obrabiania głowicy? jak ktoś ma to bym prosił o wykresy z

> hamowni przed i po obróbce

planuj o jeden milimetr,(30 zl ) popraw komore spalania , wypoleruj zawory i zgraj wylotowe z kolektorem i na lusterko - koszt kilkanascie złotych za materiały.

Nowe uszczelniacze na zawory i dotrzec je w gniazdach 60 zł ) i stocz koło zamachowe z 3 kilogramy( 80 zł z wywazeniem)

Do tego zgrac i wypolerowac serie przepustnicei bedzie ciutke szybciej efekty pewnie minimalne ale zauwazalne zwłaszcza zamach.

Efekty moze i nei powala ale bedzie to zauwazalne za niewielka kase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dłubałeś kiedyś silnik malucha? Jak tak to pochwal się wynikami.

> Tak się składa, że te silniki się "trochę" różnią.

eee tam mialem obydwa w maluchu i 900ka mniej awaryjna a dlubie sie podobnie.

a co do 650 to dała sie pieknie dłubac tylko wiecznym problemem bylo chłodzenie.

Aczkolwiek mialem konkretna wydumke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eee tam mialem obydwa w maluchu i 900ka mniej awaryjna a dlubie sie

> podobnie.

> a co do 650 to dała sie pieknie dłubac tylko wiecznym problemem bylo

> chłodzenie.

> Aczkolwiek mialem konkretna wydumke

Podobnie to dłubie się też wszystkie inne silniki benzynowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy UPG jeno zabielają

ja nie napisalem ze to bylo dla wyrownania tylko splanowana cfaniaczek.gif

> Jeśli chodzi o głowice to sam plan nie wystarczy. Trzeba się pobawić

> z kanałami i zaworkami... dopiero wtedy jakiś efekt będzie

> dopiero.

to chyba nie do mnie chciales napisac ale masz racje 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dołacze sie do pytania

> czy jest jakas roznica planowania glowicy z klawiatura mechaniczna a

> hydrauliczna i ile mozna max planowac gł z klawaiatura

> hydrauliczna w 900??

hydro wytrzymuje max 0,8 do 1mm

mechaniczna 1,8mm i w zasadzie ograniczone tylko spalaniem stukowym zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> NO to napisz nam jak to podlubac tylu was tu dlubie te silniki a jak

> ktos spyta o dlubanie to najprosciej 1,2 zadnych rysunkow ani

> manuali jak to maja chlopaki co lataja maluchami . Cenie ich

> zato ze dlubia serie bo do malucha tez mozna wsadzic 1,2 a

> nawet i wiekszy silnik to tam zadna filozofiia wsadzic

> wiekszy silnik . Wydaje mi sie ze wieksza satysfakcja jest jak

> podlubiesz sam w garazu iwycisniesz jeszcze troche mocy z

> seri i objedziez drugigo seryjnego cc badz inne niby szybsze

> auto. Apozatym niekazdego stac na swapy i na warsztaty tuningowe

> ktore zdzieraja kase na maksa.

koleszko miałem 899 poddlubane na jakies 55KM objezdzałem 1,1 a skowej skrzyni.

opis modyfikacji znajdziesz na mojej stronie tzn w klubowiczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.