Skocz do zawartości

SMT5/6/7 a remap (+&-)


iksiu

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ mocy jest coraz mniej zlosnik.gif to zastanawiam się nad porównaniem tych dwóch rzeczy w silniku wolnossącym, tylko bym chciał, żeby osoby, które korzystały/ją napisały coś więcej, niż na tą chwilę wiem:

- korekta zapłonu (remap +; smt +)

- korekta paliwa (remap +; smt +)

- ogranicznik obrotów (remap +; smt -)

- niekasowalna mapa (remap +; smt -)

- 2 mapy (remap -; smt +)

- logi (remap -; smt +)

- łatwe podłączenie PC (remap -; smt +)

No i prosta matematyka pokazauje, że remap ma 4 plusy i 3 minusy, a smt 5 plusów i 2 minusy, przy którym jeden można wyeliminować modyfikując seryjnego chipa zlosnik.gif ?

Dlatego też, fachury - co jest nie tak ze świnią, że i tak lepszy jest remap ? Aha, zasad działania nie trzeba tłumaczyć smile.gif

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - ogranicznik obrotów (remap +; smt -)

na SMT to chyba da się przesunąć obroty z tego co czytałem to SMT7 ma taką funkcję ale mogę się mylić

> - 2 mapy (remap -; smt +)

zawsze można zrobić podstawkę i mieć dwa chipy i tylko przestawiać zworkę która mapa ma być czytana

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na SMT to chyba da się przesunąć obroty z tego co czytałem to SMT7 ma

> taką funkcję ale mogę się mylić

Oficjalnie nie ma takiej funkcji, ale podobno jest możliwość jej zrealizowania zlosnik.gifok.gif

> zawsze można zrobić podstawkę i mieć dwa chipy i tylko przestawiać

> zworkę która mapa ma być czytana

> pzdr

Od dawna wiadomo, że nie trzeba mieć dwóch chipów - można to zrobić w jednym zlosnik.gif Przełączanie map oczywiście może być za pomocą przełącznika zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można tak jak Electrix napisał, zapisać też 2 mapy w 1 kości, ale

> mnie i tak najbardziej chodzi o logi

Jak chcesz to mam schemat fajnego divajsa, który ma możliwość logowania trzech kanałów analogowych 0-5V (np. MAP, TPS), trzech kanałów niskopoziomowych 0-49,5mV (np. czujniki EGT typu K), jednego kanału RPM i jednego kanału AFR z szerokopasmówki. Ja już jestem w trakcie budowy pierwszego takiego egzemplarza zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to już kiedys ale napisze jeszcze raz, poprzez smt i inne świnie fałszujesz informacje z czujników przez co ecu działa inaczej, poprzez remap ecu wie co ma zrobić i działa tak jak widzi w czujnikach czyli jak seria ecu. logowanie da sie zrobić na seria ecu, live time maping tesh ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisałem to już kiedys ale napisze jeszcze raz, poprzez smt i inne

> świnie fałszujesz informacje z czujników przez co ecu działa

> inaczej, poprzez remap ecu wie co ma zrobić i działa tak jak

> widzi w czujnikach czyli jak seria ecu.

Panie, to ja wiem zlosnik.gif

>logowanie da sie zrobić na seria ecu

A będę coś z tego rozumiał zlosnik.gif ?

>live time maping tesh

Są jakieś wolne terminy w stodole zlosnik.gif ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A CO Z PODWIESZANIEM SIE OBROTOW??!!?? i 2 lub 3 barowym mapsensorem

bo widzialem juz 1 na swini dobrze zrobionego a na seryjnym kompie jeszcze nie, slyszalem ze tez wysteepuje u was ten problem , a moze ma zle informacje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A CO Z PODWIESZANIEM SIE OBROTOW??!!?? i 2 lub 3 barowym mapsensorem

> bo widzialem juz 1 na swini dobrze zrobionego a na seryjnym kompie

> jeszcze nie, slyszalem ze tez wysteepuje u was ten problem , a

> moze ma zle informacje??

Nie ma żadnych problemów ani z obrotami ani z mapsensorem o większym zakresie ciśnień zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestes pewien ze niezdaza sie falowanie obrotow na dole, powidzmy

> 1000-1500-1000-....itd

> ??

> ktos mi mowil ze to temat niedoprzejscia... mam 15 wersji i w kazdej

> tosamo

W moim przypadku nic takiego nie ma, wszystko chodzi elegancko ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jestes pewien ze niezdaza sie falowanie obrotow na dole, powidzmy

> 1000-1500-1000-....itd

> ??

> ktos mi mowil ze to temat niedoprzejscia... mam 15 wersji i w kazdej

> tosamo

temat jak najbardziej do przejścia ok.gif czy to 2bary czy 3-y, czy to wtryski 240ccm czy 340ccm i więcej, fakt narazie dwa auta są tak wystrojone że objawy falowania obrotów występują ale w testach udało mi się już to wyeliminować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panie, to ja wiem

> A będę coś z tego rozumiał ?

tak, są gotowe programy do logowania i wystarczy wpiąć się z fejsem i będziesz widział wsio jak na dłoni.

> Są jakieś wolne terminy w stodole ?

która pora roku Cie interesuje? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.