rafi278 Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 A jezdzi ktos na takich hamplach? W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze skutecznoscia w porownaniu do 240mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > A jezdzi ktos na takich hamplach? > W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil > Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze > skutecznoscia w porownaniu do 240mm? Podejdą. Pocoś są większe no nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Podejdą. Pocoś są większe no nie. wiem , ze roznica musi byc ale czy jest az tak duza i czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > wiem , ze roznica musi byc ale czy jest az tak duza i czy warto? zapewne w szkole uczyli fizyki i wiesz co daje wieksza dzwignia wieksza powierzchnia klocka tez robi swoje, pozatym masz duzo wieksza odpornosc na fading Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > zapewne w szkole uczyli fizyki i wiesz co daje wieksza dzwignia > wieksza powierzchnia klocka tez robi swoje, pozatym masz duzo > wieksza odpornosc na fading łone były w doblo, w punto gt i w czymś jeszcze ? dystans 5 mm pod tarcze tak jak pod 240 ? 14 cali minimum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > łone były w doblo, w punto gt i w czymś jeszcze ? > dystans 5 mm pod tarcze tak jak pod 240 ? > 14 cali minimum ? Były jeszcze m.in. w Bravie / Bravo Z tego co pamiętam to właśnie do takich nie trzeba dystansu 14" to minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Były jeszcze m.in. w Bravie / Bravo Z tego co pamiętam to właśnie do > takich nie trzeba dystansu 14" to minimum wlasnie, tez cos takiego slyszalem, ze od brava/bravo tarcza podchodzi bez dystansu, i to by mi najlepiej odpowiadalo bez zadnych kombinacji teraz trzeba tylko to dokladnie sprawdzic, czy to prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > wlasnie, tez cos takiego slyszalem, ze od brava/bravo tarcza > podchodzi bez dystansu, i to by mi najlepiej odpowiadalo bez > zadnych kombinacji > teraz trzeba tylko to dokladnie sprawdzic, czy to prawda Prawda KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Były jeszcze m.in. w Bravie / Bravo Z tego co pamiętam to właśnie do > takich nie trzeba dystansu 14" to minimum no i jeszcze w Sienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > no i jeszcze w Sienie No tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Prawda KLIK ok, dzieki teraz tylko sprawdzic organoleptycznie i mozna brac sie do pracy cos czuje ze hampelki zagoszcza u mnie w autku wczesniej niz nowy engin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > ok, dzieki > teraz tylko sprawdzic organoleptycznie i mozna brac sie do pracy > cos czuje ze hampelki zagoszcza u mnie w autku wczesniej niz nowy no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji ja np. dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo zapasowe tez 13scie cali > engin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie > warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji ja np. > dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo > zapasowe tez 13scie cali > > engin a po co na zapasie na tyl zakladasz zapas a na przod tylne pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 az tak to sobie jeszcze zycia nie utrudnialem ale faktycznie to jest sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > no a pomyslales ze musisz miec 14stki na lato , zime i na zapasie > warto sie zastanowic nad 257mm do zwyklej eksploatacji ja np. > dalem spox 257 bo mam nowe zimowki 13nastki i calkiem nowe kolo > zapasowe tez 13scie cali > > engin pomyslalem, pomyslalem, ... a Ty spojrzales na moj profil czym jezdze? ponadto na zapasie mam takze 14 a co za problem zmienic hampelki na seryjne przy zmianie ogumienia na zimowe, i tak mam wiecej roboty niz wiekszosc uzytkownikow bo musze jeszcze odkrecac dystanse i szpilki, to jak jeszcze sobie odkrece zaciski i tarcze to nie taki wielki problem jak sie bawic to na maxa , a i problem z dystansem odpada wiec nie widze z tym wiekszego problemu a napewno bedzie i bezpieczniej kolo zamontowane niz jak z dystansem pod tarcze przy 240mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > pomyslalem, pomyslalem, ... a Ty spojrzales na moj profil czym > jezdze? malenkim wozidelkiem jak my wszyscy > ponadto na zapasie mam takze 14 i zimowki tez masz 14nastki > a co za problem zmienic hampelki na seryjne przy zmianie ogumienia na > zimowe, i tak mam wiecej roboty niz wiekszosc uzytkownikow bo > musze jeszcze odkrecac dystanse i szpilki, to jak jeszcze sobie > odkrece zaciski i tarcze to nie taki wielki problem > jak sie bawic to na maxa , a i problem z dystansem odpada > wiec nie widze z tym wiekszego problemu no niby zaden problem odpowietrzac hample i dwa razy w roku krecic te wszystkie sruby > a napewno bedzie i bezpieczniej kolo zamontowane niz jak z dystansem > pod tarcze przy 240mm no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na > takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod > tarcze Jak ma orginalnego abartha to ma napewno orginalne dystanse i szpilki z abartha. Nie porównuj ich do podkładek pod tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > A jezdzi ktos na takich hamplach? > W szukajce znalazlem, ze kolega Green kiedys na takich jezdzil > Interesuje mnie czy podejda do felg 14" abartha i jak ze > skutecznoscia w porownaniu do 240mm? lepsze hamowanie, ja mialem takie tarcze w Punto i mialem je od wersji GT i 14tki to minimum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 to po jakiego sie rozwodzisz nad zagadnieniem masz abartha to zakladaj 257 wentylowane i zmieniaj zaciski i jazma na kazdy sezon zimowy a potem spowrotem na wiosenny - zaden problem dla chcacego nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > malenkim wozidelkiem jak my wszyscy > i zimowki tez masz 14nastki > no niby zaden problem odpowietrzac hample i dwa razy w roku krecic te > wszystkie sruby > no wlasnie sam pisales ze masz dystanse i szpilki wiec to wyglada na > takim sam poziom bezpieczenstwa jak i dystans przelotowy pod > tarcze a widziales oryginalny dystans od felg abarta?? bo chyba nie, skoro takie glupoty piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.