jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 Panowie - to nie zart - pytam powaznie: co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy zalozenie takie ze pierscienie sa ok? auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie? jak nie to co? pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Panowie - to nie zart - pytam powaznie: > co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy > zalozenie takie ze pierscienie sa ok? > auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak > strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi > przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie? > jak nie to co? > pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto > naprawic? moze to samo co u mnie?? uszczleniacze zaworow ale z drugiej strony z rury to mi nie dymi zeby bylo widac - jednak w spalinach czuc delikatnie spalony olej i nie mozliwe zeby az tak prze znie walilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 Moze uszczelniacze na zaworach I gdzies tamtedy sie olej dostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 co do dymy to jest po prostu niebiesko-szary.. zdecydowanie bardziej niebieski niz szary.. a jesli szary to ta szarosc wpada w kawe z mlekiem dymi od momentu zapalenia - im bardziej cieply tym mocniej.. nawet jadac rowno 2tys obrotow tez dymi.. a jak go sie przeciagnie tak do 5tys to jakby mniej.. najbardziej po zmianie biegow.. badz po odjeciu i nawet delikatnym dodaniu gazu.. wtedy 20sec nic nie widac z tylu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > co do dymy to jest po prostu niebiesko-szary.. zdecydowanie bardziej > niebieski niz szary.. a jesli szary to ta szarosc wpada w kawe z > mlekiem > dymi od momentu zapalenia - im bardziej cieply tym mocniej.. nawet > jadac rowno 2tys obrotow tez dymi.. a jak go sie przeciagnie tak > do 5tys to jakby mniej.. najbardziej po zmianie biegow.. badz po > odjeciu i nawet delikatnym dodaniu gazu.. wtedy 20sec nic nie > widac z tylu.. jestes pewien ze pierscienie ok?? kolor tegi dymu moze o zapowiadac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Panowie - to nie zart - pytam powaznie: > co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy > zalozenie takie ze pierscienie sa ok? > auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak > strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi > przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie? > jak nie to co? > pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto > naprawic? zupelnie wywalone uszczelniacze,prowadnice,pęknięcie etc. - generalnie pewnie sprawa głowicy...jesli myślisz ze dół sprawny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > zupelnie wywalone uszczelniacze,prowadnice,pęknięcie etc. - > generalnie pewnie sprawa głowicy...jesli myślisz ze dół > sprawny... to moze kuźwa mam tylko glowice zwalona? byloby cudownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > to moze kuźwa mam tylko glowice zwalona? byloby cudownie trzeba zdjąć czapę i obadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > to moze kuźwa mam tylko glowice zwalona? byloby cudownie Bardzo mozliwe ze uszczelka lub głowica jest popękana i ładnie daje do cylinderków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > trzeba zdjąć czapę i obadać no cholera.. trzeba.. musze sie za to wziac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > Bardzo mozliwe ze uszczelka lub głowica jest popękana i ładnie daje > do cylinderków tchneliscie we mnie nadzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > tchneliscie we mnie nadzieje co nie znaczy ze moglbys gore "poprawic" przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > tchneliscie we mnie nadzieje nie chce wrożyc z fusów, ale moze ta głowiczka co ja z magicem zmienialiscie byla od poczatku jakas nie teges? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > nie chce wrożyc z fusów, ale moze ta głowiczka co ja z magicem > zmienialiscie byla od poczatku jakas nie teges? byla nowka przeciez nie no byla gites - ale mam nadzieje ze to ona umarla a nie dol caly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > byla nowka przeciez > nie no byla gites - ale mam nadzieje ze to ona umarla a nie dol caly zalozona nowka glowica?? a dol przy tym nie zrobiony?? to nie chce ci zle.... gora byla zrobiona na ''sztywno'' i dol rozpie.....lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > zalozona nowka glowica?? a dol przy tym nie zrobiony?? > to nie chce ci zle.... > gora byla zrobiona na ''sztywno'' i dol rozpie.....lo nie bylo co robic na dole - byly wymienione pierscienie i tyle.. nie bylo sensu robic bo ogladalo dol kilku specow i byli zgodni - jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > nie bylo co robic na dole - byly wymienione pierscienie i tyle.. nie > bylo sensu robic bo ogladalo dol kilku specow i byli zgodni - > jest ok aha - to glowica w takim razie bez zdjecia sie nie obedzie ps zreszta nieoplacalny jest remont silnika - skoro uzywany fajny mozna juz wyrwac za 1200 - 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > aha - to glowica w takim razie bez zdjecia sie nie obedzie > ps zreszta nieoplacalny jest remont silnika - skoro uzywany fajny > mozna juz wyrwac za 1200 - 1500 no wlasnie wiem.. i nie mialem w planie rozbierac tego motoru.. tylko chcialem podmienic go na "nowy".. ale.. skoro to moze glowica to rozebranie gory ma juz sens.. i stad moj watek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 > no wlasnie wiem.. i nie mialem w planie rozbierac tego motoru.. tylko > chcialem podmienic go na "nowy".. ale.. skoro to moze glowica to > rozebranie gory ma juz sens.. i stad moj watek.. to moze nastaw sie na zakup uzywki a tak przy okazji zdejmij glowice i moze sie okazac ze to np. wlasnie te uszczelniacze i koszt bedzie smieszny. zawsze warto ja zdjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ComfortX Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > to moze kuźwa mam tylko glowice zwalona? byloby cudownie Ja stawiam tylko na górę, jeżeli jesteś w 100% pewien dołu. Może też być jeszcze tylko sama UPG walnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Ja stawiam tylko na górę, jeżeli jesteś w 100% pewien dołu. Może też > być jeszcze tylko sama UPG walnięta UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > UPG? rob to co ja uszczelniacze i uszczelka pod UPG - jak nie pomoze silnik na wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtenio Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Panowie - to nie zart - pytam powaznie: > co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy > zalozenie takie ze pierscienie sa ok? > auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak > strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi > przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie? > jak nie to co? > pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto > naprawic? Kolego zobacz na chodzacym silniku czy ci nie babluje w zbiorniku wyrownawczym , odkrec korek od plynu chlodniczego bo moze daje ci plyn do komory spalania a efekt bedzie podobny tez bedzie walic jak z ikarusa no i bedziesz mial spuchniete przewody od chlodzenia ale tak czy inaczej bez zdjecia glowki nic sie nie dowiesz o ile jestes pewien ze dol jest OK .Jak bedziesz mial uwalone pierscienie olejowe albo rozhartowane uszczelniajace to tez bedzie taki efekt ( najczesciej tak sie dzieje po przegrzaniu silnika albo uwaleniu termostatu ) i dalszej jezdzie , ale wtedy bedzie ci polykal olej wiadrami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > Kolego zobacz na chodzacym silniku czy ci nie babluje w zbiorniku > wyrownawczym , odkrec korek od plynu chlodniczego bo moze daje > ci plyn do komory spalania a efekt bedzie podobny tez bedzie > walic jak z ikarusa no i bedziesz mial spuchniete przewody od > chlodzenia ale tak czy inaczej bez zdjecia glowki nic sie nie > dowiesz o ile jestes pewien ze dol jest OK .Jak bedziesz mial > uwalone pierscienie olejowe albo rozhartowane uszczelniajace to > tez bedzie taki efekt ( najczesciej tak sie dzieje po > przegrzaniu silnika albo uwaleniu termostatu ) i dalszej jezdzie > , ale wtedy bedzie ci polykal olej wiadrami . nie - to nie jest nic z plynem chlodniczym - caly uklad jest OK.. silnik tez nigdy nie byl przegrzany.. olej wlasnie lyka wiadrami ale.. dzis wykopalem z garazu glowice - zawiozlem do goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie glowicami.. za 250zl ma byc jak nowka tylko nie piszcie aby ja od razu polerowac itd.. nie ma opcji - chce ja wlozyc i zobaczyc jak sie bedzie zachowywac auto - jak nie bedzie tak dymic to spoko - po problemie.. a jak bedzie to coz.. sprzedam glowice i bede musial kupic caly motor ktory jest sprawny i tyle.. mysle ze dopiero co zrobiona glowice za 300zl sie sprzeda bez problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.