Jump to content

Ariibyd

moderator
  • Posts

    4935
  • Joined

  • Last visited

Retained

  • zwykły człowiek

Profile Information

  • Name
    Arii
  • Lokalizacja
    CB
  • Car
    Hanna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ariibyd's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

111

Reputation

  1. Coś w tym jest co napisałeś .... tam teraz i tak się nie da pogonić, czy to dużym czy małym .... dla mnie to było rozwiązanie dobre z jedną WIELKĄ wadą... jak się ustawił osobowym na "70" licznikowe to te duże miały przeje...ne...
  2. uuuuu Panie.... w osobowych może tak jest..... u mnie łącznie 5 filtrów DPF... z czego 1 był dwa razy poddawany profesjonalnej regeneracji, dwa filtry DPF po jednym razie, i dwa co jeszcze "serwisu regeneracyjnego" nie widziały.... aura mają średnio po 500tyś jak nie więcej ....
  3. eeeee no, powiem tak.... 2 sztuki Iveco z 2,3 silnikiem z nalotem ponad 500tyś, w jednym "regenerowany DPF" w drugim oryginał... nic nie kopci na czarno, jedynie w jednym jak przechodzi procedura regeneracji podczas jazdy to wypluje siwy dym.... mamy 3 takie pudełka z tymi silnikami i żaden nie kopci na czarno, nawet odrobinę
  4. po dwa pasy w każdą stronę to dopiero jak oddadzą całą nitkę betonową czyli pod koniec roku
  5. Nie pogonisz tą drogą..... wieczorem, w nocy lub wcześnie rano trzeba walić normalnie ..... zyski czasowe powiem Ci mizerne..... ja już tam ćwiczyłem różne trasy i wychodzi na jedno to samo a jednak 1 jedziesz i się nie nakręcisz
  6. Ustaw sobie "tempo" na 71km ale po GPSie i będzie dobrze, dużego łykniesz na spokojnie i przymulać nie będziesz..... szału można dostać jak się jedzie dużym równo 70 (a one liczniki dobrze wyskalowane mają) a z przody jedzie osobowy i ma 70 licznikowe co oczywiście przełoży się na jakieś 68km/h po GPS a duże mają zakaz....
  7. Ten pierwszy trochę dłuższy.... bliżej 14km niż 6 A te 41km... to fakt wyzwanie....
  8. Nie do końca te dwa pasy w każdą stronę... One są ale tylko na nowych betonowych odcinkach, stara część to od SC w stronę EL jeden pas.... i na pewno zatwardzenia w miejscach gdzie kończy się nowe a zaczyna stare.... W stronę od EL na SC na tym starym odcinku czasami są dwa pasy.... ale lepiej jechać sobie spokojnie bo co chwila zwężka lub dziura
  9. Nowa nawierzchnia jest już położona na odcinku od Tuszyny do Piotrkowa T. około 15km beton po dwa pasy w jedną stronę i od Kamieńska do Częstochowy około 40km tak samo. Na oby dwóch odcinkach jest Radar odcinkowy 70 na h, warto jechać spokojnie. Odcinek od Piotrków T. do Kamieńska to stara "Gierkówka" jeden pas w stronę Łodzi a w stronę "paciorkowa" czasami dwa pasy, sporo dziur i wąsko ale już coraz więcej oddają nowej drogi. W godzinach szczytu może być problem w kilku miejscach, szczególnie jak się kończy nowa droga a zaczyna stara, wcześnie rano i w nocy luzik
  10. Nie do końca..... takie to proste.... nasze kochane prawo dopuszcza na rynek ubezpieczycieli wszelkiej maści z całej EU.... kluczowe jest czy ubezpieczyciel jednego i drugiego pojazdu mają podpisaną "umowę o wzajemnej likwidacji szkód" .... jak nie mają .... to trzeba zgłaszać do TU sprawcy... miałem szkodę, sprawca ubezpieczony w TU Gefion.... nie ma szans na likwidację po "normalnej" ścieżce...
  11. Dokładnie jak piszesz, iść tym tropem "wkładka zamka" Ten element nawet bardzo podobny
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.