Skocz do zawartości

quiz techniczny


jaktob77

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - to nie zart - pytam powaznie:

co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy zalozenie takie ze pierscienie sa ok?

auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie?

jak nie to co?

pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto naprawic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie - to nie zart - pytam powaznie:

> co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy

> zalozenie takie ze pierscienie sa ok?

> auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak

> strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi

> przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie?

> jak nie to co?

> pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto

> naprawic?

moze to samo co u mnie?? uszczleniacze zaworow ale z drugiej strony z rury to mi nie dymi zeby bylo widac - jednak w spalinach czuc delikatnie spalony olej hmm.gif i nie mozliwe zeby az tak prze znie walilo hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do dymy to jest po prostu niebiesko-szary.. zdecydowanie bardziej niebieski niz szary.. a jesli szary to ta szarosc wpada w kawe z mlekiem smile.gif

dymi od momentu zapalenia - im bardziej cieply tym mocniej.. nawet jadac rowno 2tys obrotow tez dymi.. a jak go sie przeciagnie tak do 5tys to jakby mniej.. najbardziej po zmianie biegow.. badz po odjeciu i nawet delikatnym dodaniu gazu.. wtedy 20sec nic nie widac z tylu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do dymy to jest po prostu niebiesko-szary.. zdecydowanie bardziej

> niebieski niz szary.. a jesli szary to ta szarosc wpada w kawe z

> mlekiem

> dymi od momentu zapalenia - im bardziej cieply tym mocniej.. nawet

> jadac rowno 2tys obrotow tez dymi.. a jak go sie przeciagnie tak

> do 5tys to jakby mniej.. najbardziej po zmianie biegow.. badz po

> odjeciu i nawet delikatnym dodaniu gazu.. wtedy 20sec nic nie

> widac z tylu..

jestes pewien ze pierscienie ok?? kolor tegi dymu moze o zapowiadac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie - to nie zart - pytam powaznie:

> co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy

> zalozenie takie ze pierscienie sa ok?

> auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak

> strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi

> przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie?

> jak nie to co?

> pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto

> naprawic?

zupelnie wywalone uszczelniacze,prowadnice,pęknięcie etc. - generalnie pewnie sprawa głowicy...jesli myślisz ze dół sprawny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zalozona nowka glowica?? a dol przy tym nie zrobiony??

> to nie chce ci zle....

> gora byla zrobiona na ''sztywno'' i dol rozpie.....lo

nie bylo co robic na dole - byly wymienione pierscienie i tyle.. nie bylo sensu robic bo ogladalo dol kilku specow i byli zgodni - jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bylo co robic na dole - byly wymienione pierscienie i tyle.. nie

> bylo sensu robic bo ogladalo dol kilku specow i byli zgodni -

> jest ok

aha - to glowica w takim razie bez zdjecia sie nie obedzie

ps zreszta nieoplacalny jest remont silnika - skoro uzywany fajny mozna juz wyrwac za 1200 - 1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha - to glowica w takim razie bez zdjecia sie nie obedzie

> ps zreszta nieoplacalny jest remont silnika - skoro uzywany fajny

> mozna juz wyrwac za 1200 - 1500

no wlasnie wiem.. i nie mialem w planie rozbierac tego motoru.. tylko chcialem podmienic go na "nowy".. ale.. skoro to moze glowica to rozebranie gory ma juz sens.. i stad moj watek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie wiem.. i nie mialem w planie rozbierac tego motoru.. tylko

> chcialem podmienic go na "nowy".. ale.. skoro to moze glowica to

> rozebranie gory ma juz sens.. i stad moj watek..

to moze nastaw sie na zakup uzywki

a tak przy okazji zdejmij glowice i moze sie okazac ze to np. wlasnie te uszczelniacze i koszt bedzie smieszny. zawsze warto ja zdjac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie - to nie zart - pytam powaznie:

> co moze byc przyczyna makabrycznego dymienia olejem jesli przyjmiemy

> zalozenie takie ze pierscienie sa ok?

> auto ma ta sama moc co mialo - nic nie stracilo na osiagach a jednak

> strasznie strasznie dymi.. powaga jak zimny ikarus - tak mi

> przyszlo do glowy ze moze to nie pierscienie?

> jak nie to co?

> pytam bo moze jednak nie padl mi motor tylko jakies gowienko co warto

> naprawic?

Kolego zobacz na chodzacym silniku czy ci nie babluje w zbiorniku wyrownawczym , odkrec korek od plynu chlodniczego bo moze daje ci plyn do komory spalania a efekt bedzie podobny tez bedzie walic jak z ikarusa no i bedziesz mial spuchniete przewody od chlodzenia ale tak czy inaczej bez zdjecia glowki nic sie nie dowiesz o ile jestes pewien ze dol jest OK .Jak bedziesz mial uwalone pierscienie olejowe albo rozhartowane uszczelniajace to tez bedzie taki efekt ( najczesciej tak sie dzieje po przegrzaniu silnika albo uwaleniu termostatu ) i dalszej jezdzie , ale wtedy bedzie ci polykal olej wiadrami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego zobacz na chodzacym silniku czy ci nie babluje w zbiorniku

> wyrownawczym , odkrec korek od plynu chlodniczego bo moze daje

> ci plyn do komory spalania a efekt bedzie podobny tez bedzie

> walic jak z ikarusa no i bedziesz mial spuchniete przewody od

> chlodzenia ale tak czy inaczej bez zdjecia glowki nic sie nie

> dowiesz o ile jestes pewien ze dol jest OK .Jak bedziesz mial

> uwalone pierscienie olejowe albo rozhartowane uszczelniajace to

> tez bedzie taki efekt ( najczesciej tak sie dzieje po

> przegrzaniu silnika albo uwaleniu termostatu ) i dalszej jezdzie

> , ale wtedy bedzie ci polykal olej wiadrami .

nie - to nie jest nic z plynem chlodniczym - caly uklad jest OK..

silnik tez nigdy nie byl przegrzany..

olej wlasnie lyka wiadrami wink.gif

ale.. dzis wykopalem z garazu glowice - zawiozlem do goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie glowicami.. za 250zl ma byc jak nowka wink.gif

tylko nie piszcie aby ja od razu polerowac itd.. nie ma opcji - chce ja wlozyc i zobaczyc jak sie bedzie zachowywac auto - jak nie bedzie tak dymic to spoko - po problemie.. a jak bedzie to coz.. sprzedam glowice i bede musial kupic caly motor ktory jest sprawny i tyle..

mysle ze dopiero co zrobiona glowice za 300zl sie sprzeda bez problemow wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.