Jump to content

Felix_Wolomin

użytkownik
  • Content Count

    1045
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7m 35s

Community Reputation

4 Normalny

About Felix_Wolomin

  • Rank
    eksperymentator
  • Birthday 09/06/1977

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Lokalizacja
    Wołomin
  • Zainteresowania
    moje auta :)
  • Car
    BMW Z4 3.0Si

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siemanko po latach 😎 Auto 4ty rok ze mną.
  2. > To z ciekawości jaką moc miał po zmianie turbo ? Przy moim setupie było ponad 120KM i na tym jeździłem ok 3 lat. Nic się nie działo jedynie skrzynie padały Po zmianie silnika tzn. dołu z 16V a góry z 8V w najlepszym momencie miał 180KM.
  3. > jak dobrze pamiętam było na IKP błękitne 1.2 uturbione na LPG, jednak silnik po nie dużym przebiegu > do remontu Na gazie przejechałem ok 50tys km w tym 2 skrzynie padły Oleju nie brał, ciśnienie trzymał a kłopoty się zaczęły jak mój brat zaczął zmieniać turbo itp.... Ogólnie silnik wypadł po blisko 200tys km.
  4. > Rocznik +/- 2000 > Silnik 1.8 > Przykładowe ogłoszenie 1 > Przykładowe ogłoszenie 2 > Są jakieś bolączki? > Jest to rozważana alternatywa dla MX5 > Pytanie łączone dla MR2 i MX5 - czy facet 180-185cm wzrostu zmieści się 'za' szybą? > Pytanie masakrator: da to się zagazować? > Nie planuję, pytam z ciekawości. Mogę Ci odpowiedzieć o mx5 Kupiłem w lutym, mam 180cm wzrostu i jest git. Prowadzenie po prostu bajka. Nie odczujesz tego w żadnym kompaktowym samochodzie. Wrażenia z jazdy 1,6 nie złe ale wiedziałem, że nie będzie to potwór. Na szczęście dosyć łatwo można zaturbić ten motorek i 180-200KM wystarczy do pełni szczęścia Super autko a wiele wiedzy jest na Forum mx5. Co do zagazowania czytałem tam, że się da
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.