Skocz do zawartości

Ludzie!!! Regulujcie zawory!!!


Martbex

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135 tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morderca silników!!! hehe.gif

Mając LPG, szczególną uwagę trzeba zwrócić na terminową regulację zaworów! Miałeś szczęście, że nie wypaliło gniazd i przylgni na zaworach. Dobrze, że teraz działa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz

> odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie

> gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu

> (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek

> autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez

> zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135

> tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory

Ile cię kosztowała ta przyjemność?

Bo u mnie trzeba sprawdzić po 110 prawie tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostro ładne przebiegi ja regulowalem przy 115 kkm wcześniej były przy 70 kkm heh ale znów mnie czeka ta przyjemnośc (134kkm) ale to z innych przyczyn zeby.GIF płytki około 7 zł sztuka . poza tym słychac kiedy zawory wymagają regulacji szczególnie na zimnym silniku jak sie zajży pod maske to słychać je.

p.s

bardzo ładny manualik smile.gif prawie jak w książce tylko przystępniej opisany smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak sie zajży pod maske to słychać je.

U mnie jak jest zimny to zawory są ciche jak myszki zlosnik.gif

Dopiero jak się silnik zagrzeje to jak ucho przyłoże to słychac, dlatego przy wymianie uzczelki sprawdziłem luz i jest w normie dlatego nie ma co ruszac. Ale jeżdze tylko na 98oktanów

> p.s

> bardzo ładny manualik prawie jak w książce tylko przystępniej

> opisany

Jesli to była pochwała do mnie (bo odpowiadałeś kiler666) to dziękuję 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Morderca silników!!!

> Mając LPG, szczególną uwagę trzeba zwrócić na terminową regulację

> zaworów! Miałeś szczęście, że nie wypaliło gniazd i przylgni na

> zaworach. Dobrze, że teraz działa

A ja mam 113kkm i nie będę regulował 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ktoś ci wymieniał, czy sam robiłeś? bo jak sam to skąd wziołeś

> płytki???????????

Można to zrobić samemu, kiedyś z wujkiem robiłem w 1.0 fire.

Płytki sa w sklepach z częsciami fiatowskimi, np. jak napisałem w innym poście niedawno - w Chorzowie sklep przy ASO (ul. Wojska Polskiego) jak nie ma w danym dniu potrzebnej płytki to sprowadzą na 2 dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam 113kkm i nie będę regulował

jeśli nie zachodzi taka potrzeba... smile.gif

A w 899 chyba jakoś inaczej są rozwiązane zawory hmm.gif

W ksiażce kiedyś się doczytałem że nie ma paska tylko łańcuch rozrządu i zawory reguluje sie śrubą regulacyujną a nie poprzez wymiane płytek czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można to zrobić samemu, kiedyś z wujkiem robiłem w 1.0 fire.

> Płytki sa w sklepach z częsciami fiatowskimi, np. jak napisałem w

> innym poście niedawno - w Chorzowie sklep przy ASO (ul. Wojska

> Polskiego) jak nie ma w danym dniu potrzebnej płytki to

> sprowadzą na 2 dzień

Tak wink.gif juz samodzielnie mierzyłem luzy u siebie, tylko troche boję się żeby tych szklanek nie złamać

a wzorowałem się na tym manualiku http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat...amp;o=&vc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeśli nie zachodzi taka potrzeba...

> A w 899 chyba jakoś inaczej są rozwiązane zawory

> W ksiażce kiedyś się doczytałem że nie ma paska tylko łańcuch

> rozrządu i zawory reguluje sie śrubą regulacyujną a nie poprzez

> wymiane płytek czy to prawda?

Że jest łańcuch a nie pasek to prawda, ale co do regulacji to słyszałem, że 899 ma samoregulatory 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochwała oczywiście dla ciebie smile.gif tylko taki nawyk z phpbb ze klikam odpowiedz i czasami nie zwrazam uwagi komu smile.gif

co do regulacji to można to samemu bez problemów zrobić smile.gif tylko trzeba znaleść odpowiednie płytki w odpowiedznich sklepach. ostatnio pytałem to major mi odpowiedział gdzie można kupić bo u mnie nie mieli wszystkich. a że wymieniałem wałek na taki od sportinga to i luzy sie pozmieniały trzeba było wymienić płytki smile.gif

thx 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pochwała oczywiście dla ciebie tylko taki nawyk z phpbb ze klikam

> odpowiedz i czasami nie zwrazam uwagi komu

> co do regulacji to można to samemu bez problemów zrobić tylko trzeba

> znaleść odpowiednie płytki w odpowiedznich sklepach. ostatnio

> pytałem to major mi odpowiedział gdzie można kupić bo u mnie nie

> mieli wszystkich. a że wymieniałem wałek na taki od sportinga to

> i luzy sie pozmieniały trzeba było wymienić płytki

> thx

Nie ma problemu 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz

> odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie

> gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu

> (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek

> autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez

> zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135

> tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory

niestety kiedyś wspominałem w którymś z tematów o problemie z odpalaniem jak jest wilgoć, właśnie dostałem telefon z serwisu, że auto pracuje na 1 cylinder ??? co to może oznaczać jak na 3 nie ma kompresji ??? buu.gifbuu.gifbuu.gifbuu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety kiedyś wspominałem w którymś z tematów o problemie z

> odpalaniem jak jest wilgoć, właśnie dostałem telefon z serwisu,

> że auto pracuje na 1 cylinder ??? co to może oznaczać jak na 3

> nie ma kompresji ???

CO?????

Może nie pracuje na 1 hmm.gif

Przecież 1 cylinder to jak motorynka

A jeśli na 3 nie pali to nie wiadomo, może brak kompresji, lub usterka zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CO?????

> Może nie pracuje na 1

> Przecież 1 cylinder to jak motorynka

> A jeśli na 3 nie pali to nie wiadomo, może brak kompresji, lub

> usterka zapłonu

powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !!

nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika, to jeszcze kosztowało to 250zł buu.gifbuu.gifbuu.gifbuu.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w

> Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !!

> nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika,

> to jeszcze kosztowało to 250zł

no ale jak odbierales samochod to nie slyszales ze chodzi tragicznie i jeszcze zaplaciles 250zl?

wsumie sam jestem w trakcie odzyskiwania kasy po "Zrobieniu" pierscieni (zbyszcar ogrodnicza 16/18 zgierz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w

> Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !!

> nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika,

> to jeszcze kosztowało to 250zł

Ja bym złotówki nie zapłacił, dopóki auto nie działało by lepiej niz przed oddaniem do serwisu, po co się za to brali skoro ich przerosło??????????

Swoją droga taka elektronika jaka jest w Uno to smieszne że nie potrafili sobie z tym poradzić angryfire.gif serwisy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale jak odbierales samochod to nie slyszales ze chodzi tragicznie

> i jeszcze zaplaciles 250zl?

> wsumie sam jestem w trakcie odzyskiwania kasy po "Zrobieniu"

> pierscieni (zbyszcar ogrodnicza 16/18 zgierz)

kazałem złożyć co się da i zabrałem go lawetą stamtąd !! angryfire.gifangryfire.gifangryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kazałem złożyć co się da i zabrałem go lawetą stamtąd !!

250 + laweta czy 250 za lawete?

zreszta prawda jest taka jak nie masz zaufanego mechanika to kazdy tnie w ch.. ile wlezie, tylko po to aby jak najwiecej kasy miec dla siebie frown.giffrown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 250 + laweta czy 250 za lawete?

> zreszta prawda jest taka jak nie masz zaufanego mechanika to kazdy

> tnie w ch.. ile wlezie, tylko po to aby jak najwiecej kasy miec

> dla siebie

250zł za NIC ... jak to nazwali "diagnostyka silnika", po rozłożeniu połowy nie potrafili powiedzieć ani słowa angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 250zł za NIC ... jak to nazwali "diagnostyka silnika", po rozłożeniu

> połowy nie potrafili powiedzieć ani słowa

no ja dzisiaj od cwaniaczka ktory sie ukrywal dostalem takie cos jak go wkoncu dorwalem na ulicy:

skan.jpg

przyjdzie poniedzialek i zobaczy sie jak z prawdomownoscia tej osoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz

> odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie

> gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu

> (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek

> autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez

> zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135

> tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory

Wszystko zależy od silnika. Ja miałem uno, które nie miało nigdy regulowanych zaworów i przejechało 277kkm do momentu sprzedaży, z czego ponad 80 kkm na lpg. Za każdym razem paliło na dotyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regulacja zaworów za pomocą płytek jest trochę zabawy - najgorsze jest to, że nie można wcześniej przygotować płytek i po rozbabraniu trzeba dopiero piechotą chodzić po sklepach; czasem brakuje wymiarów i autko stoi a my zap ychamy piechotą.

Uwaga: każdemu przy okazji pomiaru luzu zalecałbym, aby bardzo uważnie obejrzał krzywki na wałku, a jeszcze lepiej pomierzył ich wzniosy. Pół biedy, jeśli równo się zużywają w niewielkim stopniu. Ale zdarza się, że jedna czy kilka jest źle nawęglonych i utwardzonych i krzywka zedrze się zbyt szybko.

Ja mam taki kwiatek,już po 60tkm i powoli myślę o wymianie wałka na nowy. Niestety do silnika uno clip typu 146.C7.000 wałki są najprawdopodobniej nietypowe. Może ktoś tego już próbował w tym silniku?

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKANDAL SKANDAL SKANDAL

STANOWCZO ODRADZAM SERWISU BOSCH`A W KRAKOWIE przy ul. Bora Komorowskiego (Gładysek)

NACIĄGNĘLI MNIE BEZWZGLĘDNIE wczoraj na rozbiórkę CAŁEGO SILNIKA, a dziś w ASO FIAT okazał się, że to

MODUŁ !!

to jest po prostu nie do przyjęcia !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystko spoko, tylko wczoraj w BOSCH`U byli na etapie dobierania się

> do głowicy , przez MODUŁ !!

Bo to nie mechanicy tylko kowale, których coraz więcej na rynku. Aż strach auto oddawać, dlatego jak najwięcej robie sam, a jak już gdzieś daję to patrze na ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to nie mechanicy tylko kowale, których coraz więcej na rynku. Aż

> strach auto oddawać, dlatego jak najwięcej robie sam, a jak już

> gdzieś daję to patrze na ręce.

dokładnie trzeba stać i chyba jeszcze najlepiej to nagrywać !! angryfire.gifangryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SKANDAL SKANDAL SKANDAL

> STANOWCZO ODRADZAM SERWISU BOSCH`A W KRAKOWIE przy ul. Bora

> Komorowskiego (Gładysek)

> NACIĄGNĘLI MNIE BEZWZGLĘDNIE wczoraj na rozbiórkę CAŁEGO SILNIKA, a

> dziś w ASO FIAT okazał się, że to

> MODUŁ !!

> to jest po prostu nie do przyjęcia !!

Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się popsuli trochę ale i tak jest OK.

Będziesz się starał o zwrot kasy od tych partaczy? Bo kurcze mnie by krew zalała gdyby przy moim samochodzie taki błąd popełnili. Awaria modułu jest przecież łatwa do diagnozy. To musieli być na prawdę nieźli "spece".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo

> dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się

> popsuli trochę ale i tak jest OK.

> Będziesz się starał o zwrot kasy od tych partaczy? Bo kurcze mnie by

> krew zalała gdyby przy moim samochodzie taki błąd popełnili.

> Awaria modułu jest przecież łatwa do diagnozy. To musieli być na

> prawdę nieźli "spece".

TAK !! dziś jadę tam, jeszcze w dodatku mają zwracać koszt nowej uszczelki pod pokrywą zaworów, którą zmieniałem 2 tygodnie temu,a teraz mam znowu do wymiany ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TAK !! dziś jadę tam, jeszcze w dodatku mają zwracać koszt nowej

> uszczelki pod pokrywą zaworów, którą zmieniałem 2 tygodnie

> temu,a teraz mam znowu do wymiany ...

Zgodzili się już na zwrot czy jedziesz awanturę robić? Ciekaw jestem jak to się skończy.

Ja walczyłem kilka lat temu z serwisem w Myślenicach. Jednego dnia byli dość wojowniczy ale jak przyjechałem z oceną usterki z ASO to zaraz wzięli się do roboty. Tylko u mnie było inaczej - usługa została wykonana tylko źle.

Każdy może się pomylić tylko wkurza mnie gdy pomimo niezbitych dowodów "fachowcy" idą w zaparte. A potem jest kwas i robi się nieciekawa sytuacja. Ja zawsze na początku uprzejmie pytam czy aby na pewno wszystko było dobrze zrobione a dopiero jak pomimo zwrócenia uwagi nie ma reakcji to się wkurzam.

Życzę udanej walki o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo

> dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się

> popsuli trochę ale i tak jest OK.

A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków... Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze

> wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków...

> Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze?

Spokojnie mogę polecić Auto Krak przy hotelu Krak. To nie jest reklama tylko rada - to do moda smile.gif. Serwisowałem u nich trzy samochody i zawsze byłem zadowolony. Niestety w zeszłym roku podnieśli sobie ceny frown.gif. Do tej pory tylko raz złożyłem im reklamacje - na następny dzień została załatwiona.

Do tej pory zawsze jak chciałem coś zrobić gdzieś indziej "taniej" to w rezultacie lądowałem u nich żeby poprawili robotę.

Ale to co Ty chcesz zrobić to nie jest jakaś trudna robota. Jeżeli tylko masz kawałek garażu to sobie spokojnie poradzisz. Chyba, że nie masz na to czasu. W tym serwisie bardzo opłaca się łączenie kilku napraw - można targować się o cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spokojnie mogę polecić Auto Krak przy hotelu Krak. To nie jest

> reklama tylko rada - to do moda . Serwisowałem u nich trzy

> samochody i zawsze byłem zadowolony. Niestety w zeszłym roku

> podnieśli sobie ceny . Do tej pory tylko raz złożyłem im

> reklamacje - na następny dzień została załatwiona.

> Do tej pory zawsze jak chciałem coś zrobić gdzieś indziej "taniej" to

> w rezultacie lądowałem u nich żeby poprawili robotę.

> Ale to co Ty chcesz zrobić to nie jest jakaś trudna robota. Jeżeli

> tylko masz kawałek garażu to sobie spokojnie poradzisz. Chyba,

> że nie masz na to czasu. W tym serwisie bardzo opłaca się

> łączenie kilku napraw - można targować się o cenę.

Dzieki, popytam. Sam tego nie chce robic, b przy okazji chce zrobic dokladna diagnostyke, sprawdzic kompresje, jakies regulacje... wiec mam nadzieje ze troche z cena zbije.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze

> wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków...

> Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze?

ja ODRADZAM serwisu BOSCH`a przy ul. Bora Komorowskiego !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie trzeba stać i chyba jeszcze najlepiej to nagrywać !!

Nie wiele to da.

Najlepiej pokazać im co gdzie i jak oraz w jakiej kolejności mają sprawdzić i potem zrobić grinser006.gif może wtedy Tobie zapłacą za szkolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.