Bolo_3M Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 Mam taki problem instalacja w seju II generacji BRC Just z ran jak odpale to telepie mi samochodem jakby chodzil na 2 gary w tym samym czasie jak przelacze na PB chodzi idealnie po rozgrzaniu sie fury i przejsciu na LPG chodzi idealnie czyżby trzeba bylo podreguowac troche toto tylko jak ??? osatnio zostaly wymienone plyny ustrojowe plus filtry i świeczki i nic to nie zmienilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruno241 Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > Mam taki problem instalacja w seju II generacji BRC Just z ran jak > odpale to telepie mi samochodem jakby chodzil na 2 gary w tym > samym czasie jak przelacze na PB chodzi idealnie po rozgrzaniu > sie fury i przejsciu na LPG chodzi idealnie czyżby trzeba bylo > podreguowac troche toto tylko jak ??? osatnio zostaly wymienone > plyny ustrojowe plus filtry i świeczki i nic to nie zmienilo najlepiej to podlaczyc pod kompa i zoabczyc co sie dzieje z lambda a czemu nie odpalasz na benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > najlepiej to podlaczyc pod kompa i zoabczyc co sie dzieje z lambda > a czemu nie odpalasz na benzynie? sonda jest nowka wiec to odpada a co do odpalania na BP to zawsze odpalam ale potem przelaczam na LPG bo tak mam to zrobione przelaczanie powyzej 2500 obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nom Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > sonda jest nowka wiec to odpada a co do odpalania na BP to zawsze > odpalam ale potem przelaczam na LPG bo tak mam to zrobione > przelaczanie powyzej 2500 obrotow No to w czym problem jak chodzi dobrze? Stosuj znaki interpunkcyjne, bo nie mozna zrozumiec co napisales w pierwszej wiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > No to w czym problem jak chodzi dobrze? > Stosuj znaki interpunkcyjne, bo nie mozna zrozumiec co napisales w > pierwszej wiadomosci. Tzn nie jest to do konca tak ak myslisz. Bo odpalam na PB i od razu przezucam na LPG i jak juz est na LPG to przejade moze 100 lub 200 m to zaczyna wariowac jak sie zatrzymam nie trzyma obrotow na luzie tylko skacze tak jakby chodzil na 2 gary ale po dluższej jeżdzie jak sie silnik rozgrzeje bardziej to wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nom Napisano 4 Maja 2005 Udostępnij Napisano 4 Maja 2005 > Tzn nie jest to do konca tak ak myslisz. No bo trudno się czyta tak długie zdania złożone. ;-) > dluższej jeżdzie jak sie silnik rozgrzeje bardziej to wszystko Może za szybko zmieniasz na gaz i parownik ulega oszronieniu? A co Ci szkodzi rozgrzac na noPb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > Mam taki problem instalacja w seju II generacji BRC Just z ran jak > odpale to telepie mi samochodem jakby chodzil na 2 gary w tym > samym czasie jak przelacze na PB chodzi idealnie po rozgrzaniu > sie fury i przejsciu na LPG chodzi idealnie czyżby trzeba bylo > podreguowac troche toto tylko jak ??? osatnio zostaly wymienone > plyny ustrojowe plus filtry i świeczki i nic to nie zmienilo I bylem na regulacji i nic nie mogli wyregulowac stwierdzili ze cos musi byc skopane w samochodzie oczywiscie instalacja jest OK ale jakos mi sie nichce wierzyc zeby cos bylo nie tak skoro auto chodzina PB tylko na LPG niechce dzilac i nie wiem co mam robic bo nie moga tego wyregulowac moze zmienic zaklad i podejechac do innego nic nie mowiec co jest nie tak tylko powiedziec zeby wyregulowali bo mnie szlak trofi z ta inatsalacja a taka super i wogóle gdzie moze byc babol zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_j Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 A ile km juz przejechales na tej instalacji? Jezdzenie na gazie przy zimnym parowniku znacznie skraca trwalosc membran. Wg mnie moga nadawac sie one do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > A ile km juz przejechales na tej instalacji? Jezdzenie na gazie przy > zimnym parowniku znacznie skraca trwalosc membran. Wg mnie moga > nadawac sie one do wymiany. 30tys zreszta nikt nic takiego nie powiedzial bo umnie auto samo przelacza na gaz po przekroczeniu obrotow zreszta to nie moje pierwsze auto z LPG wiec troche wiem co i jak a tu taki babol jak cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > 30tys zreszta nikt nic takiego nie powiedzial bo umnie auto samo > przelacza na gaz po przekroczeniu obrotow zreszta to nie moje > pierwsze auto z LPG wiec troche wiem co i jak a tu taki babol > jak cholera U mnie jest podobny efekt - po przelaczeniu z benzyny na gaz, czasem sie zdarza, ze zgasnie (nie zatrzymujac sie na obrotach biegu jalowego), a czasem obroty wariuja <500-1000rpm. Zdarza sie to co ktores(naste) uruchomienie silnika. Gazownik wymienil mi gumke taka w reduktorze (do ktorej przyczepiona jest taka dzwigienka regulacji cisnienia gazu, czy jakos tak), ale niewiele to pomoglo - moze rzadziej tylko tak sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > U mnie jest podobny efekt - po przelaczeniu z benzyny na gaz, czasem > sie zdarza, ze zgasnie (nie zatrzymujac sie na obrotach biegu > jalowego), a czasem obroty wariuja czyli z tego wynika ze moze byc tak ze parownik nie jest OK jak twierdza tylko do dupy ale to by bylo dziwen w poprzednim samochodzie mialem LPG i chzialao to bez zagladania w instalacje 100 tys km albo wiecej nie wiem bo samochod sprzedalem a tu takie cyrki po 30 tys sie dzieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > czyli z tego wynika ze moze byc tak ze parownik nie jest OK jak > twierdza tylko do dupy ale to by bylo dziwen w poprzednim > samochodzie mialem LPG i chzialao to bez zagladania w instalacje > 100 tys km albo wiecej nie wiem bo samochod sprzedalem a tu > takie cyrki po 30 tys sie dzieja wlasnie nie wiem, ale u mnie tak zaczelo wariowac, dopiero po podlaczeniu czujnika TPS. To jest dla mnie podejrzane i to bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > > takie cyrki po 30 tys sie dzieja to co teraz robia gorsze parowniki niz kiedys bo nie bardzo kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > to co teraz robia gorsze parowniki niz kiedys bo nie bardzo kumam sorry Luba do mnie zadzwonila z komunikatem, ze zdala na prawko i wyslalem tylko Twoj cytat. Juz poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > wlasnie nie wiem, ale u mnie tak zaczelo wariowac, dopiero po > podlaczeniu czujnika TPS. To jest dla mnie podejrzane i to > bardzo. no to nie wiem jak ma z nimi rozmawiac juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > no to nie wiem jak ma z nimi rozmawiac juz ..silowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > ..silowo to kiedy przyjedziesz bo sam to nie dam rady niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > to kiedy przyjedziesz bo sam to nie dam rady niestety ..powiadom moderatora ..powazni mowie...Sztywny jest dobry w BRC (i nie tylko)..jak coskowiek z moich opinni potwierdzi to 29 wpadne na pewno ...a moze na tygodniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > ..powiadom moderatora ..powazni mowie...Sztywny jest dobry w BRC (i > nie tylko)..jak coskowiek z moich opinni potwierdzi to 29 wpadne > na pewno ...a moze na tygodniu... tak ale sztywny cos nie bardzo chce zagaladac na watki co niektore, no ja mysle ze do 29 to fura bedzie zrobiona jak powinna bo jak nie to kogos trafie zreszta dzisiaj podjade na kompa to sie okaze gdzie mam dalej jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > tak ale sztywny cos nie bardzo chce zagaladac na watki co niektore, > no ja mysle ze do 29 to fura bedzie zrobiona jak powinna bo jak > nie to kogos trafie zreszta dzisiaj podjade na kompa to sie > okaze gdzie mam dalej jechac ..juz Go i nie tylko jego powiadomilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > ..juz Go i nie tylko jego powiadomilem Potwierdzam . Wygląda na to, że przymarza reduktorek skoro wymieniłeś płyn to może jest coś zapowietrzony . Po rozgrzaniu hula . Spróbuj odpowietrzyć , a i sprawdź jak będzie kulawo chodził czy reduktor ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Potwierdzam . Wygląda na to, że przymarza reduktorek skoro wymieniłeś > płyn to może jest coś zapowietrzony . Po rozgrzaniu hula . > Spróbuj odpowietrzyć , a i sprawdź jak będzie kulawo chodził czy > reduktor ciepły no wlas nie tego nikt nie sprawdzal a jak tak bedzie to wina tych co montowali bo ja sie nieznam na tym tylko oni sa od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 pytanie mam do kolegi fachury otoz mam tez instalke brc just w sc 1.1 spi i problem jest taki ze jak jest zimno (tak ponizej 10 stopni) to cieknie mi plyn chlodniczy z okolic parownika jak jest cieplej tego problemu nie ma na Maciejki w wawie wymienili mi cybanty ale nic to nie dalo jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 Sprawdz jeszcze raz dolot. U mnie gazownik znalazl taka [kurza twarz] - przed mikserem jest taki pierscien z gumowa uszczelka anty-strzalowa i klapka, rowniez anty-strzalowa - owa klapka czasem sie zawieszala w pozycji na maks otwartej. Mowi, ze to moglo byc problemem, ale to wyjdzie w praniu. Klapka wyprostowana (wygieta byla od strzalu) i bede jezdzil. Jak nic nie bedzie wariowac, to widac mial racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.