puzoni86 Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Tak jak w temacie, ponieważ swap już blisko, silniczek już prawie skończony to się pytam . Ile wchodzi oleju i jaki lejecie? Ja mam dojście do Mobil1 full-synt. Czy będzie dobry? Dodam że silnik ma 112kkm przebiegu... I co sądzicie o filtrach oleju firmy KNECHT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baczek Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > Tak jak w temacie, ponieważ swap już blisko, silniczek już prawie > skończony to się pytam . Ile wchodzi oleju i jaki lejecie? Ja > mam dojście do Mobil1 full-synt. Czy będzie dobry? Dodam że > silnik ma 112kkm przebiegu... I co sądzicie o filtrach oleju > firmy KNECHT? A wiesz jaki olej był lany wcześniej ?? Bo przeważnie leje się pół syntetyka (taki był zalecany przez Fiata). Więc nalanie syntetyka grozi spłukaniem nagarów i remontem silnika. EDIT: Przy wymianie wchodzi jakieś 3.8 - 4 litry oleju. Na pierwsze napełnienie 4.3 - 4.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arki Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Wchodzi 3,5 litra - ja zalałem TEXACO Valvoline półsyntetyk i jest bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 ja zalałem TEXACO Valvoline półsyntetyk i jest bardzo dobrze. tak ci sie tylko wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arki Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Sorrki dokładnie to mam Texaco Havoline Extra 10W/40 - na śmietniku jest wykaz i ten olej wypada w nim bardzo dobrze Texaco Havoline Extra 10W/40 SJ/CF SJ - najnowsza klasyfikacja, oleje przewyższające wymagania CF i CF4 - do silnków wysokoobciążonych, wysokoobrotowych, także turboładowanych o długotrwałej pracy. Spełniają wymagania dotyczące emisji szkodliwych substancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy1111 Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > Sorrki dokładnie to mam Texaco Havoline Extra 10W/40 - na śmietniku > jest wykaz i ten olej wypada w nim bardzo dobrze nie przejmuj sie - mam dzisiaj wylewny dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > SJ - najnowsza klasyfikacja, oleje przewyższające wymagania najnowsza jest SL np. Selenia 20K lub Castrol Maghnatec.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arki Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Ja tylko wkleiłem info ze śmietnika - jak dla mnie i dla mojej maryśki (150k przebiegu) klasa SJ wystarczy nie ma co jej rozpieszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > Tak jak w temacie, ponieważ swap już blisko, silniczek już prawie > skończony to się pytam . Ile wchodzi oleju i jaki lejecie? Ja > mam dojście do Mobil1 full-synt. Czy będzie dobry? Dodam że > silnik ma 112kkm przebiegu... I co sądzicie o filtrach oleju > firmy KNECHT? Zalej Mobilem full syntetyk to bardzo dobry olej.... Ja leje Lotos 0w40 ful syntetyk ale gdyby nie ta cena to lałbym Mobila.... A mam na nim zrobione tyle co widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pysia105 Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > Tak jak w temacie, ponieważ swap już blisko, silniczek już prawie > skończony to się pytam . Ile wchodzi oleju i jaki lejecie? Ja > mam dojście do Mobil1 full-synt. Czy będzie dobry? Dodam że > silnik ma 112kkm przebiegu... I co sądzicie o filtrach oleju > firmy KNECHT? Ja mam Bravę od niedawna, ale z tego, co wiem to od 2000 roku poprzedni właściciel wlewał olej syntetyczny lotos a od 2 lat jeździł na LOTOS Traffic Thermal Control 5W40 i ja też taki wlałam. Z silnikiem nie było nigdy problemów, przecieków, ubytku oleju itp., więc nadal taki będę stosować i mam nadzieję, że wszystko będę i bez problemów będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > najnowsza jest SL > np. Selenia 20K lub Castrol Maghnatec.... nie tylko selenia i castrol bo tez i ORLEN PLATINUM i ja własnie na takim jezdze i nie nazekam no i cena 75zł za 4 litry w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damos67 Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 looknij tu jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > looknij tu > jakiś tekst DZIĘKI WAM WSZYSTKIM ZA POMOC Kolejny przykład że na syntetyku silnik potrafi zrobić DUŻO WIĘCEJ! 290kkm to już coś Kolega Glaca z UKP kupując Uno 899 zalane pół-syntetykiem wylał go i zalał full-a. Do tej pory zrobił 170kkm i silnik ,,igiełka", a ja zalewałem tak jak kazali tzn. pół-synt, i od wymiany do wymiany dolewam 2L. Mając tak samo 170kkm i tele samo latek. Dodam że kolega Glaca robi rzeczy nadzwyczajne swoim Uno. Nie wiem. Przemyśle... Mechanior powiedział że można zalać full-a i jak okaże się że będzie brał to zejść do pół syntetyka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > DZIĘKI WAM WSZYSTKIM ZA POMOC Kolejny przykład że na syntetyku > silnik potrafi zrobić DUŻO WIĘCEJ! 290kkm to już coś Kolega > Glaca z UKP kupując Uno 899 zalane pół-syntetykiem wylał go i > zalał full-a. Do tej pory zrobił 170kkm i silnik ,,igiełka", a > ja zalewałem tak jak kazali tzn. pół-synt, i od wymiany do > wymiany dolewam 2L. Mając tak samo 170kkm i tele samo latek. > Dodam że kolega Glaca robi rzeczy nadzwyczajne swoim Uno. Nie > wiem. Przemyśle... Mechanior powiedział że można zalać full-a i > jak okaże się że będzie brał to zejść do pół syntetyka... ale tu nie chodzi że będzie ci brał olej jak zalejesz full'a...chodzi o to ze full może ci wypłukać nagary a te pozatykają magistrale olejowe a to z koleji może kosztować troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > ale tu nie chodzi że będzie ci brał olej jak zalejesz full'a...chodzi > o to ze full może ci wypłukać nagary a te pozatykają magistrale > olejowe a to z koleji może kosztować troche. Nagarów nie mam bo silnik był rozebrany i wyczyszczony i złożony na ,,mokro" , a każdy kanalik przedmuchany benzyną bardzo dokładnie i starannie... progów na cylindrach nie ma, ani żadnych innych oznak zniszczenia silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel826 Napisano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2007 > Nagarów nie mam bo silnik był rozebrany i wyczyszczony i złożony na > ,,mokro" , a każdy kanalik przedmuchany benzyną bardzo dokładnie > i starannie... progów na cylindrach nie ma, ani żadnych innych > oznak zniszczenia silnika... Witam. Zalej Castrol GTX HIGH MILAGE 15W-40. Ja zalałem Marysie 1.6 16v 230tyś przebiegu i dalej jest jak nowa. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravka16 Napisano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 skoro mowa o wymianie oleju... u mnie to mobil pólsyntetyk... ale mam pytanko o filtr oleju? firma HART, znacie? jakieś opinie? thanks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 > skoro mowa o wymianie oleju... u mnie to mobil pólsyntetyk... ale mam > pytanko o filtr oleju? firma HART, znacie? jakieś opinie? > thanks a nie lepiej filtron/mann?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravka16 Napisano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2007 pewnie bym kupil filtrona, ale w zestawie jest wlasnie hart (do tego filtr kabinowy magnetti marelli, f. pow, f. paliwa-governor, albo coś tak) i to razem za 89 zeta (z allegro) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grochu Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 witam, jaki jest nr klucza do odkręcenia korka spustu oleju w Bravo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > witam, > jaki jest nr klucza do odkręcenia korka spustu oleju w Bravo? jakiś imbus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grochu Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > jakiś imbus a rozmiar imbusa możesz podać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > a rozmiar imbusa możesz podać??? 5 minut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > a rozmiar imbusa możesz podać??? 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grochu Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > 12 dzięki znów ratujesz skórę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.