Skocz do zawartości

Witam sasiadow - mam pytanie - EDIT


Zuraw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z sasiednich kacikow. Mam do was pytanie.

Macie moze jakies sobie tylko znane miejsca gdzie np mozna kupic silnik do multijeta, albo cala pande po mocnym dzwonie z tylu, z ktorego mozna ocalic kompletny zespol napedowy?

Poszukuje dokladnie calego zespolu napedowego z MultiJeta bo chce cos tam uknuc... cfaniaczek.gif

EDIT:

Jakie teraz sa diesle w Pandzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam z sasiednich kacikow. Mam do was pytanie.

> Macie moze jakies sobie tylko znane miejsca gdzie np mozna kupic

> silnik do multijeta, albo cala pande po mocnym dzwonie z tylu, z

> ktorego mozna ocalic kompletny zespol napedowy?

> Poszukuje dokladnie calego zespolu napedowego z MultiJeta bo chce cos

> tam uknuc...

tego nie wiem niestety

> EDIT:

> Jakie teraz sa diesle w Pandzie?

Cały czas 1.3 Mj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam z sasiednich kacikow. Mam do was pytanie.

> Macie moze jakies sobie tylko znane miejsca gdzie np mozna kupic

> silnik do multijeta, albo cala pande po mocnym dzwonie z tylu, z

> ktorego mozna ocalic kompletny zespol napedowy?

> Poszukuje dokladnie calego zespolu napedowego z MultiJeta bo chce cos

> tam uknuc...

> EDIT:

> Jakie teraz sa diesle w Pandzie?

Jakiś czas temu MJ był na Allegro ale ceny nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... i do tego sa kolizyjne teraz

W 8V mamy kosztowną (Wrocław: ok. 200 zł usługa z uszczelką,

płytki osobno, chyba po 15 zł - oficjalnie zawsze dają nowe)

regulację luzów zaworowych. Teraz zafundowali nam jeszcze

bardziej regularną wymianę paska rozrządu, bo zwlekanie to

większe ryzyko remontu frown.gif I to za 5 KM biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 8V mamy kosztowną (Wrocław: ok. 200 zł usługa z uszczelką,

> płytki osobno, chyba po 15 zł - oficjalnie zawsze dają nowe)

> regulację luzów zaworowych. Teraz zafundowali nam jeszcze

> bardziej regularną wymianę paska rozrządu, bo zwlekanie to

> większe ryzyko remontu I to za 5 KM

Ja wymienialem pasek przy 100kkm, chociaz w k. gwarancyjnej mam co 120kkm. Za to FIAT zmienil teraz na 80kkm sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panda 1.2 8v ma tylko 60KM????

> Co ja tak zmulili? Przeciez te silniki maja po 75KM...

z tego co pamietam to 1.2 8V od zawsze mialo 60KM, a teraz w zaleznosci od modelu wozu ma 60-65KM.

1.2 16V jest w zakresie od 75 do 80KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co pamietam to 1.2 8V od zawsze mialo 60KM, a teraz w zaleznosci od modelu wozu ma 60-65KM.

> 1.2 16V jest w zakresie od 75 do 80KM

O ile to te same silniki to mój 1,2 8V z Punto I mial dokladnie 73KM. Moze ze wzgledów ekologicznych troche przydusili ten silnik hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile to te same silniki to mój 1,2 8V z Punto I mial dokladnie 73KM.

> Moze ze wzgledów ekologicznych troche przydusili ten silnik

Dokladnie tak. Poprzednie silniki 1.2 8V mialy 75 KM ale zostaly przymulone z uwagi na normy emisji. Zostaly zmienione tloki, rozrzad i kolektor dolotowy i wydechowy chyba tez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panda 1.2 8v ma tylko 60KM????

> Co ja tak zmulili? Przeciez te silniki maja po 75KM...

1,2 16V mial 75KM a potem 82KM w 8 zaworówkach bylo od zawsze 60KM zlosnik.gif 8V to przeciez tylko 2 "wentyle" na cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1,2 16V mial 75KM a potem 82KM w 8 zaworówkach bylo od zawsze 60KM

> 8V to przeciez tylko 2 "wentyle" na cylinder

O ile dobrze pamietam to pierwsze 1,2 16V w Punto I miały 85KM (Punto Stile bodajze..). Pozniej w Punto II mialy mniejszą moc. A co do 1,2 8V to ja nadal się będę upierał ze w Punto I miał 73KM (z boku auta oznaczenie 75). Jestem tego pewien tak samo jak tego ze teraz siedze przed kompem- jezdzilem takim. Ale byly tez montowane wersje 60KM- temu nie przecze. A co do liczby zaworów na cylinder to ich mala liczba nie oznacza ze auto nie moze miec duzej mocy. Jazz mojego kuzyna o pojemnosci silnika 1,25 8V (taka sama jak w Fiatach) ma 78KM. Tak wiec moc nie zalezy w istotny sposób od samej liczby zaworów- wieksza ich ilosc pozwala efektywnie zastosowac inne techniki usprawniajace silnik. To tyle mojego wywodu, spokojnej nocy zycze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co pamietam to 1.2 8V od zawsze mialo 60KM, a teraz w

> zaleznosci od modelu wozu ma 60-65KM.

> 1.2 16V jest w zakresie od 75 do 80KM

No chyba nie bardzo. Sam w maluchu przeciez mialem silnik 1.2 MPI 73KM mocy wyjsciowej (w mojej wersji byl lekko dlubniety), wiec od zawsze to chyba nie tak bardzo. SPI owszem - mialy 60, ale MPI juz wiecej.

Czy zatem silniki z pandy az tak znacznie roznia sie od tych z palio/punto I ze maja oaz 15KM mniej?

A 1.2 16v mialo 86KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No chyba nie bardzo. Sam w maluchu przeciez mialem silnik 1.2 MPI

> 73KM mocy wyjsciowej (w mojej wersji byl lekko dlubniety), wiec

> od zawsze to chyba nie tak bardzo.

ooo.. rzeczywiscie!

okolo 1997 roku punto I mialo 75KM i bylo to 1.2 8V.

zwracam honor zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.