Jump to content

Lesiu_Zett

moderator
  • Content Count

    5878
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 12h 30m 14s

About Lesiu_Zett

  • Rank
    Alfista z wyboru :)
  • Birthday 04/01/1975

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    4000399

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Graudenz
  • Zainteresowania
    Szybkie samochody i piękne dziewczyny... A moze odwrotnie?
  • Car
    Abarth Punto165hp, CC 007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie o silnik chodzi bo to jest mpi czyli wielopunktowy wtrysk paliwa ma, a o wiqzke w kabinie, o bude. Licznik z cyfrowym wyświetlaniem przebiegu?
  2. Ale on ma chyba mpi. W mpi nie ma kontrolki, jest dioda, dioda nie wzbudzi ładowania, ladowanie wzbudza uklad elektroniczny w liczniku.
  3. Widze ze tam gruby czerwony tez jest obciety. Ten czerwony gruby to sterowanie rozrusznika jest, ktoś pomieszal przy swapie
  4. Wg mnie to jest ta duza prostokatna kostka łączaca wiazke silnika z wiazką kabiny, pod maską, gdzieś w okolicyy nad skrzynią biegów
  5. No schemat, i co, nie wiesz o co w nim chodzi?
  6. Zmostkuj do masy ten kabelek i zobacz czy zapali sie kontrolka ładowania
  7. Mysle ze jak go poszukasz z tylu za silnikiem, pod kolektorem ssącym w okolicy altka i/lub rozrusznika to bedzie jeszcze lepiej
  8. Wzbudzenie przybaltku moze byc na wsuwke jak w starszych alternatorach lub oczko do przykrecenia, nakretka 8mm. A w instalacji to nie pamietam, wzbudzeniemalternqtora powinno isc we wiazce silnika, od tego duzego prostokatnego złącza ktore łączy wiazke silnika z kabiną. Koloru nie pamietam a jestem w pracy i nie mam schematu pod reką. Strzelam z pamiec ze to fioletowo czarny kabelek?
  9. Z tylu masa jest pod zderzakiem.
  10. Zasilanie kompa, zasilanie pompy paliwa, przekaznik wentylatora, moze coś z abs jeszcze.
  11. widze na zdjeciach, osprzęt MM? Wiązka z czego? Jak przerobiona? wspomaganie nie będzie działać bo wspomaganie musi mieć podłączoną kontrolkę ładwoania, inaczej się nie uruchomi Generalnie tego typu awarie ciężko się naprawia zdalnie, poszukaj w okolicy kogoś kto to obejrzy i zna się na swapach w cento :D Katowice, w Zabrzu są specjaliści pasjonaci, ale jak z czasem u nich, nie wiem. Zapytaj się @ahamay czy nie rzuci okiem jak mu auto do garażu dostarczysz
  12. Poza tym, "relokator" czujnika moge zrobic, potrzebuje akurat jeden dla siebie to zrobie dwa.
  13. Komoresor ma dwie bieżnie, one musza pasować, a na wał daj kolo pasowe z 1.1 takie pojedyncze ktore pasek 4pk ma blizej rozrządu a czujnki polozenia walu na zewnątrz. Zreszta jak nie zapomne to spojze w garazu jak jest. Chociaz mam wszystko rozebrane teraz w częsciach, ale cos moze wywnioskuje
  14. Kolo pasowe trzeba zalozyc stare z 1.1 spi, podstawa zeliwna pod sprezarke klimy i alternator tez jest do zmodyfikowania. Trzeba podszlifować troche bo opiera sie o blok silnika w kilku miejscach. Nawet bagnet oleju przeszkadza w montazu podstawy sprezarki.
  15. Nie potwierdzam, 1.4 nastepca tjeta czyli multiair 165koni działa bardzo szybko, ponizej 2tys jest juz sporo doładowania
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.