Jump to content

Bartłomiej

użytkownik
  • Content Count

    5761
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1835 Człowiek - do rany przyłóż

About Bartłomiej

  • Rank
    weteran
  • Birthday 02/06/1975

Profile Information

  • Name
    Bartek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kampinos
  • Car
    CAPRI Fordever !
  • Motorcycle
    Honda PCX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie do tego służy mechanizm różnicowy
  2. Przyjrzyj się VANom - nawet tym mniejszym, minivanom typu Touran. Do mojego C8, po pozostawieniu tylko dwóch przednich siedzeń, wejdą ze 3 rowery pełnowymiarowe (bez składania, bo po zdjęciu kół to jeszcze więcej)
  3. Kilka lat temu moi teściowie kupili taki domek holenderski (dość duży - 2 sypialnie, salon, łazienka, kuchnia) za około 80 tysięcy. I była to ponoć okazja. Do tego dobudowali taras oraz pomieszczenie gospodarcze i zadaszyli to wszystko. Na tym przykładzie myślę, że Twoje 50 tysięcy to może być za mało. ale na bank znajdziesz projekty domków drewnianych, które zmieszczą Ci się w tym budżecie. Tylko pewnie większość prac będziesz musiał wykonać sam.
  4. To jest nadal Renault, więc warsztatów do tego pewnie trochę znajdziesz. W PL rzeczywiście nie ma egzemplarzy z automatem, ale zajrzałem na ogłoszenia w Niemczech i tam można przebierać. Oferty w okolicach 7-8-9 tys €. Chciałeś małe z automatem do 40 tysięcy - myślę, że Twingo jest do rozważenia.
  5. To jest sprzęt marki Parkside, tak? Czy te akumulatory pasują też do innych elektronarzędzi, np. wkrętarki bądź innych warsztatowych wynalazków?
  6. I jak Ci się sprawuje ten sprzęt lidlowy? Dużo już nim pracowałeś? Na jak dlugo wystarczają baterie?
  7. Mam w ogrodzie trochę drzew i krzewów, które co roku potrzebują przycinania. Chciałbym sobie sprawić jakiś komplet narzędzi, które mi ułatwią tę robotę. Najfajniej, gdyby to były narzędzia napędzane jakimś silnikiem - elektrycznym bądź spalinowym. I właśnie tutaj potrzebuję porady i polecenia narzędzi. Co chcę nimi robić: - przycinać i formować żywopłot bądź temu podobne niewysokie krzaki - przycinać gałęzie będące poza zasięgiem moich rąk, gdy stoję na ziemi bądź na drabinie - ścinać grube gałęzie na wysokości 4-5m nad moją głową, ewentualnie jestem w stanie wejść t
  8. Wybrałem inaczej. Po pierwsze - amerykańskie vany były nieco za duże (parkowanie) oraz za drogie (100 tys za używkę to mocno ponad moje siły). Po drugie - wybrałem wśród modeli na rynek EU i zaryzykowałem diesla. W przypadku Mazdy MPV było ciężko, bo skrzynia tylko 5b, więc było bezsensowne machanie biegami, gdy człapałem w warszawskim korku. Potem poszedłem po rozum do głowy i kupiłem C8. 160KM, automat, spalanie poniżej 8l/100km. To mi w zupełności wystarczy, szczególnie że najstarsza córka już w zasadzie wyprowadziła się od nas i mieszka w internacie w Bratysławie.
  9. Oooooo- TAK! Miałem kiedyś na kilka dni Toyotę Siennę poprzedniej generacji. Silnik 3.5 V6 i coś pod 300KM mocy. Faktycznie, to było bardzo satysfakcjonujące, gdy można było stanąć na światłach z jakimś mocnym autem i cisnąć bez skrępowania do 150km/h i wyżej. Miny objechanych - bezcenne. Podobnie na trasie, gdy nagle się okazuje, że dwutonowa szafa gdańska pogania "szybkiego", żeby się jednak na chwilę pofatygował na prawy pas, bo przeszkadza. Byłem o krok od kupienia Sienny, potem o dwa kroki od kupienia Pacifiki. Zabiły mnie (trochę) ceny oraz (trochę bardziej) koszty p
  10. Ja kupiłem minivana dopiero, gdy mi się rodziły 3 i 4 dziecko. Z dwójką spokojnie dawałem radę w Mondeo kombi (MkII). Ale polecam minivany, póki jeszcze są. Proponuję przyjrzeć się Touranowi, C4 Picasso, C-maxowi i tym podobnym kwadratom. S-Max będzie pasował aż nadto. Rowery - od kiedy przesiadłem się na platformę x4, polecam to urządzenie. Nigdy więcej dźwigania rowerów na dach!
  11. Poczytałem sobie o tym M57. W zasadzie same ochy i achy, że trwały, że wytrzymały, że psuje go tylko ekologia, że w ogóle.... Ale widzę jeden podstawowy mankament tego silnika, którym jest..... lista jego aplikacji, czyli modeli BMW, do których trafiał. Pierwsze X3 czy X5 to trochę słabo, podobnie z siódemką czy szóstką. Na placu boju zostaje piątka E60 oraz chyba najfajniejsza dwójka: E46 oraz E38. Nie jestem pewien, czy chciałbym którekolwiek z wyżej wymienionych. No, może 730d, ale tam 193KM szału nie robi. Szukam dalej...... 🙂
  12. Na Mercedesa się nie zamykam, mam obecnie W203 w jakiejś nikczemnej wersji 200d [wstyd przed Romanem] i miałem wcześniej jeszcze 3 inne starsze Merce (w108, w107, w124). Ale nadal nie czuję się dość staro, aby sobie świadomie kupować Merca jako dupowóz. Wolę przejść przez "etap BMW" lub "etap Lexus", zanim ostatecznie zacznę rozglądać się za gwiazdą. Budżet - na razie nie ma mowy o budżecie. Jak już pisałem w innym wątku, prawdopodobnie czeka mnie kupowanie jakiegoś gruza na zlomnik.pl na pierwsze szlify syna a wcześniej córka wymyśliła sobie campervana na bazie T4. 🙂 Tak że w
  13. Wiem, że to zabrzmi idiotycznie zabawnie, ale SAM NIE WIEM. Chodzi mi po głowie to, że za 2-3 lata moje dzieci będą się już samodzielnie poruszać swoim własnym transportem i nie będę już potrzebował 6os autobusu. No więc czas najwyższy zaplanować jakiś pojazd, który będzie bardziej dla mnie, dla przyjemności z jazdy, dla poczucia komfortu oraz świetnego zachowania na drodze. Pomyślałem o BMW, bo Mercedes ciągle kojarzy mi się z dziadkami. A skoro tutaj jest dyskusja nt. BMW, silnika 3.0 i jego osiągów, to chciałbym wiedzieć, który to 3.0d R6 jest tym sensownym, w miarę niezawodnym, niesko
  14. Hmmmmm.... wpadam na tę dyskusję dopiero teraz i widzę, że jest rozmowa o 3.0d od BMW. Od dawna mi ten silnik chodzi po głowie, głównie ze względu na jego potencjał oraz trwałość. Pytanie zatem - w jakim modelu BMW, mowa o serii 5 bądź ewentualnie jakiś X, bądź 4 - można znaleźć tę rzędową klekoczącą R-szóstkę? Mam na myśli podróżowanie na dłuższych trasach z zapasem KM oraz Nm. Nie w głowie mi ściganie, mierzenie czasów z dokładnością do 0.1s i tak dalej. Raczej stawiam na solidny piec w nadwoziu, które da mi przestrzeń i wygodę jazdy dla 4. lub 5. osób. Any advice?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.