Jump to content

Ariibyd

moderator
  • Content Count

    4841
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 2h 5m 12s

Community Reputation

80 Normalny

About Ariibyd

  • Rank
    zwykły człowiek

Profile Information

  • Name
    Arii
  • Lokalizacja
    CB
  • Car
    Hanna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mieliśmy Sprintka 318.... V6 180KM... ten silnik był był rewelacyjny do jazdy na tempomacie, szedł równo na 6 na autostradzie pod wszelkie wzniesienia.... nic nie trzeba było redukować... a załadowany był.... mocno.... spalanie miał około 16/100
  2. Jaki bak? 65 czy 90 a może więcej... Jaki przebieg? Jaki rocznik - brały olej i był problem ze spalaniem. Nasze 2,3 obładowane do pełna z tendencją oporu aerodynamicznego w pokroju kiosku z czasu PRL spalają od 12 do 14 na 100km - jazda ile fabryka dała a ta ogranicza do 120km/h ale tym "kioskiem" rzadko się uda utrzymać taką prędkość...
  3. A ja mam inne doświadczenia w tej materii.... szukałem dwa razy zimowych opon i priorytetem była głośność. Nokiany 69 dB i Pirelli 68 dB są naprawdę ciche, śmiem twierdzić, że cichsze od letnich. Obecnie są na pokładzie Pirelli nowe, zobaczymy po roku/dwóch jak guma już zacznie tracić własności (chyba, że nie dożyją).
  4. Coś takiego kiedyś na trasie... Wypalanie DPF.mp4
  5. "namawiać pracowników" , był jeden taki u nas a w zasadzie jeszcze jest co chciał kartony zakładać
  6. Dokładnie tak jak piszesz..... nowoczesne diesle to chyba w ogóle "nic" nie palą (i nie oddają ciepła) zimą.... nasze Iveca zimą przy powiedzmy -5/-10 na "wolnych" wskazówki temperatury nie ruszą nawet jak z godziną popracują....
  7. Kilka Ivonek silniki 2,3 i 3,0 "siedemdziesiątki" nigdy nie zasłaniane a auta tylko na trasach.... nie widzę potrzeby ażeby namawiać pracowników do zasłaniania w naszych warunkach...
  8. Ariibyd

    DOT w Nexenach

    szach mat.... wczoraj miałem to samo ...
  9. To się zobaczy , na razie jestem mile rozczarowany.... ale wszystko przede mną .... A skąd mam wiedzieć.... Szwedzi dziwni są bo potrafią mieć fajnie skonfigurowane auta, ale już np kiera plastic.... nie oszczędzają z reguły na wyposażeniu, ale bywają odstępstwa. To co kupiłem, to ma silnik 1,8 przebieg 134tyś po lifcie czyli 2009r. (masa faktur i rachunków nawet ze stacji diagnostycznych), dwa komplety kół (opony jeszcze przejadą zimę ale już widzę, że bieżnik ok ale rok 2011 już je powoli do grobu wysyła), Na lato jest to co widać na zdjęciu. Zydle grzane. W środku jak na 10 lat..... super (jak dla mnie) zawsze znajdziesz jakieś mankamenty, ale cóż, nie stać człowieka na nowe auto to.... Światła... oni (skandynawowie) mają tę przypadłość, że tam jeżdżą ciągle na włączonych więc tu tak jest, jest funkcja "auto" ale to tylko podświetlenie deski rozdzielczej zmienia . Praca skrzyni biegów..... jak dla mnie super, trzeba przywyknąć do chyba takiego trybu włączania biegów "na klik", ale fajne to jest . Parę mankamentów już oczywiście wyszło, ale.... cóż, wiek robi swoje.... trochę popierdółek ale pochylić się trzeba nad zawieszeniem, pożyjemy zobaczymy . No i dla mnie najważniejsze..... poczekam na spalanie tego "ufoka", bardzo mocno nastawiony jestem ażeby go "zatruć", trochę jeżdżone będzie, iw mieście i poza....
  10. ten olej z MB approval - coś więcej?
  11. No i ciup.... teraz będę musiał z nią żyć.... oby było tak pięknie jak mówicie....
  12. Jest Coś tam jest i nawet świeci. Jest, nawet nie otwarty Ok. Dzięki za przydatne info. Jazda próbna się odbyła, skrzynia - faktycznie pracuje ładnie i to auto nawet chce jechać..... Jak sprzedający usunie parę drobnostek (nie działa jedno sterowanie lusterek prawe na boki, góra/dół działa, wymieni żarówki z przodu i ustawi światła bo chyba ktoś źle włożył jedną żarówkę, z tyłu to samo, to pewnie dobiję targu .... ma się odezwać do poniedziałku. Amortyzatory wszystkie po 90%, hamulce mam wrażenie, że tył słaby to się zobaczy, na drodze jest ok, nic nie stuka nic nie puka..... Pożyjemy zobaczymy....
  13. Dopytane na innym forum, TTTM, ale po przekroczeniu jakiejś prędkości nie idzie włączyć wstecznego - blokada i znika to "puste miejsce" - zobaczymy jak się przejadę Łączniki stabilizatora? Dokręcenie ławy? - coś więcej Tapicerka w stanie bardzo dobrym, usb z jakąś przejściówką jest. Strzałki? Działają - nie pytam zatem Rybek nie potrzeba, sucho jak na pustyni, kurde tylko koła zapasowego brak.... jest drugi komplet opon zimowych na amelinium 16', lato jest na 18'
  14. Dzięki . Jak już jesteś taki miłosierny to mam jeszcze jedną sprawę. Zmiany biegów, czy R ma jakąś blokadę? Czy po prostu wchodzi max w prawo i tył? Jak z wrzucaniem 5 i 6 biegu, bo mam wrażenie, że trzeba ich szukać i bardzo łatwo je przestrzelić i za 5 jest zaraz "puste miejsce" to na czerwono a za 6 jest wsteczny. Tez tak masz?
  15. Warto? Buda 5d Cena zabija krótko mówiąc , ale.... no właśnie zbiera to to dobre opinie, i silnik i samo auto. Przebieg można powiedzieć pewny w 99%, lekko powyżej 130tyś. rocznik 2009. W środku ładnie, czysto i nie zużyte wnętrze. Auto od sprawdzonego "sprowadzacza" ze Szwecji (tak jak Peugeot którego kupowałem u niego), serwisowane w ASO i jakoś niedawno było na "full serwis". Masa dokumentów/faktur (po szwedzku ) weź to tłumacz, ale warto. Poproszę użytkowników w/w modelu o wypowiedzi a w szczególności ustosunkowanie się do: - zużycie paliwa, realne nie katalogowe - zawieszenie, trwałość ewentualne naprawy - jak tam ruda, atakuje czy nie, a jeśli atakuje to jakie elementy - rozrząd, jest łańcuch ale..... czy jest jakieś ale? - trwałość cewek zapłonowych, a jeśli już wymieniamy to... po całości czy po jednej - zawory, regulacja podobnie banalnie prosta i nie droga realizowana za pomocą "śrubek", interwał - w zależności od źródeł, co 40tyś, co 100tyś.... - jak silnik znosi LPG tak wiem, zaleciało "Januszem" ale pewnie parę kilometrów miesięcznie będzie robionych Będę wdzięczny za wszelkie wypowiedzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.