Jump to content

supiotr

użytkownik
  • Content Count

    1033
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Normalny

6 Followers

About supiotr

  • Rank
    wiarus
  • Birthday 01/25/1974

Profile Information

  • Name
    Piotr
  • Lokalizacja
    podwarszawie - WPI
  • Zainteresowania
    Rowery, rowery i jeszcze raz rowery no i turystyka, odrobina motoryzacji w wydaniu 1/18 z lat '50-'60.
  • Car
    Mazda 6GH Sport, Barchetta LE
  • Motorcycle
    już moto odpuscilem

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kilkanaście lat woziłem rowery na dachu, co prawda tylko mocowane za ramę. Niestety raz na autostradzie coś tapnelo i jedna łapa puściła (mocowanie pod krawędź drzwi bez otworów wspomagających) , do dziś nie wiem czy to kwestia montażu, czy łapa się zużyła, na szczęście tylko lekko się przesunęło i poluzowało, nic nie zgubiłem, choć zjazd i postój na pasie awaryjnym, to był dla mnie niezły dreszczowiec. 2 lata temu zmieniłem auto , zamontowałem hak i kupiłem platformę. Mnie pasuje zdecydowanie drugie rozwiązanie, rowery targam bardzo często. Ładowanie i stabilność podczas jazdy porównując
  2. Też mam tego Steinhoffa demontowalnego z chowanym gniazdem. Potwierdzam, bardzo fajne rozwiązanie i po demontażu haka nie ma śladu, ze cos tam siedzi pod zderzakiem. Mnie to rok temu kosztowało chyba 1400zl. Używam tylko do platformy rowerowej na 3 sprzęty, ale dość intensywnie. Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  3. Rodzice sobie kupili Konę z okazji opóźnionej emerytury, odebrana jakoś miesiąc temu, ostatnio miałem okazję pojeździć, zroiłem ok 50km w cyklu mieszanym. Szczerze mówiąc te 3 cylindry warczą podczas mocniejszego przyspieszania, ale może to nie do końca warkot , tylko taki mruk diesla raczej , normalnie bez deptania w życiu bym nie pomyślał, że tam pod maska siedzi kastrat (ojca dotychczasowa Altea 1.9 TDI w każdym aspekcie jest głosniejsza nie wspominając o wibracjach). O-100 wygląda jak wygląda, ale elastycznośc naprawdę ok, niestety czuć lekkie opóźnienie, lekki lag jednak jest. Samo aut
  4. Najlepszy Fiat Brava 1.9jtd razem z Avensis t25 2.0b. Obydwa bezproblemowe w moich rękach. Najgorszy Ford Sierra 2.3d, masakra na kołach. Wysłane z telefonu.
  5. +1[emoji106]Najlepiej po FL, aby nie było ryzyka z braniem oleju. Miałem do niedawna wersję 2.0 sprzed FL (akurat ten silnik do gazu się nie nadaje, ale jest bardzo oszczedny) , pierwszy miesiąc produkcji tego modelu, ten samochód jest totalnie bezawaryjny, całkiem wygodny i... nudny do wyzygu. Taka japońska Skoda, jak o tym aucie mówiłem. Przyjeżdżasz, parkujesz i odchodzisz nie oglądając się za siebie Wysłane z telefonu.
  6. Aven t25 w prowadzeniu był jak ponton. W zakrętach precyzji nie było wcale plus do tego ogromne koło kierownicy. W 6 GH jest sztywno, mniej komfortowo, ale w zakrętach dużo bardziej kontrolowanie. Jest po prostu bardziej nastawiona na przyjemność prowadzenia niż na komfort, Avensis odwrotnie. Wysłane z telefonu.
  7. Nie nie, chodziło o Corsę, a nie Twojego Scenica Mam takie smao podejscie - gdy wożę brudy, to mata leży w bagażniku, gdy jest zima, to dywaniki gumowe nie materiałowe itp. Wracając do Corsy, to samochód dla kobiety, a one są estetkami, więc tym bardziej ma być czysto (ale bez plakowego połysku) i ma się podobać. A zdjęcia, to niestety pierwsza selekcja, jak coś odrzuca, to i telefonow nie będzie. Przy takim aucie, to prezentacja w ogłoszeniu musi byc pod kobiety. Ale to moja teoria i mogę się mylić.
  8. Plakiem lać nie musisz, ale porządnie posprzątac już tak, bo może i Tobie to wisi i auto może ma wiele zalet tylko, że kupujący najpierw ocenia po zdjeciach. Więc jak widzi bród, to o mechanice sobie wyrobi zdanie na podstawie ...wnętrza. Niestety tak to działa. A jeszcze skoro niektórzy twierdzą, że wystawiłeś drogo, to te plamy nijak nie usprawiedliwiiają ceny. Dla porównania moja fotka - bagażnik piętnastoletniego Avensisa, którego sprzedałem dwa tygodnie temu...
  9. Jak już wspomniano wcześniej, wystawić na OLX. Ponad tydzień temu sprzedałem 15letnią Avensis, z Otomoto żadnego telefonu, trochę odzewu było z OLX. Cena z górnych rejestrów, kupił pierwszy oglądający. Inna sprawa, że umawialo się chyba z 5-6 osób, żadna nie przyjechała i oczywiście, żadnego odwołania spotkania. Sprzedawalem ponad 2 tygodnie. Wysłane z telefonu.
  10. Niech gnije W Avensisie też miałem juz pierwsze ogniska rudej. Ten jest po zabezpieczeniu, więc może trochę więcej życia ma przed sobą. Ma się nie psuć i dowieźć do celu, a rudą się nie martwię, od tego na drodze się raczej nie zatrzymam.
  11. ... od 2-3 lat w głowie miałem, że nie pasują mi japońskie auta, że trzeba się nawrócić (tak jak moja żona hihi) i zacząć jeździć autem z właściwego kontynentu. Tak się złożyło 3 tygodnie temu, że przejechałem się skośnooką i... cholera zupełne przeciwieństwo Avensisa, no i nie wytrzymałem, musiałem ją mieć... i niemal 3 tygodnie temu do mojego garażu zajechała szóstka w wersji sport z paroma dodatkami na pokładzie. Więc zmobilizowałem się (a w zasadzie żona miała dość tej floty w domu) i wystawiłem w weekend Avensisa na sprzedaż (jest tez na giełdzie), a ja oswajam się urokliwa Madzią. To co,
  12. Dzięki. Brzmi bardzo obiecująco. W tym tygodniu podjadę obejrzeć na żywo. Bagażnik wylądował na liście poważnie branych pod uwagę. Przed chwila kolega z pracy tez zachwalał InterPacka, którego ma od wielu lat i jest z niego bardzo zadowolony. Co prawda wymieniał w nim jakiś element kilka lat temu, ale nie było z tym najmniejszego problemu. Jak wspomniał, jego InterPack, to chyba jeden z pierwszych modeli jaki wyprodukowali. W rozważaniach mam ten nowszy model, bagażników ze starą wersją oświetlenia na 7pin nie biorę pod uwagę.
  13. Otuliny, folia stretch - liczę się z tymi niedogodnościami. Wzrost spalania wiadomo, ale nawet nie będę na to zwracał uwagi, rowerów nie taragam na co dzień. Prędkości autostradowe, to wielka zaleta platform. Wiesz co, rozbiłeś bank tym bagażnikiem. Cena szokująco niska. Jak z jakością, często z nim jeździsz? Jak szybko i jak daleko? Jakie minusy? Choć przy takiej cenie, można wybaczyć wiele oprócz oczywiście stabilności. Napisz więcej, bo Twoja propozycja jest tańsza niż krajowe wyroby firm, które istnieją nie od wczoraj na rynku. Jule mam kilka minut jazdy autem od domu, pewnie wraca
  14. Właśnie sporo uwag w sieci jest w temacie odchylania i braku możliwości otwarcia bagażnika. Myślałem o tym. Problem jednak jest taki, że do zmiany auta jest bliżej niż dalej i tak naprawdę nie bardzo wiem jakie finalnie auto będzie, choć celuję w liftbacka, a to duzy plus przy takich platformach - klapa w żadnym przypadku nie powinna przeszkadzać - trajektoria otwarcia takiej klapy jest inna niż kombi, czy suv. Na ten moment jedyne, co mogę zrobić, to wybrać konstrukcję odchylająca się bardziej, to zminimalizuje ewentualne ryzyko zjawiska, o którym wspominasz.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.