Jump to content

Lesiu_Zett

moderator
  • Content Count

    5858
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 22h 27m 26s

About Lesiu_Zett

  • Rank
    Alfista z wyboru :)
  • Birthday 04/01/1975

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    4000399

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Graudenz
  • Zainteresowania
    Szybkie samochody i piękne dziewczyny... A moze odwrotnie?
  • Car
    Abarth Punto165hp, CC 007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kiedyś dawno @taquito podawał numery docisku z czego i jaki jest najmocniejszy, nawet sam sie go o to pytalem, ale na szybko teraz nie potrafię odszukać.
  2. A wiesz.z tym body to.masz racje. Punto nie ma cana to i bodycomp zbyteczny co do schematow to nie wiem, nigdy nie uczylem sie na pamiec ich, zawsze jak cos potrzebuje to szukam w necie i robie na bierząco. Z pamięci nic nie podpowiem.
  3. To nie jeat tak latwo, potrzebujesz tez bodycomp czyli taką szarą centralke ktora normalnie jest pospinana razem z bezpiecznikami pod deska rozdzielczą. Komputer silnika ma dwie kostki, jedna kostka jest wiązką silnika, cala instalacja, druga kostka idzie z komputera silnika na kabine. Ona nie jest zakonczona kostkami tylko kabelki trzeba powpinac "na ostro" w instalacje seja. Jest jeszcze trzecia kostka, taka prostokątna, wyglada jak klasyczna kostka kabinowa w starszych fiatach. Tam tez kilka kabli jest do powpinania.
  4. "10" to jest pedal gazu, polaczony jest do komputera do wtyku "b" Poszukaj w instalacji po kolorach kabli i po numerach pinów we wtyczce komputera. Kolory to
  5. Wszystkie wiazki masz z punto2, z 16v, przepustnica na kabelki, nie linka?
  6. Najwiekszym problemem jest zbudowanie sensownego napędu kompresora. Trzeba by ciąć podlużnice zeby jakos to poukładac pod maską. Chociaz mam pewna wizję na zrobienie napędu i nie był bym sobą gdybym kiedys tego nie poskładał, ale najpierw musze na kartce to wszystko policzyć czy ma sznase działac. Kompresor czy turbo? To zalezy o zastosowanie. Jak do jazdy na codzien, po bułki, eo pracy to kompresor ma świetną charakterystykę, jak do ścigania na 1/4 to jedynie duże turbo 😄
  7. zamach podejdzie, nawet z 1.1 podejdzie tylko średnica tarczy może się okazać zbyt mała
  8. frontera, to rwd jest... To jezeli mechanicznie da się przykręcić do silnika to powinno zadziałać. Bo skrzynie na 99% mają takie same (lub bardzo podobne przełożenia), róznieca będzie głównie w przełożeniu głównym tylnego mostu. Problem moze być ze sterowaniem skrzyni, skrzynia ma własny komputer, współpracował ze sterownikiem silnika dizla, nie wiadomo czy sterownik silnika beznynowego będzie chciał gadać ze sterownikiem skrzyni automatycznej. No chyba ze wymiana wiązki silnika benzynowego na wiązke takiego samego silnika benzynowego z automatem fabrycznie jest do ogarnięcia (wiązka i sterownik silnika)
  9. Lesiu_Zett

    Nie odpala

    oczywiscie ze jest, znasz z fizyki coś takiego jak cień? źródło światła jest od dołu i koło zębate rzuca cień na pasek?
  10. Lesiu_Zett

    Nie odpala

    Zanzacz mi to w paincie czerwoną kreską bo na serio nie widze
  11. Lesiu_Zett

    Nie odpala

    I co tam widać ciekawego?
  12. Ja Hans, Grudziądz :D Moge Ci wysłać kopertą, pocztą, paczkomatem. Poniesiesz koszt wysyłki, pocztą nie wiem ile, paczkomat 10pln i jest Twoje
  13. Wtyczki sa dwie, jak wystarczą Ci z kawalkami kabla to mam
  14. I to w zwyklym wolnossacym 16v? Kumpel upala 1.4 podlubane w kjs i tego typu imprezach na sprzegle z 1.1 i nic przez dwa lata sie nie dzieje...
  15. Nie wiem jak w 1.4 ale taka sama tez jest w 1.8 i 2.0 w alfie 156, i jest sporo wieksza. Rozstaw jest tez duzo wiekszy. Moge Ci zmierzyć bo mam je w garazu. A i 1.2 16v z ta przepustnica ma 82hp a nie 80. Wersja 80 byla juz z przepustnica elektroniczną.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.