Jump to content

Ariibyd

moderator
  • Posts

    4923
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Arii
  • Lokalizacja
    CB
  • Car
    Hanna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ariibyd's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

102

Reputation

  1. po dwa pasy w każdą stronę to dopiero jak oddadzą całą nitkę betonową czyli pod koniec roku
  2. Nie pogonisz tą drogą..... wieczorem, w nocy lub wcześnie rano trzeba walić normalnie ..... zyski czasowe powiem Ci mizerne..... ja już tam ćwiczyłem różne trasy i wychodzi na jedno to samo a jednak 1 jedziesz i się nie nakręcisz
  3. Ustaw sobie "tempo" na 71km ale po GPSie i będzie dobrze, dużego łykniesz na spokojnie i przymulać nie będziesz..... szału można dostać jak się jedzie dużym równo 70 (a one liczniki dobrze wyskalowane mają) a z przody jedzie osobowy i ma 70 licznikowe co oczywiście przełoży się na jakieś 68km/h po GPS a duże mają zakaz....
  4. Ten pierwszy trochę dłuższy.... bliżej 14km niż 6 A te 41km... to fakt wyzwanie....
  5. Nie do końca te dwa pasy w każdą stronę... One są ale tylko na nowych betonowych odcinkach, stara część to od SC w stronę EL jeden pas.... i na pewno zatwardzenia w miejscach gdzie kończy się nowe a zaczyna stare.... W stronę od EL na SC na tym starym odcinku czasami są dwa pasy.... ale lepiej jechać sobie spokojnie bo co chwila zwężka lub dziura
  6. Nowa nawierzchnia jest już położona na odcinku od Tuszyny do Piotrkowa T. około 15km beton po dwa pasy w jedną stronę i od Kamieńska do Częstochowy około 40km tak samo. Na oby dwóch odcinkach jest Radar odcinkowy 70 na h, warto jechać spokojnie. Odcinek od Piotrków T. do Kamieńska to stara "Gierkówka" jeden pas w stronę Łodzi a w stronę "paciorkowa" czasami dwa pasy, sporo dziur i wąsko ale już coraz więcej oddają nowej drogi. W godzinach szczytu może być problem w kilku miejscach, szczególnie jak się kończy nowa droga a zaczyna stara, wcześnie rano i w nocy luzik
  7. Nie do końca..... takie to proste.... nasze kochane prawo dopuszcza na rynek ubezpieczycieli wszelkiej maści z całej EU.... kluczowe jest czy ubezpieczyciel jednego i drugiego pojazdu mają podpisaną "umowę o wzajemnej likwidacji szkód" .... jak nie mają .... to trzeba zgłaszać do TU sprawcy... miałem szkodę, sprawca ubezpieczony w TU Gefion.... nie ma szans na likwidację po "normalnej" ścieżce...
  8. Dokładnie jak piszesz, iść tym tropem "wkładka zamka" Ten element nawet bardzo podobny
  9. Piękna.... Moje marzenie jak miałem ETZ 150... później kupiłem ETZ 251 to był szał, ale Jawka zawsze jakoś taki szacun wzmagała... może to te dwie rury z tyłu ps: Ty gdzieś w BB masz to cudo - może udało by się podjechać i zobaczyć na żywo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.